Archiwalne

Ericsson umożliwia szwedzkiemu operatorowi Com Hem świadczenie zaawansowanych usług telewizji interaktywnej

15.09.2009

Ericsson umożliwia największemu szwedzkiemu operatorowi telewizji kablowej, Com Hem, świadczenie klientom zaawansowanych usług rozrywkowych z wykorzystaniem interaktywnej platformy telewizyjnej. Nowe usługi dostępne na żądanie pozwalają telewidzom oglądać ulubione programy w dowolnym czasie.

Platforma telewizji na żądanie daje dostęp do szerokiej gamy zaawansowanych usług, takich jak wideo na żądanie, śledzenie (catch-up) i powtarzanie (start-over) programów telewizyjnych oraz muzyka na żądanie. Zawiera także elastyczny portal interaktywny z nową usługą Com Hem o nazwie Landlord-Tenant (Właściciel-najemca). Wdrażanie nowych usług już się rozpoczęło. Do grudnia 2009 r. uzyska do nich dostęp około 500 000 abonentów.

Martin Kull, dyrektor ds. technicznych Com Hem, powiedział: „Rozwiązanie firmy Ericsson umożliwi nam świadczenie kompleksowych usług na żądanie i oferowanie widzom bogatego wyboru interaktywnych, spersonalizowanych treści telewizyjnych. Firma Ericsson połączyła i zintegrowała rozwiązania różnych producentów, od modułu pozyskiwania treści po przystawkę telewizyjną, tworząc kompletny system oparty na hybrydowej cyfrowej transmisji wideo i protokole IP”.

Jan Wäreby, wiceprezes i szef działu produktów multimedialnych (Business Unit Multimedia) w firmie Ericsson, powiedział: „Projekt ten potwierdza nasze możliwości jako partnera operatorów i dostawcy znakomitych rozwiązań dla telewizji. Mamy najlepsze technologie, doświadczenie w dziedzinie integracji oraz zasoby, dzięki którym możemy pomagać operatorom we wdrażaniu złożonych systemów pozwalających świadczyć nowe usługi i osiągać wyższe przychody”.

Jako główny integrator Ericsson zajmuje się projektowaniem, kompletowaniem i dostawą platformy telewizyjnej obejmującej sprzęt i oprogramowanie firmy Tandberg Television, która wchodzi w skład Gupy Ericsson. Platforma ta obejmuje moduły OpenStream Digital Services Platform, Xport Producer i EQ8096, a także produkty różnych dostawców zewnętrznych.

źródło: Ericsson

News Dlaczego pomimo natłoku agencji interaktywnych, tylko kilka z nich obsługuje większość klientów?

Przeniesienie się marketingu do Internetu spowodowało, że agencje interaktywne zaczęły „wyrastać jak grzyby po deszczu”. Chociaż możemy znaleźć setki ofert takich firm, to kiedy się z nimi zapoznamy, zauważymy, że na rynku jest tylko kilku liczących się graczy. Dlaczego? czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Ericsson Ericsson wspiera projekty IoT (Internet of Things) na obszarach wiejskich

List intencyjny podpisany przez firmę Ericsson oraz Fundację PLON obejmuje wspólne przygotowanie oferty usług i aplikacji przeznaczonych dla gospodarstw rolnych. czytaj więcej