Archiwalne

HTC partnerem nowo otwartego pop-up store Maćka Sieradzky’ego

18.08.2014

W minionym tygodniu, tuż przed długim weekendem przy Placu Trzech Krzyży w Warszawie miało miejsce uroczyste otwarcie pierwszej pracowni Maćka Sieradzky’ego, młodego projektanta, finalisty pierwszej edycji programu „Project Runway”. Pop-up store Maćka Sieradzky’ego, którego partnerem jest HTC, stworzony został w ramach akcji „Kolonie Letnie[1].”

Maciek Sieradzky dzięki udziałowi w programie TVN zyskał ogromną sympatię telewidzów i internautów. Jego fanpage na Facebooku śledzi obecnie ponad 140 tysięcy użytkowników! Dotychczas projektant mieszkał i pracował w Łodzi. Od połowy lipca próbuje swoich sił w Warszawie i już odnosi sukcesy. Maciek Sieradzky tworzy ubrania i z powodzeniem rozwija własną markę odzieżową „dzky”. Naturalnym etapem w jego karierze jest własna pracownia, gdzie będzie mógł oddawać się swojej pasji, a także miejsce w którym każdy może nabyć jego kreacje. Stąd pomysł na pop- up store, który idealnie łączy te dwie funkcje. Pop-up store Maćka Sierdzky’ego otwarty jest od poniedziałku do soboty
w godzinach 12:00 do 20:00.

Dla firmy, która do projektowania i wzornictwa podchodzi w wyjątkowy sposób, popieranie inicjatyw o tej tematyce jest naturalne. Cieszę się, że możemy wspierać niewątpliwy talent Maćka Sieradzky’ego. Jego pop-up store przy Placu Trzech Krzyży, z pewnością zyska ogromną popularność i uznanie wśród wszystkich intersujących się modą i designem. Z niecierpliwością czekamy na nowe kreacje sygnowane znakiem „dzky” - mówi Julita Hubicka, Marketing Manager w HTC Polska.

Otwarcie pracowni Maćka Sieradzky’ego przyciągnęło wielu jego fanów, którzy mieli okazję podziwiać najnowszą kolekcję młodego projektanta: bluzy, T-shirty, sukienki czy akcesoria z charakterystycznym motywem plecionki wykonanej z ciętej skóry. Maciek Sieradzky natomiast chętnie rozmawiał ze swoimi fanami, pozował do zdjęć i udzielał wywiadów dziennikarzom.

Projektowanie jest dla mnie bardzo ważne, gdyż daje mi możliwość wyrażenia tego, czego nie jestem w stanie przekazać słowami. We wrześniu lub październiku chciałbym już wypuścić nową kolekcję, ale zobaczymy, jak to wszystko się potoczy. Najważniejsze, że profesjonalne miejsce do pracy już jest
– podkreśla Maciek Sieradzky.

***

[1] „Kolonie letnie”- inicjatywa na Placu Trzech Krzyży w Warszawie wspierająca przedstawicieli zawodów kreatywnych. W przestrzeń handlowej kompleksu ETHOS, na okres wakacji powstały tymczasowe butiki z modą, fotografią, książkami i cukiernictwem artystycznym.

źródło: HTC

Wiadomości firmowe Nowy system CRM od telefonii TeleCube

Claude ICT Poland sp. z o.o., dostawca m.in. telefonii VoIP oraz wirtualnej centrali TeleCube wprowadziła na rynek swój autorski system CRM o nazwie TeleCube CRM. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Targi innovaphone "CONNECT 2022": Ekscytujące wydarzenie na żywo w inspirującej scenerii

Sindelfingen, 17 maja 2022 - Firma innovaphone, ekspert w dziedzinie nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych do pracy, komunikacji i współpracy zaprasza 30 czerwca 2022 roku wystawców, partnerów i klientów zainteresowanych rozwiązaniami komunikacyjnymi dla biznesu na targi "CONNECT 2022" w Hali Legend w Motorworld Böblingen (Niemcy). czytaj więcej

News Polubienia na FB - czy można je kupić?

Facebook niemal całkowicie zawładnął światem biznesu. Trudno byłoby znaleźć dzisiaj firmę, która nie posiada własnego konta na FB. Co właściwie dają polubienia strony i czy w ogóle warto kupić polubienia FB? Jak działa taka usługa i jak wprowadzić ją na facebooku typu fanpage? czytaj więcej

Netia Netia przybliża się do klientów w Warszawie

W sobotę, 24 marca, Netia otworzyła cztery nowe pop-up store (tzw. wyspy) w Warszawie – w Galerii Bemowo, Galerii Renova (Targówek), Tesco Gocław oraz Tesco Kabaty. Wybór miejsc był zdecydowanie nieprzypadkowy… czytaj więcej