Wczoraj w australijskim Melbourne rozpoczęły się Mistrzostwa Świata w Pływaniu, które potrwają do 1 kwietnia. Telefonia Dialog, będąca sponsorem kadry oraz broniącego tytułu Mistrza Świata Pawła Korzeniowskiego - zaprasza po najświeższe wiadomości z zawodów w dedykowanej sekcji uruchamianej na serwisie http://www.dialnet.pl/.
Tak jak podczas ubiegłorocznych Mistrzostw Europy w Helsinkach na stronie www.dialnet.pl wystartuje serwis informacyjny poświęcony tej najważniejszej tegorocznej imprezie pływackiej. Znajdą się tam najświeższe wyniki, komentarze ekspertów, wywiady z zawodnikami i trenerami, galeria zdjęć oraz szczegółowa ramówka relacji telewizyjnych z Mistrzostw oraz polecanych programów sportowych. Merytorycznym partnerem serwisu informacyjnego jest Przegląd Sportowy.
Dialog będzie również oficjalnym sponsorem relacji telewizyjnej z Mistrzostw Świata w Melbourne na antenie TVP1 oraz sekcji sportowej na portalu Onet.pl.
Podpisana w październiku ubiegłego roku umowa sponsoringowa między Polskim Związkiem Pływackim i Telefonią Dialog obowiązuje przez cztery najbliższe lata. W 2006 roku Telefonia Dialog była Sponsorem Głównym Polskiej Reprezentacji Narodowej w Pływaniu, zaś od stycznia 2007 oraz w kolejnych latach - Sponsorem Oficjalnym Polskiego Związku Pływackiego i Polskiej Reprezentacji Narodowej w Pływaniu. Odrębna indywidualna umowa reguluje sponsoring Mistrza Świata i Europy w pływaniu - Pawła Korzeniowskiego.
"W komunikacji stawiamy na takie wartości jak szybkość, niezawodność, wytrzymałość. Cechy te idealnie charakteryzują właśnie pływanie" - tłumaczy wybór wspieranej dziedziny Marcin Olewnik, wiceprezes zarządu. "Poza tym nasza kadra pływacka to mistrzowska drużyna, na każdych zawodach daje wszystkim nam wiele powodów do dumy. Stawiamy na najlepszych i jesteśmy przekonani, że nasze wsparcie przyczyni się do pobijania kolejnych rekordów i przekraczania kolejnych granic sportowych możliwości" - dodaje Marcin Olewnik.
Ambasadorem marki DialNet został Mistrz Świata i Europy w pływaniu Paweł Korzeniowski.
źródło: Dialog
News Responsywność to podstawa - jak tworzyć strony na każde urządzenie?
W erze cyfrowej, gdzie użytkownicy każdego dnia korzystają z niezliczonej liczby urządzeń do surfowania w sieci, responsywność stron internetowych nie jest już dodatkiem, lecz koniecznością. To fundamentalny krok do zapewnienia sobie przewagi konkurencyjnej na rynku online. Agencja Reklamowa Green Parrot, specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach marketingowych, doskonale rozumie, jak ważne jest tworzenie stron internetowych dostosowanych do różnych ekranów. W niniejszym artykule dowiesz się, jak projektować elastyczne i estetyczne strony, które działają płynnie na każdym urządzeniu.
czytaj więcej