Archiwalne

Katalog Sony Music Entertainment oraz MP3 w wysokiej jakości na Muzodajnia.pl

16.01.2013

Zobacz więcej na Plus.pl.

Sony Music Entertainment to ostatnia z największych światowych wytwórni muzycznych, której katalog został przyłączony do serwisu Muzodajnia.pl, powiększając tym samym jego zasoby muzyczne do blisko 3,5 mln utworów. Wśród artystów, których utwory udostępniono na Muzodajnia.pl są m.in.: Michael Jackson, Whitney Houston, Christina Aguilera, Sade, Shakira, Alicia Keys, Beyoncé, Britney Spears, Kings of Leon, One Direction, HIM, Ke$ha, Aerosmith, P!nk, Lenka, Gossip, Céline Dion, Andrzej Piaseczny i wielu innych. Kolejną nowością na Muzodajnia.pl jest udostępnienie plików MP3 w nowej wyższej jakości 256 kbps.

Po Universal Music, EMI Music i Warner Music obecnie przyłączona została Sony Music Entertainment, zapewniając tym serwisowi Muzodajnia.pl dostępność katalogów największych światowych wytwórni muzycznych. Portal szczyci się nie tylko tym, że posiada w swoich zasobach wykonawców wszystkich tzw. „majorsów”, ale również tym, że obecne na nim są katalogi wielu wytwórni niezależnych oraz najszerszy zbiór polskiej muzyki.

Portal Muzodajnia.pl pozwala na legalne pobieranie pojedynczych piosenek i pełnych albumów muzycznych, zarówno na komputer, jak i bezpośrednio na telefon oraz możliwość swobodnego przenoszenia i odtwarzania pobranych plików na różnych urządzeniach (komputer, tablet, telefon, odtwarzacz mp3, ale również konsola do gier czy smartTV). Od wtorku 15 stycznia użytkownicy Muzodajni otrzymali możliwość pobierania plików MP3 w nowej i wyższej niż dotychczas jakości - 256 kbps.

Muzodajnia.pl jest nie tylko portalem, który pozwala legalnie „ściągać” muzykę. Na Muzodajni odbyło się wiele premier muzyki polskiej, a wielu wykonawców, m.in. dzięki obecności na portalu osiągnęło status złotych i platynowych płyt za sprzedaż albumów. W ubiegłym roku Muzodajnia objęła patronat medialny aż nad 172 wydawnictwami, z czego 84 to były płyty artystów polskich, 84 artystów zagranicznych, 3 składanki i 1 ścieżka dźwiękowa do filmu.

Od początku istnienia usługi skorzystało z niej ponad 900 tys. klientów. W minionym roku z Muzodajni pobranych zostało blisko 10 mln. utworów.

Portal Muzodajnia.pl uruchomiony został przez operatora sieci Plus w lipcu 2008 roku. Dostępny jest jako strona www, portal mobilny Plus oraz w postaci aplikacji na telefony z systemem Android i iOS. Obecnie miesięczny koszt abonamentu zaczyna się już od 8 zł.

Muzodajnia.pl jest serwisem partnerskim dla polskiego serwisu streamingu muzyki muzo.pl.

źródło: Plus

News Jak wybrać najlepsze nośniki reklamy zewnętrznej?

Reklama zewnętrzna to efektywny sposób na przekazywanie wiadomości i komunikatów w celu przyciągnięcia nowych klientów. Dzięki reklamie zewnętrznej można ich złapać podczas ich codziennych czynności, takich jak spacer czy ćwiczenia. Dlatego w tym artykule pokażemy Ci, jak wybrać najlepsze nośniki reklamy zewnętrznej dla Twojej strategii marketingowej. czytaj więcej

News Czy warto kupić zegarek Apple Watch 6?

Użytkownicy zegarków Apple bardzo chwalą sobie ten sprzęt. Szybkość działania, elegancja i świetna współpraca z iPhone'ami sprawiają, że trudno obecnie znaleźć lepszy smartwatch.

1. Zalety Apple Watch 6
2. Czy warto wybrać Apple Watch z LTE?
3. Gdzie kupić zegarek Apple?

W związku z premierą szóstej serii Apple Watch pojawiły się jednak wątpliwości, czy warto zamieniać wcześniejszy model na nowy sprzęt? czytaj więcej

News Telewizja z Internetem – najlepsze oferty dostawców

Jest wielu dostawców, którzy na terenie Polski oferują pakiet Internet + telewizja: INEA, UPC, Vectra czy Netia to tylko część z nich. I nic dziwnego, że to połączenie usług cieszy się taką popularnością: zarówno telewizja, jak i Internet, stanowią ważny, często nieodzowny element pracy, nauki, a także rozrywki. Zapewniają nam informacje oraz relaks, warto jednak dostarczać je w najwyższej jakości. Na co należy zatem zwrócić uwagę przy wyborze dostawcy telewizji i Internetu? czytaj więcej

Sony Nowy telewizor OLED Sony BRAVIA rozświetla intensywnym blaskiem tajemniczy, mroczny las

Sony ukazuje piękno natury w nowej, tryskającej kolorami reklamie przygotowanej na rozpoczęcie sprzedaży serii OLED BRAVIA AF8.
- Ciemny, urokliwy las stopniowo rozjaśnia się i zmienia w nocną scenę, w której co jakiś czas pojawia się intensywnie świecące „okno na świat dnia”
- Fascynujący kontrast między zimnymi kolorami wieczornego nieba a intensywnym blaskiem dnia stanowi symboliczną zapowiedź nowych wrażeń przy oglądaniu obrazu na telewizorach OLED Sony BRAVIA AF8
- Autorem ścieżki dźwiękowej do reklamy jest Tom Walker, wokalista nagrywający dla Sony Music, który przygotował nową wersję własnego singla „Leave a Light On”
- Reklama powstała z okazji premiery najnowszych telewizorów OLED Sony BRAVIA AF8, które będą dostępne w sklepach od 23 kwietnia czytaj więcej