Archiwalne

Ericsson zwiększa przepustowość dla IPTV

27.06.2007

Ericsson przedstawił unowocześnioną wersję systemu Giabit Passive Optical Network (GPON) – EDA1500. System ten jest istotną częścią oferty szerokopasmowej. Nowa wersja EDA 1500 posiada zwiększoną pojemność do 320Gbps.

Optyczne technologie światłowodowe oraz koncepcja FTTH (światłowód do domu) stają się coraz bardziej ważną częścią sieci dostępowej umożliwiającej dostarczanie najnowocześniejszych usług takich jak IPTV i innych multimedialnych usług opartych na IP. GPON jest jednym z głównych standardów dostępu światłowodowego i – dzięki przejęciu wiodącej na rynku firmy Entrisphere - stał się istotną częścią szerokopasmowej oferty firmy Ericsson.

Dzięki EDA 1500, dostawcy usług będą mogli w przyszłości z łatwością poszerzać sieć o nowe funkcjonalności. Rosnąca przepustowość umożliwia to użytkownikom końcowym korzystanie z szybkich usług takich jak video na żądanie i streaming TV.

Rozwiązanie GPON firmy Ericsson jest obecnie stosowane w Ameryce Północnej i został wprowadzony przez wiodących dostawców usług telekomunikacyjnych na świecie. Ericsson będzie dostawcą sprzętu dla planowanej sieci GPON operatora AT&T.

Björn Olsson, Wiceprezes firmy Ericsson powiedział: “ Innowacyjne rozwiązania GPON firmy Ericsson pomagają dostawcom usług zwiększyć efektywność i wygenerować dodatkowe przychody. Dostarczają one klientom końcowym zindywidualizowany kontent poprzez tą samą sieć, przez które dostarczane są usługi dla biznesu np. szybki internet czy VoIP.

Dzięki wprowadzonym unowocześnieniom EDA 1500 posiada największą na rynku 320Gbps pojemność, przełączeniową. Jednocześnie zwiększono pojemność interfejsów sieciowych z wykorzystaniem dwu-portowych kart interfejsów 10GbE oraz ośmioportowych kart interfejsów 1GbE. Nowa wersja systemu umożliwia również rozdzielenie sygnału optycznego w stosunku 1:64 co wraz z zastosowaniem mechanizmów Dynamiczna Alokacja Pasma - DBA (Dynamic Bandwidth Allocation), kontroli jakości usług QoS (Quality of Service) i bezpieczeństwa (Security) umożliwia oferowanie usług w jeszcze bardziej oszczędny sposób.

EDA 1500 została zademonstrowana 19-21 czerwca 2007 r. na targach NXTcomm w Chicago. Tragi obejmowały pokazy IPTV i usługi triple play dostępne na platformie usługowej.

źródło: Ericsson

News Responsywność to podstawa - jak tworzyć strony na każde urządzenie?

W erze cyfrowej, gdzie użytkownicy każdego dnia korzystają z niezliczonej liczby urządzeń do surfowania w sieci, responsywność stron internetowych nie jest już dodatkiem, lecz koniecznością. To fundamentalny krok do zapewnienia sobie przewagi konkurencyjnej na rynku online. Agencja Reklamowa Green Parrot, specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach marketingowych, doskonale rozumie, jak ważne jest tworzenie stron internetowych dostosowanych do różnych ekranów. W niniejszym artykule dowiesz się, jak projektować elastyczne i estetyczne strony, które działają płynnie na każdym urządzeniu.

czytaj więcej

News Kamery do monitoringu - na co zwrócić uwagę przy zakupie i konfiguracji?

Wybór odpowiednich kamer do monitoringu może zadecydować o bezpieczeństwie Twojego domu lub firmy. Nie chodzi tylko o specyfikacje techniczne, ale także o to, jak dobrze urządzenia spełniają Twoje potrzeby. W tym artykule przyjrzymy się kluczowym aspektom, które warto rozważyć przy zakupie i konfiguracji systemu monitoringu, aby zapewnić sobie spokój i ochronę na najwyższym poziomie. czytaj więcej

News Czym jest IPTV i jak działa telewizja internetowa?

Telewizja nie wygląda już tak, jak kiedyś. Coraz rzadziej korzystamy z anten czy kablówki, a coraz częściej sięgamy po internetowe rozwiązania. Jednym z nich jest IPTV – wygodna, nowoczesna forma dostępu do treści TV, która działa przez internet i dopasowuje się do Twojego stylu życia. czytaj więcej

News Jak voice bot AI sprawdza się w call center?

W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.

czytaj więcej