Archiwalne

Jeździsz taksówkami? Wypróbuj aplikację mobilną

27.09.2014

Aplikacje ułatwiające zakupy, podróże czy treningi sportowe to obecnie nie ekstrawagancja, a powszechnie wykorzystywana norma. Na swoich smartfonach, z którymi większość z nas się nie rozstaje, instalujemy szereg ułatwiających nam codzienne funkcjonowanie udogodnień. Coraz częściej pojawiają się wśród nich również aplikacje do zamawiania taksówek.

W ostatnim czasie kolejne korporacje taksówkarskie proponują swoim klientom skorzystanie z aplikacji mobilnych. Wraz ze wzrostem ich liczby rosną także wymagania użytkowników, a konkurencja wymusza wprowadzanie kolejnych rozwiązań, które jeszcze bardziej ułatwią nam korzystanie z przejazdów.
Standardem są aplikacje darmowe i w pełni zsynchronizowane ze wszystkimi dostępnymi systemami operacyjnymi. Dzięki nim taksówkę można zamówić w kilku prostych kliknięciach. Uwolnienie od konieczności dzwonienia i rozmowy z dyspozytorem pozwala nam złożyć zamówienie w dowolnym momencie, jeszcze podczas biznesowego spotkania czy wizyty w kinie.

Kolejnym ułatwieniem, które oferują aplikacje jest opcja śledzenia położenia zamówionej taksówki. Jest to możliwe dzięki synchronizacji z aktualizowanymi w czasie rzeczywistym mapami Google Maps. Taksówka pojawia się na mapie w chwili przyjęcia zgłoszenia, dzięki czemu klient wie kiedy dotrze do niego samochód, a później dokładnie zna trasę swojej podróży. Niektóre aplikacje umożliwiają także podgląd zdjęcia taksówki, a nawet kierowcy.

Udogodnieniem, które zyskują klienci korzystający z aplikacji, jest również możliwość dokonania zapłaty za kurs już podczas jego zamawiania. Dzięki systemowi pre-paid, czyli przedpłaty nie trzeba martwić się o gotówkę w kieszeni albo o to czy kierowca będzie w stanie wydać nam resztę.

W aplikacjach do zamawiania taksówek istnieje również możliwość oceny kursu, kierowcy, samochodu, a także działania samej aplikacji. Zebrane w ten sposób uwagi i komentarze pozwalają korporacjom usprawniać działanie i nieustannie podnosić jakość świadczonych usług.

Dodatkową zaletą aplikacji takiej jak TaxiDO, jest możliwość korzystania z floty ponad 5000 samochodów. Wszystko dzięki współpracy z Polską Siecią Taxi 19 123 czyli systemem zrzeszającym korporacje taksówkarskie we wszystkich głównych miastach w Polsce.

Projekt Taxido jest współfinansowany przez UE ze środków programu Innowacyjna Gospodarka.

źródło: TaxiDO

News Chatbot czy voicebot? Jak dobrać właściwe narzędzie do potrzeb klienta

Automatyzacja obsługi klienta to dziś nie trend, ale konieczność. Zwłaszcza w firmach, które obsługują klientów masowo – przez telefon, czat, media społecznościowe czy aplikacje mobilne. Wśród dostępnych technologii największe zainteresowanie budzą chatboty i voiceboty. Oba rozwiązania pozwalają odciążyć zespoły BOK, poprawić jakość kontaktu i zredukować koszty. Ale choć działają na podobnych zasadach, ich zastosowanie w firmie powinno wynikać z rodzaju interakcji i oczekiwań klientów. czytaj więcej

News Kompleksowe rozwiązania IT dla wymagających branż - przykład sukcesu

Współczesny rynek technologiczny oferuje szerokie spektrum rozwiązań dla różnych sektorów gospodarki. Przykładem firmy, która skutecznie realizuje projekty dla wymagających klientów branżowych, jest https://dogtronic.io/ - software house specjalizujący się w tworzeniu zaawansowanych aplikacji dla sektorów wymagających najwyższej precyzji i niezawodności.

czytaj więcej

News Lojalność i zaangażowanie klientów dzięki aplikacjom mobilnym

Przygotowania do wykonania aplikacji mobilnych związane są z dokładną analizą celów, jakie mają one osiągnąć. W zależności od wymagań biznesowych warto dobrać takie ich funkcjonalności, które zapewnią oczekiwany efekt. Udostępniając określone rozwiązania, można zaproponować klientom dodatkowy kanał do rozwoju ich zaangażowania i budowy lojalności. czytaj więcej