Archiwalne

Biznes to Rozmowy 2010 – sukces w oczach uczestników

11.10.2010

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji


Tegoroczny kongres Netii „Biznes to Rozmowy” spotkał się ze znakomitym przyjęciem uczestników – pokazuje przeprowadzona wśród gości spotkania ankieta. Aż 94 procent ankietowanych poleciłoby udział w tym wydarzeniu swoim znajomym. Dopisała również frekwencja – zgodnie z założeniami organizatorów, w Kongresie wzięło udział ponad 1000 osób.

Kongres Biznes to Rozmowy oceniło pozytywnie aż 90 procent ankietowanych uczestników, a 94 procent poleciłoby go znajomym. Zdecydowana większość spośród nich dobrze oceniła zarówno obraną przez organizatorów tematykę sesji (80 proc.), jak i wystąpienie Gościa Specjalnego – sir Tima Berners-Lee (87 proc.).

Internet – nadzieje czy obawy?
Ankietowani mieli również okazję podzielić się swoją opinią na temat oddziaływania Internetu na różne aspekty życia publicznego i prywatnego. Zdecydowanie pozytywnie zostały ocenione zmiany, jakie globalna sieć może wywrzeć na gospodarkę (98 proc.) oraz demokrację i zarządzanie państwem (93 proc.). Aż 71 proc. ankietowanych pozytywnie oceniło zmiany, które Internet może spowodować w obszarze wolności jednostki, a 69 proc. – w relacjach z bliskimi osobami. Ze znacznie większymi obawami spotkało się natomiast oddziaływanie Internetu na prywatność jednostki – aż 77 proc. oceniło prawdopodobne zmiany jako negatywne.

Co ciekawe, większość ankietowanych korzystała podczas Kongresu z elektronicznych metod komunikacji – według sondażu aż 63 procent przynajmniej raz w ciągu Kongresu sprawdziło zawartość swojej skrzynki e-mail. Rekordziści odbierali e-maile ponad 20 razy!

O badaniu
Ankieta została przeprowadzona przez MillwardBrown SMG/KRC wśród uczestników Kongresu Netii „Biznes to Rozmowy”, 7 października br. W badaniu wzięło udział 301 osób, spośród ponad 1000 biorących udział w Kongresie. 24 proc. uczestników Kongresu to właściciele lub członkowie zarządu firm, 28 proc. szefowie działów IT lub telekomunikacji, 28 proc. szefowie i pracownicy marketingu. Uczestnicy reprezentowali przeważnie duże i średnie firmy (36 proc. powyżej 250 zatrudnionych, 50 proc. powyżej 10 zatrudnionych osób).

***
Kongres „Biznes to Rozmowy” jest organizowany przez firmę Netia SA. Spotkanie to jest okazją do wymiany doświadczeń z obszaru nowych technologii i szeroko pojętej komunikacji. W nowatorski sposób przedstawia najnowsze osiągnięcia biznesowe z różnych rynków poprzez interaktywną formułę, wspartą obecnością ekspertów ze światowej czołówki. Tegoroczna edycja odbyła się 7 października w Multikinie Złote Tarasy.

źródło: Netia