Archiwalne

Interaktywna kampania nowego Renault Fluence w Multimedia Polska

31.05.2010


Abonenci sieci Multimedia Polska (aMazing TV) przez ostatni miesiąc mieli możliwość oglądać thriller pt. „88 minut” z Alem Pacino w ramach usługi VoD gratis. Film sprezentowało widzom Renault
- producent nowego Fluence. Akcja stanowiła kontynuację kampanii wprowadzającej Nowe Renault Fluence, co miało miejsce na początku tego roku.

- Chcieliśmy dać widzom coś, co sprawi, że poczują się luksusowo, wyjątkowo – pewną wartość dodaną od marki Renault. Oczywiście zależało nam również na prezentacji nowego modelu i jego atrybutów oraz utrwaleniu jego nazwy w świadomości odbiorców. Fluence jest pozycjonowany jako wyjątkowo komfortowy samochód zapewniający ‘Podróż w wyższej klasie’. Od początku stawialiśmy na niestandardowe wsparcie zasięgowych mediów, które spowodowałoby większą rozpoznawalność kampanii. Zaczynając od prezentacji modelu umieszczonego w ogromnym sejfie zainstalowanym przed głównym wejściem do galerii handlowej Złote Tarasy w Warszawie w styczniu przez intensywny sponsoring kanałów niszowych At Media i Discovery z użyciem kilkunastu różnych spotów sponsorskich w lutym, po ogólnopolską interaktywną reklamę w mediach Multimedia na przełomie marca i kwietnia. – podsumowuje Monika Stanke-Rusin - Account odpowiedzialna za obsługę Renault w Optimum Media OMD.

Od 15 marca do 15 kwietnia filmy od Renault obejrzało blisko 50 tys. widzów w całej Polsce.

Projekcję „88 minut” poprzedzała i kończyła reklama sponsora, podobnie jak zapowiedź i opis filmu umieszczone w specjalnej zakładce: „Renault poleca”. W tym samym katalogu umieszczono dodatkowo pięć różnych filmów produktowych Renault. Całość dostępna była dla widzów Multimedia w domowej wypożyczalni VoD bezpłatnie.

źródło: Multimedia