Archiwalne

DIALOG poszerza ofertę dla biznesu o usługi hostingowe

23.08.2010


Zwiększenie przychodów ze sprzedaży i ograniczenie kosztów działalności oraz gwarancja bezpieczeństwa przechowywanych danych – to tylko niektóre korzyści płynące z hostingu. Od dzisiaj klienci biznesowi mogą korzystać z nowoczesnej usługi hostingowej oferowanej przez Telefonię DIALOG.

Hosting to zdalne udostępnienie przez operatora części powierzchni dyskowej pod usługi niezbędne w każdym nowoczesnym biznesie, takie jak: poczta elektroniczna, FTP czy strony internetowe. Oferta skierowana jest do klientów, którzy mają duże wymagania z zakresu stabilności działania, dostępności i bezpieczeństwa danych przechowywanych na dysku, ale nie mają możliwości technicznych pozwalających na uruchomienie usługi na własnej platformie.

– Usługa hostingu pomaga w realizacji celów biznesowych dzięki zwiększeniu dostępności dla potencjalnych klientów i partnerów – podkreśla Robert Banasiak, wiceprezes Zarządu Telefonii DIALOG SA. – Gwarantuje ponadto bezpieczeństwo przechowywanych danych, a tym samym buduje zaufanie klientów. Abonent oszczędza czas i nie ponosi kosztów związanych np. z przerwami w działaniu usług – ponieważ za poprawne funkcjonowanie usług hostingowych odpowiada DIALOG – wyjaśnia. Klient nie ponosi także zobowiązań finansowych za zakup własnych urządzeń pod usługi hostingowe.

Nowa usługa DIALOGu dostępna jest w dwóch wersjach: podstawowej i rozszerzonej.

W wersji podstawowej klient może wybrać jeden z czterech wariantów usługi hostingowej w zależności od powierzchni dyskowej (2,5,10,20 GB). Ponadto ma zagwarantowany całodobowy system backupu pozwalający na odzyskanie kopii danych do 7 dni wstecz. Abonent może czuć się bezpiecznie dzięki zapewnionej ochronie antywirusowej i antyspamowej. Dodatkowa zaleta to limit transferu danych nałożony tylko na połączenia wychodzące. Połączenia przychodzące nie mają żadnych ograniczeń. Każdy użytkownik korzystający z usługi ma również zapewnione wsparcie techniczne. Komfort wyboru podnosi możliwość bezpłatnego przetestowania usługi przez 14 dni.

Rozszerzona wersja usługi – to podstawowa funkcjonalność wzbogacona o funkcjonalność dodatkową na podstawie indywidualnych ustaleń z klientem. Abonent może wybierać spośród takich funkcjonalności, jak: pozycjonowanie stron, dzierżawa serwera, na którym będą utrzymywane wyłącznie usługi danego klienta czy rejestracja domeny.

źródło: Dialog

News Kiedy warto wybrać pakiet Microsoft 365 Apps for business?

W dobie cyfrowej transformacji oraz rosnącej potrzeby pracy zdalnej i efektywnej współpracy, wybór odpowiednich narzędzi IT staje się istotny dla sprawnego funkcjonowania każdej firmy. Pakiet Microsoft 365 Apps for business to jedno z najbardziej popularnych i sprawdzonych rozwiązań dostępnych na rynku, które oferuje zestaw klasycznych aplikacji biurowych w nowoczesnej formule subskrypcyjnej. czytaj więcej

News Jak szybko spieniężyć nieużywany smartfon bez kłopotów ze znalezieniem kupca

Posiadasz nieużywany smartfon i zastanawiasz się, jak szybko i bezproblemowo zamienić go na gotówkę? Profesjonalny skup smartfonów może być idealnym rozwiązaniem. W tym artykule dowiesz się, jak sprawnie sprzedać swój telefon bez straty czasu na poszukiwanie kupca, negocjacje czy spotkania. Poznasz prosty proces sprzedaży urządzenia online z dostawą kurierem lub do paczkomatu oraz zobaczysz, jakie korzyści oferuje skup telefonów w porównaniu do tradycyjnych metod sprzedaży. czytaj więcej

News Co powinien wiedzieć każdy przedsiębiorca przed założeniem firmy?

Założenie własnej firmy to przedsięwzięcie, które może przynieść wiele satysfakcji oraz zapewnić sukces zawodowy. Aby nowy biznes miał solidne podstawy, warto odpowiednio przygotować się do jego uruchomienia. Poza kwestiami formalnymi, istotne jest również zadbanie o obecność firmy w internecie oraz wybór profesjonalnych narzędzi ułatwiających codzienną pracę online. W tym artykule wyjaśnimy, jakie kroki należy podjąć, aby założyć własną działalność oraz dlaczego warto już na starcie zainwestować w takie profesjonalne rozwiązania, jak e-mail dla firmy w usłudze NQ.pl. czytaj więcej

News Jak sfinansować zakup sprzętu IT do firmy? Mały przewodnik

Każda współczesna firma musi podążać z duchem czasu. W miarę postępu technologii, aktualizacja sprzętu IT staje się koniecznością nie luksusem. Jednak koszty związane z zakupem najnowszych urządzeń i oprogramowania mogą być wyzwaniem dla budżetu firmy. W tym artykule przedstawiamy przystępne opcje finansowania, które pomogą zrealizować technologiczne potrzeby Twojej działalności bez nadwyrężania finansów. czytaj więcej