Archiwalne

Internet za darmo - nowa usługa Multimediów

31.08.2007

Multimedia Polska, dostawca potrójnej usługi: telewizji, internetu i telefonu, wprowadza kolejną nowość - interent za darmo. Nowa usługa pod nazwą „Internet Profit 1Mb” dostępna będzie w sieciach operatora od 1 września 2007.

To rewolucja na rynku dostępu do szerokopasmowego internetu. Do tej pory za darmo mogliśmy łączyć się z internetem w wyznaczonych miejscach, np. na skwerach czy w kawiarniach, gdzie opłatę za dostęp do sieci uiszczał właściciel. 

Teraz we własnym domu możemy korzystać z internetu i nie będziemy musieli płacić abonamentu za tę usługę operatorowi. 

Dostęp do internetu, który za darmo oferuje Multimedia Polska  realizowany będzie za pośrednictwem łącza o prędkości 1Mb/s

Łącze Internet Profit 1 Mb w cenie 0 zł dostępne jest dla abonentów telewizyjnego pakietu Komfort lub dowolnej usługi telefonicznej Multimediów. Pozostali mogą skorzystać z innych promocji na pojedynczą usługę internetową, np. internet 1Mb za 49 zł brutto na 24 m-ce. 

- Ponad rok temu rozpoczęliśmy projekt „Multiklasa”, w ramach którego oswajamy z internetem młodych i ciut starszych – oczywiście w całym kraju i za darmo. Teraz likwidujemy kolejną barierę, czyli opłatę za dostęp do internetu. – mówi Krystyna Kanownik, dyrektor Biura PR Multimedia Polska.

Jakie są ograniczenia korzystaniu z darmowego łącza?
Jedyne ograniczenia, jakie wprowadził operator, udostępniając za darmo internet, to limity ściągania danych, które mają przede wszystkim zabezpieczyć spółkę i użytkowników przed przeciążeniem sieci IP (mowa tu głównie o ruchu P2P).

Dla nowych klientów internetowych posiadających już jedną usługę operatora (pakiet tv Komfort lub dowolna usługę telefoniczną) miesięczny limit ściągania danych wynosi 500 MB. Dla tych klientów, którzy posiadają co najmniej dwie inne usługi Multimediów miesięczny limit ściągania danych wzrasta do 1 GB. Jeżeli klient przekroczy wyznaczone limity 500MB lub 1GB wówczas zapłaci za usługę 49 zł brutto, co jest i tak atrakcyjniejszą ofertą od propozycji innych operatorów. Za usługę 1 Mb w TP SA musielibyśmy zapłacić 72,84 zł, w Dialogu 63 zł, w Netii 64,83 zł, a w TELE2 70,75 zł.

– Faktycznie złamaliśmy najważniejszą barierę, uniemożliwiającą korzystanie z internetu. Teraz bez zobowiązań finansowych i czasowych klienci mogą surfować w internecie czy używać elektronicznej poczty. Równolegle przyzwyczajamy ich do wysokich standardów jakościowych naszych usług.  – mówi Piotr Stryczek, dyrektor Pionu Marketingu i Produktów Multimedia Polska.

Oczywiście klient będzie mógł na bieżąco kontrolować ilość pobranych danych. Umożliwi mu to specjalny licznik dostępny na stronach internetowych Multimedia Polska http://www.multimedia.pl/

Poniższa tabela pozwoli w sposób orientacyjny przybliżyć wartość limitu, który został przyznany usłudze Internet Profit 1Mb:

  Limit 1GB/miesiąc
Ilość wiadomości email
(ok. 50 KB/szt.)
20 000 wiadomości
Ilość zdjęć
(ok. 1.2 MB/szt.)
840 zdjęcia w formacie JPG
Ilość plików mp3
(ok. 5MB/szt.)
200 utworów MP3
Ilość otworzonych stron internetowych
(strona 250 KB/szt.)
4000 odsłon/miesięcznie
133 odsłony dziennie

– Usługą Internet Profit spółka chce  wytworzyć dźwignię do cross-sellingu innych usług, m.in. usług głosowych czy cyfrowej telewizji kablowej (DTV HD). Dzięki pakietyzowaniu usług rodzice korzystają już z bezpłatnych rozmów telefonicznych, a np. dzieci mają dostęp do darmowego internetu. Wygenerowane w ten sposób oszczędności mogą przeznaczyć na dokupienie telewizji cyfrowej czy usług dodanych, jak wideo na żądanie - dodaje Piotr Stryczek.

Multimedia Polska złamała tendencje rynkowe wiążące klientów dwu czy trzy letnimi umowami.
Umowa na „Internet Profit 1 Mb” w Multimediach realizowana jest w dwóch wersjach:
a) 12- miesięczna z bezpłatna aktywacją,
b) na czas nieokreślony, w której klient sam wskazuje czas rozwiązania umowy. W tej opcji jedyną opłatą jest aktywacja, która wynosi 99zł.

– Dzięki tej usłudze konsekwentnie realizujemy strategię poszerzania bazy klientów, korzystających z usług pakietowych naszej spółki. W ten sposób pokazujemy, że siła nie tkwi w sprzedaży pojedynczej usługi, w której dano klientowi kilkanaście miesięcy gratis, ale przy umowie 3 letniej, lecz w pakiecie dwóch, trzech czy czterech usług. Nie potrzebujemy zabezpieczać naszych interesów poprzez wieloletnie umowy. Jakość naszej oferty, czyli rozwiązania technologiczne, obsługa, a wreszcie atrakcyjna cena  są dla nas najlepszym zabezpieczeniem – dodaje Piotr Stryczek.

źródło: Multimedia Polska