Ericsson walczy z cyfrowym wykluczeniem konsumentów. Zdalna pomoc dla użytkowników smartfonów
Ericsson wprowadził do swojej oferty rozwiązanie o nazwie Ericsson Device Care, które umożliwia operatorom zdalną kontrolę, konfigurację i diagnostykę mobilnych urządzeń i aplikacji. Użytkownikom, którzy nie posiadają jeszcze smartfonów ułatwi to zamianę starego telefonu na nowe urządzenie. To duży krok w kierunku ograniczenia cyfrowego wykluczenia.
Możliwość uzyskania zdalnej pomocy w przypadku korzystania z komputera, znana jest już od kilku lat. Pozwalamy wówczas zaufanej osobie połączyć się z naszym sprzętem, udostępniamy nasz ekran, a nawet pozwalamy na dokonywanie zmian systemowych. Teraz, identyczne wsparcie jest możliwe w przypadku urządzeń mobilnych. Wszystko za sprawą Ericsson Device Care.
Urządzenia mobilne, dostępne w rosnącej liczbie kształów i rozmiarów, oferują róźną jakość działania. Działają one w oparciu o różne systemy operacyjne, co stwarza wyzwanie deweloperom, którzy muszą optymalizować tworzone programy pod kątem wielu urządzeń i systemów, a użytkownicy natrafiają na problemy podczas korzystania z aplikacji lub podczas „przesiadki” z jednego systemu na drugi.
Konfiguracja i obsługa smartfona potrafi sprawić sporo problemów doświadczonym użytkownikom, a co dopiero osobom niezaznajomionym z nowinkami technologicznymi. W ramach zakupu smartfona operatorzy mogliby oferować np. godzinę rozmowy z konsultantem przy użyciu Device Care. Konsultant może za pomocą tego rozwiązania łatwo prezentować działanie sprzętu – np. podświetlając na ekranie ikony lub tekst, co znacznie ułatwiałoby np. starszym osobom start w świecie smartfonów.
– Osoby niekorzystające jeszcze ze smartfonów, nie wchodzą na ten rynek z kilku przyczyn. Przede wszystkim jest to strach przed nowościami, skomplikowaniem smartfonów i trudnością z ich obsługą. Wraz z rozwojem rynku urządzeń niskiego segmentu, cena staje się coraz mniejszą barierą, ale skomplikowanie smartfonów wciąż nią jest. Ten problem rozwiązać może Ericsson Device Care – powiedziała Katarzyna Pąk – dyrektor ds. public and media relations w firmie Ericsson.
Ericsson Device Care to również rozwiązania rewolucjonizujące działanie call center i centrów wsparcia. Rozwiązanie firmy Ericsson obniża koszty operacyjne operatorów poprzez zmniejszenie liczby zwracanych urządzeń, poprawia wskaźnik FCR (First Call Resolution) i skraca czas kontaktu klienta z centrum wsparcia. Ericsson Device Care pozwala operatorom łatwiej sprawdzić, co dokładnie widzi użytkownik, wzmacnia relację operatora z konsumentem i dostarcza nowego narzędzia do pogłębionej analizy biznesowej. Rozwiązanie bazuje na współpracy firmy Ericsson z AetherPal.
źródło: Ericsson
News Responsywność to podstawa - jak tworzyć strony na każde urządzenie?
W erze cyfrowej, gdzie użytkownicy każdego dnia korzystają z niezliczonej liczby urządzeń do surfowania w sieci, responsywność stron internetowych nie jest już dodatkiem, lecz koniecznością. To fundamentalny krok do zapewnienia sobie przewagi konkurencyjnej na rynku online. Agencja Reklamowa Green Parrot, specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach marketingowych, doskonale rozumie, jak ważne jest tworzenie stron internetowych dostosowanych do różnych ekranów. W niniejszym artykule dowiesz się, jak projektować elastyczne i estetyczne strony, które działają płynnie na każdym urządzeniu.
czytaj więcejNews Kiedy warto wybrać pakiet Microsoft 365 Apps for business?
W dobie cyfrowej transformacji oraz rosnącej potrzeby pracy zdalnej i efektywnej współpracy, wybór odpowiednich narzędzi IT staje się istotny dla sprawnego funkcjonowania każdej firmy. Pakiet Microsoft 365 Apps for business to jedno z najbardziej popularnych i sprawdzonych rozwiązań dostępnych na rynku, które oferuje zestaw klasycznych aplikacji biurowych w nowoczesnej formule subskrypcyjnej. czytaj więcejNews Dodatki do twojego smartfona - co polecamy?
Jeśli używacie na co dzień smartfona, na pewno w którymś momencie poczuliście, że potrzebujecie czegoś więcej. I nie jest to związane z tym, że wasz smartfon się starzeje lub nie jest już tak użyteczny jak kiedyś. Bardziej jest to związane z potrzebą rozszerzenia jego użyteczności albo zwiększenia funkcjonalności jakie posiada. Dlatego warto zmaterializować to co poczuliście w tym jednym, krótkim momencie lub to co czujecie cały czas – trzy krótkie wskazówki dla użytkowników smartfonów. czytaj więcejNews Dobry prezent? Smartfon!
Jedną z ciekawszych opcji prezentowych, które warto mieć na uwadze przed różnymi uroczystościami, jest upominek w postaci telefonu komórkowego. Jest to przedmiot niezbędny w codziennym życiu, a ten kto ko dostanie, na pewno będzie z takiego upominku zadowolony. Wcześniej warto dyskretnie rozpytać najbliższe otoczenie tej osoby, którą chcemy obdarować nowym smartfonem, tak by nabyć ten model, na którym może jej najbardziej zależeć.1. Sklep dobrze zaopatrzony w nowe smartfony
2. Zwracajmy uwagę na szczegóły techniczne czytaj więcej