Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznał, że EDSA może przejąć kontrolę nad spółką Ditel. Przedsiębiorcy zajmują się wydawaniem oraz sprzedażą reklam w katalogach teleadresowych.
Szwedzka spółka EDSA jest częścią grupy kapitałowej European Directories, zaliczanej do pięciu największych europejskich wydawców Yellow Pages (żółtych stron) – katalogów zawierających dane teleadresowe przedsiębiorców – dostępnych także w Internecie i na płytach CD. W Polsce prowadzi działalność za pośrednictwem spółki Polskie Książki Telefoniczne. Ditel jest spółką działającą w tej samej branży.
Przejęcie kontroli polegać będzie na wykupieniu przez EDSA 100 proc. akcji przejmowanej spółki od dotychczasowego właściciela – Telekomunikacji Polskiej.
Po przeprowadzeniu postępowania antymonopolowego Prezes Urzędu uznał, że koncentracja nie przyczyni się do istotnego ograniczenia konkurencji, w szczególności przez powstanie lub umocnienie pozycji dominującej na rynku.
Zgodnie z przepisami transakcja podlega zgłoszeniu do Prezesa UOKiK, jeżeli biorą w niej udział przedsiębiorcy, których łączny obrót w roku poprzedzającym przekroczył 1 mld euro na świecie lub
50 mln euro w Polsce.
źródło: UOKiK
News Responsywność to podstawa - jak tworzyć strony na każde urządzenie?
W erze cyfrowej, gdzie użytkownicy każdego dnia korzystają z niezliczonej liczby urządzeń do surfowania w sieci, responsywność stron internetowych nie jest już dodatkiem, lecz koniecznością. To fundamentalny krok do zapewnienia sobie przewagi konkurencyjnej na rynku online. Agencja Reklamowa Green Parrot, specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach marketingowych, doskonale rozumie, jak ważne jest tworzenie stron internetowych dostosowanych do różnych ekranów. W niniejszym artykule dowiesz się, jak projektować elastyczne i estetyczne strony, które działają płynnie na każdym urządzeniu.
czytaj więcej