Archiwalne

ATM zwiększyła powierzchnię kolokacyjną Centrum Danych ATMAN-Grochowska

08.05.2009

ATM S.A. świadcząca pod marką ATMAN usługi telekomunikacyjne powiększyła w ciągu ostatnich miesięcy powierzchnię Centrum Danych ATMAN-Grochowska o ponad 25%, w chwili obecnej dostępna powierzchnia kolokacyjna wynosi ok. 1500 m kw. netto.

Posiadana i stale rozbudowywana infrastruktura telekomunikacyjna spotyka się obecnie — nawet podczas chwilowej dekoniunktury na rynkach — z coraz większym zainteresowaniem wśród klientów ATM S.A. ATMAN zdobył w ostatnim kwartale wielu nowych klientów, głównie ze względu na wysokie standardy bezpieczeństwa i jakość obsługi. Podpisał także umowy rozszerzające świadczenie usług dla dotychczasowych klientów. Tylko w oparciu o trzy największe tego typu umowy zawarte w pierwszym kwartale 2009 roku ATMAN uzyska w perspektywie 3 lat dodatkowe przychody o łącznej wartości ponad 6 mln złotych.

źródło: ATM

Wiadomości firmowe Europejska alternatywa: Inteligentne europejskie rozwiązanie zamiast dominacji globalnych gigantów technologicznych

Sindelfingen, 26 czerwca 2025 – Inicjatywa „BuyFromEU” dynamicznie zyskuje na sile w całej Europie, inspirując przedsiębiorstwa do wyboru europejskich dostawców. Przekaz jest jasny: na naszym kontynencie istnieją realne alternatywy dla produktów globalnych gigantów technologicznych. Doskonałym przykładem jest ekosystem myApps firmy innovaphone – platforma do komunikacji biznesowej i cyfrowej współpracy. czytaj więcej

News Nowoczesne data center jako fundament cloud computingu - co warto wiedzieć?

Współczesny model przetwarzania danych coraz częściej opiera się na rozwiązaniach chmurowych, które wymagają solidnej i nowoczesnej infrastruktury. Data center to kluczowy element całego ekosystemu cloud computingu, zapewniający wydajność, bezpieczeństwo i elastyczność. Czym charakteryzują się nowoczesne centra danych i dlaczego są tak istotne dla rozwoju technologii chmurowej? czytaj więcej

Wiadomości firmowe Modernizacja obsługi klienta dzięki innovaphone myApps: Bezpieczny Contact Center we własnym centrum danych

Istnieje wiele dobrych powodów, dla których warto hostować Contact Center w chmurze. Istnieje co najmniej tyle samo dobrych powodów, dla których warto zainstalować Contact Center we własnym wewnętrznym centrum danych, zachowując w ten sposób kontrolę nad wrażliwymi danymi. czytaj więcej