Archiwalne

HTC zaprezentowała międzynarodową kampanię reklamową i nowe założenia pozycjonowania marki pod hasłem 'Quietly Brilliant’

27.10.2009



HTC Corporation, międzynarodowa korporacja projektująca i produkująca smartfony, zaprezentowała światową kampanię reklamową opartą na nowych założeniach pozycjonowania marki pod hasłem „Quietly Brilliant”. W nadchodzących tygodniach pierwsza międzynarodowa kampania reklamowa HTC YOU przeprowadzona zostanie w 20 krajach.

Mottem kampanii będzie sentencja „You don’t need to get a phone. You need a phone that gets you.” (Nie potrzebujesz rozumieć swojego telefonu. Potrzebujesz telefonu, który zrozumie Ciebie), odzwierciedla filozofię projektowania telefonów przez firmę HTC, której podstawowymi założeniami są potrzeby użytkowników, ich sposób pracy i życia.

„’Quietly brilliant’ to osiąganie wielkich celów z pokorą i wiarą, że najlepszych rzeczy należy doświadczyć.” - powiedział John Wang, chief marketing officer w firmie HTC Corporation. “Kampania YOU jest doskonałym odzwierciedleniem motta ‘quietly brilliant’ i ma kluczowe znaczenie dla HTC jako firmy, innowatora i partnera.”

Kampania YOU ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki HTC i zrozumienie jej unikalnego przesłania mówiącego, że najbardziej liczy się użytkownik, a nie urządzenie. Podczas tworzenia i planowania w mediach kampanii YOU, firma HTC współpracowała z agencją reklamową Deutsch LA Inc. z Los Angeles. Kampania będzie prowadzona w telewizji, prasie, na bilbordach i w Internecie. Bogate doświadczenie firmy HTC w projektowaniu smartfonów zostanie podkreślone w spotach, poprzez prezentację unikalnej funkcjonalności urządzeń.

„Ludzie mają bardzo emocjonalny stosunek do telefonów. Wiele z naszych kluczowych działań, każdego dnia, odbywa się za pośrednictwem telefonu, dlatego najwięcej reklam tej kategorii produktu odnosi się do funkcjonalności.” -powiedział Eric Hirshberg, co-CEO i chief creative officer, Deutsch LA. „Cała filozofia projektowania telefonów przez HTC stawia w centrum użytkownika. Firma projektuje telefony, które pozostawiają szczególne doznania ze sposobu użytkowania, odzwierciedlając zaangażowanie firmy HTC w proces dopasowania urządzeń do potrzeb użytkowników.”

HTC współpracowała z londyńską agencją kreatywną Figtree w celu stworzenia planu pozycjonowania marki i motta ‘quietly brillant’. Pozycjonowanie ‘quietly brilliant’ było zainspirowane poprzez filozofię HTC stawiająca człowieka w centrum, a także dziedzictwem przełomowych i innowacyjnych produktów stworzonych przez firmę. Nowe motto będzie wyrażane przez szereg form komunikacji w firmie.

„Wiele błyskotliwych pomysłów zaczęło się od ‘bazgrołów’ na serwetce.” - powiedział Simon Myers, CEO firmy Figtree. „Nowy image HTC korzysta z języka rysunkowego do tłumaczenia błyskotliwych funkcji telefonów i zalet płynących z łatwości użytkowania urządzeń HTC.”

źródło: HTC

News Dlaczego pomimo natłoku agencji interaktywnych, tylko kilka z nich obsługuje większość klientów?

Przeniesienie się marketingu do Internetu spowodowało, że agencje interaktywne zaczęły „wyrastać jak grzyby po deszczu”. Chociaż możemy znaleźć setki ofert takich firm, to kiedy się z nimi zapoznamy, zauważymy, że na rynku jest tylko kilku liczących się graczy. Dlaczego? czytaj więcej

News Jakie są koszty założenia sklepu internetowego?

Wiele osób marzy o tym, aby porzucić etat u swojego pracodawcy i w końcu przejść "na swoje". Ciekawostką jest to, że obecnie wcale nie jest to aż tak skomplikowane. Wystarczy, że założysz sklep internetowy. Jeśli się postarasz, w bardzo krótkim czasie uda Ci się zarobić więcej, niż byłbyś w stanie sobie wyobrazić. Jest to tym bardziej ciekawa propozycja, że nie wymaga specjalnie dużego wkładu finansowego. czytaj więcej

T-Mobile Ruszył konkurs MagentaBiznes organizowany przez T‑Mobile dla przedsiębiorców

Trwa konkurs MagentaBiznes ogłoszony przez T‑Mobile dla przedsiębiorców, którzy chcą korzystać z cyfrowych narzędzi ułatwiających pracę. Mogą oni wygrać usługi operatora, nowoczesny sprzęt oraz szkolenie. Wydarzenie towarzyszy kampanii MagentaBiznes, w ramach której klienci biznesowi T‑Mobile pokazują, jak cyfrowe rozwiązania usprawniają funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa. czytaj więcej

T-Mobile T-Mobile: prezent dla siebie i bliskiej osoby za jednym zamachem

Od jutra, 16 listopada 2017, T‑Mobile rozpoczyna świąteczną kampanię w ramach której przygotował konkurs z wyjątkowo atrakcyjnymi nagrodami oraz specjalną ofertę z Samsungiem Galaxy S7 w cenie na start niższej o 700 zł. czytaj więcej