Zobacz więcej na Play.pl.
W dniu 18 stycznia 2008, rozpoczęła się zimowa akcja pod hasłem Olimpiada FM organizowana przez Radio RMF i sponsorowana przez PLAY. Będzie się ona odbywać w jednym z najpopularniejszych zimą miejscowości Polski - Zakopanem i potrawa do 17 lutego 2008.
Na najczęściej odwiedzanej przez przyjezdnych ulicy, na Krupówkach ustawiony został namiot Play-RMF FM, w którym dla odwiedzających czeka szereg atrakcji - konkursy, gry, stanowiska multimedialne, koncerty oraz sklep z gadżetami. Miasteczko działa codziennie w godzinach 14.00-22.00. W namiocie można m.in. zagrać w hokeja, w gry na komórki na stanowisku Play The Game. Dodatkowo odwiedzający miasteczko będą mogli kupić starter PLAY lub odpocząć na specjalnie przygotowanych fioletowo-białych pufach.
W środku zostanie zainstalowana scena, na której będą odbywać się konkursy, a prowadzący przez cały dzień zagwarantują animacje. PLAY ma do zagospodarowania 3 dni w tygodniu tylko na swoje aktywności. W tych dniach na scenie namiotu odbywać się będą wyłącznie Play’owe konkursy.
Nie zabraknie również atrakcji na zewnątrz namiotu. Na stokach Szymoszkowa i Pod Krokwią ustawione są małe namioty Play. Na obu stokach w soboty i niedziele przez cały dzień prowadzone są animacje. Każdy może wziąć udział w wyścigach na rakietach śnieżnych, snow dance, zagrać w mini golf i krykiet na śniegu.
W ramach akcji „PLAY na Zimę” równolegle odbywać się będą dwa konkursy, w których nagrodami będą specjalnie zaprojektowane dla zwycięzców deski snowboardowe, wyprawa na lodowiec Hintertux, gadżety m.in. piersiówki, kubki termiczne, hot pady, jabłuszka i inne niespodzianki.
Pierwszy z konkursów to „Zdobądź Hintertux”. Zabawa polega na wysyłaniu sms’a i trafianiu w odpowiednio punktowane odległościami sekundy. Zwycięża ta drużyna, która w dniu finału będzie najbliżej lodowca Hintertux – tzn. ilość zgromadzonych łącznie przez drużynę kilometrów (sekund) będzie najbliższa liczbie 1186- tyle km mają zawodnicy do pokonania w drodze na szczyt Hintertux.
„Wielkie polowanie na Marka” to kolejna propozycja „PLAY na Zimę”. Każdego dnia miedzy godziną 11.00 a 17.00 Marek będzie pojawiał się w jednym miejscu w Zakopanem. Wystarczy zrobić mu zdjęcie telefonem PLAY i wysłać w formie MMS-a.
„Play na Zimę” to również obecność Play w innych górskich kurortach narciarskich. W dniach od 25 stycznia do 24 lutego przy zakupie u hostess doładowania za minimum 30 zł klient otrzyma 30% zniżki na zakup całodziennego karnetu do jazdy na następujących stokach narciarskich: Małe Ciche, Pilsko, Zawoja, Jaworzyna. Natomiast na stoku Nosal zamiast całodziennego karnetu otrzymać będzie można zniżkę na zakup karnetu o wartości 500 punktów. Promotorów będzie można spotkać na powyższych stokach podczas weekendów od piątku do niedzieli .
źródło: Play
News Responsywność to podstawa - jak tworzyć strony na każde urządzenie?
W erze cyfrowej, gdzie użytkownicy każdego dnia korzystają z niezliczonej liczby urządzeń do surfowania w sieci, responsywność stron internetowych nie jest już dodatkiem, lecz koniecznością. To fundamentalny krok do zapewnienia sobie przewagi konkurencyjnej na rynku online. Agencja Reklamowa Green Parrot, specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach marketingowych, doskonale rozumie, jak ważne jest tworzenie stron internetowych dostosowanych do różnych ekranów. W niniejszym artykule dowiesz się, jak projektować elastyczne i estetyczne strony, które działają płynnie na każdym urządzeniu.
czytaj więcejNews Kompleksowe rozwiązania IT dla wymagających branż - przykład sukcesu
Współczesny rynek technologiczny oferuje szerokie spektrum rozwiązań dla różnych sektorów gospodarki. Przykładem firmy, która skutecznie realizuje projekty dla wymagających klientów branżowych, jest https://dogtronic.io/ - software house specjalizujący się w tworzeniu zaawansowanych aplikacji dla sektorów wymagających najwyższej precyzji i niezawodności.
czytaj więcej