Archiwalne

Brak środków na koncie - w PLAY to nie problem

26.11.2008

Zobacz więcej na Play.pl.

Z dniem 25 listopada br. PLAY wprowadza innowacyjną i premierową na rynku usługę, dzięki której klientom Play zarówno abonamentowym oraz Play na Kartę, którzy nie mogą dzwonić z powodu braku środków na koncie, utracili ważność połączeń przychodzących lub przekroczyli limit kredytowy, Play będzie automatycznie przesyłać informację o próbie połączenia na numer, na który próbowali dzwonić.

Jeżeli Klient Play, który nie ma możliwości wykonania połączenia spróbuje je wykonać to wybierany przez niego numer otrzyma komunikat „Numer +4879xxxxxxx próbował się z Tobą połączyć i prosi o kontakt.”
Wiadomość będzie wysyłana za pomocą komunikatu USSD i nie wiąże się za żadnymi kosztami dodatkowymi.

Play jako pierwszy na rynku oferuje tego typu usługę swoim klientom i zamierza zgłosić ją na konkurs na najbardziej użyteczną usługę podczas Kongresu GSM w Barcelonie w lutym 2009r.

źródło: Play