Archiwalne

Grupa TP inicjatorem Kodeksu Etyki Internetu

03.12.2008

Zwiększenie bezpieczeństwa w internecie, zwalczanie nielegalnych treści takich jak pornografia dziecięca i przekazy nawołujące do nienawiści - to główne cele Kodeksu Etyki Internetu, którego utworzenie zainicjowała Grupa TP. Propozycję włączenia się w prace nad Kodeksem otrzymało blisko 60 instytucji - m.in. dostawcy internetu i portale internetowe, a także instytucje rządowe i organizacje pozarządowe zajmujące się bezpieczeństwem w sieci.

- Jestem przekonany, że wspólne i zdecydowane działania przedsiębiorców, wspierane przez administracje publiczną i organizacje pozarządowe, wyraźnie poprawią bezpieczeństwo i przestrzeganie prawa w sieci. Jest to istotne zwłaszcza dla rozwoju oraz edukacji dzieci i młodzieży, coraz intensywniej korzystających z internetu - powiedział Ireneusz Piecuch, Członek Zarządu TP ds. Strategii Korporacyjnej i Rozwoju Biznesu.

Inicjatywa Grupy TP przewiduje, że firmy oferujące usługi dostępu do internetu, transmisji danych lub hostingu wspólnie z organizacjami administracji publicznej oraz instytucjami pozarządowymi wypracują szybkie i skuteczne procedury walki z nielegalnymi treściami oraz zachowaniami w internecie. Następnie dobrowolnie zobowiążą się do przestrzegania ustanowionego standardu.

Utworzenie Kodeksu Etyki Internetu nawiązuje do prowadzonych już działań Grupy TP, a także innych podmiotów, w szczególności Pełnomocnika Rządu ds. Równego Traktowania, w zakresie poprawy bezpieczeństwa w telekomunikacji.

We wrześniu br. TP rozpoczęła własną kampanię edukacyjną „Bezpieczne Media". Firma wydała bezpłatny poradnik dla rodziców, który w przystępny sposób wyjaśnia jak zapewnić dziecku bezpieczeństwo podczas korzystania z internetu i telefonu lub oglądania telewizji. Poradnik jest dostępny w salonach TP w całym kraju, można go też ściągnąć ze strony: http://www.bezpiecznemedia.tp.pl/
Ponadto w Grupie TP działa specjalny zespół informatyczny, którego zadaniem jest podnoszenie poziomu bezpieczeństwa infrastruktury i komunikowania się społeczności internetowej TP (www.tp.pl/prt/tpcert).

źródło: TPSA

News Kamery do monitoringu - na co zwrócić uwagę przy zakupie i konfiguracji?

Wybór odpowiednich kamer do monitoringu może zadecydować o bezpieczeństwie Twojego domu lub firmy. Nie chodzi tylko o specyfikacje techniczne, ale także o to, jak dobrze urządzenia spełniają Twoje potrzeby. W tym artykule przyjrzymy się kluczowym aspektom, które warto rozważyć przy zakupie i konfiguracji systemu monitoringu, aby zapewnić sobie spokój i ochronę na najwyższym poziomie. czytaj więcej

News Nowoczesne technologie w spedycji i transporcie - przewaga konkurencyjna na rynku logistycznym

Nowoczesne technologie w spedycji i transporcie stają się kluczowym elementem, który może zapewnić przewagę konkurencyjną na rynku logistycznym. W artykule omówimy, jak innowacje wpływają na efektywność i szybkość procesów transportowych, a także jakie rozwiązania mogą pomóc firmom wyróżnić się w branży. Zapraszamy do lektury. Odkryj, jak technologia kształtuje przyszłość logistyki! czytaj więcej

News Praca Monachium: najpopularniejsze zawody w budowlance i ich perspektywy

Monachium - stolica Bawarii, miasto słynące z niezwykłego połączenia tradycji i nowoczesności. Znane z pięknych zabytków, Oktoberfestu i dynamicznego rynku pracy, przyciąga tysiące pracowników z całego świata. Wśród nich szczególną grupę stanowią fachowcy z branży budowlanej, którym miasto to oferuje nie tylko stabilne zatrudnienie, ale również atrakcyjne perspektywy rozwoju. Jeśli praca Monachium to zagadnienie, które Cię interesuje, ten artykuł jest dla Ciebie! Przyjrzymy się najpopularniejszym zawodom w tej branży i dowiemy się, co może przynieść przyszłość. czytaj więcej

News Lojalność i zaangażowanie klientów dzięki aplikacjom mobilnym

Przygotowania do wykonania aplikacji mobilnych związane są z dokładną analizą celów, jakie mają one osiągnąć. W zależności od wymagań biznesowych warto dobrać takie ich funkcjonalności, które zapewnią oczekiwany efekt. Udostępniając określone rozwiązania, można zaproponować klientom dodatkowy kanał do rozwoju ich zaangażowania i budowy lojalności. czytaj więcej