Archiwalne

Leposy - mobilna gra dla użytkowników Heyah

21.06.2007

Heyah uruchomiła Leposy - pierwszą w Polsce, tak rozbudowaną grę społecznościową na komórki. Przy pomocy telefonu komórkowego użytkownik wchodzi w wirtualny świat zamieszkany przez stworzenia zwane Leposami, stale odwiedzany przez tysiące graczy.

Każdy może stworzyć jedynego w swoim rodzaju leposa – stworzenie „żyjące” w telefonie Heyah, którego charakter i wygląd zależy od użytkownika. Przez całą dobę gracz może wydawać leposowi polecenia wysyłając wiadomości SMS, natomiast zmiany w ustawieniach leposa użytkownik dokonuje poprzez serwis internetowy.

Wizerunek gotowego Leposa można sobie przesłać za pomocą MMSa. Użytkownicy mają za zadanie opiekować się swoim „zwierzątkiem”, mogą także komunikować się z innymi leposami i wchodzić z nimi w interakcje. Mają również możliwość publikowania swoich pomysłów na forum, wymyślania nowych obiektów i zjawisk. Równocześnie właściciel każdego leposa może wziąć udział w wielu wydarzeniach i konkursach nie tylko wpływających na świat gry, ale również pozwalających zdobyć atrakcyjne nagrody.

Gra pozwala na budowanie społeczności dzięki udziałowi w wieloosobowych przedsięwzięciach rozgrywających się w świecie, gdzie wszystko jest możliwe i zmienia się w zawrotnym tempie. W ten sposób gracze współtworzą wirtualną rzeczywistość.

Aby rozpocząć grę wystarczy wysłać SMS o treści LEPOS na numer 8089, a następnie postępować zgodnie z otrzymywanymi instrukcjami. Gra dostępna jest w subskrypcji, gdzie tygodniowa opłata wynosi 2,44 zł. Jednak każdy użytkownik może przez pierwszy tydzień korzystać z gry nieodpłatnie.

Heyah postanowiła wprowadzić na rynek komórkowy grę Leposy obserwując rosnącą popularność gier wieloosobowych oraz zainteresowanie użytkowników wirtualnymi światami współtworzonymi przez społeczności użytkowników. Zwłaszcza, że komórka doskonale nadaje się na mieszkanie dla wirtualnego pupila. Jest zawsze przy nas, zawsze włączona i zawsze gotowa połączyć nas z przyjaciółmi.

Gra Leposy powstała przy współpracy Działu Marketingu Heyah oraz firmy one2tribe.

źródło: Heyah