Archiwalne

Abonament w DIALOGu dla abonentów sieci TPSA

14.02.2007

Telefonia Dialog rozpoczyna realizację usług hurtowego zakupu abonamentu (WLR) – pierwsze partie wniosków trafiły już do TP SA.

Przedsprzedaż usługi wśród abonentów TP pod nazwą Abonament w DIALOGu trwa od początku tego roku. Oferta adresowana jest zarówno do odbiorców domowych jak i biznesowych. Do tej pory na Abonament w DIALOGu zdecydowało się kilka tysięcy klientów. Pakiet pierwszych 50 wniosków został przesłany do TP w terminie zgodnym z arbitrażową decyzją prezesa UKE.

„Abonament w Dialogu to możliwość zaoferowania pełnej palety usług telefonicznych dla wszystkich abonentów Telekomunikacji Polskiej w całym kraju – od abonamentu, przez połączenia lokalne, międzymiastowe, międzynarodowe i do sieci komórkowych oraz z numerację 080x, co ważne – z zachowaniem dotychczasowego numeru telefonu. To przede wszystkim ogromny komfort – abonent otrzymuje jedną wspólną fakturę, a nie jak dotychczas – osobno za abonament, osobno za połączenia wykonywane poprzez prefiks. Przejście na Abonament w Dialogu kosztuje tylko złotówkę, a formalności ograniczone są do minimum – wystarczy podpisać jedną umowę z Dialogiem, resztę załatwiamy już sami” – mówi Sławomir Szych, prezes zarządu Telefonii Dialog.
 
Abonament w Dialogu to:

  • opłaty niższe nawet o 29% - miesięcznie już od 35 zł,
  • darmowe połączenia do wszystkich operatorów sieci stacjonarnych,
  • plany taryfowe z sekundowym naliczaniem,
  • brak opłaty za inicjację połączenia (z wyjątkiem taryfy Darmowe Rozmowy – Wieczory i Weekendy),
  • tańsze połączenia na telefony komórkowe,
  • opcje obniżające ceny połączeń z wybranymi numerami,
  • obsługa wyłącznie przez Dialog zgodnie z jego wysokimi standardami obsługi – klient przestaje być abonentem Telekomunikacji Polskiej.

W Telefonii Dialog trwają również prace nad uruchomieniem projektu sprzedaży usług szerokopasmowej transmisji danych w ramach BSA, co umożliwi zaproponowanie usług szerokopasmowego dostępu do Internetu Dialnet klientom TP korzystającym z linii telefonicznej TP.
Komercyjny start tych usług przewidziano na II kwartał 2007 roku.

„Chcemy, by nasza oferta była naprawdę wyjątkowa. Naszym celem nie jest konkurowanie tylko samą ceną, ale również wartością dodaną – nowymi możliwościami, opcjami, formami pakietów” – już dziś zapowiada prezes Sławomir Szych. „Dialog staje się operatorem o zasięgu ogólnopolskim z ofertą zapewniająca pełen wachlarz usług telekomunikacyjnych. Docelowo chcemy, by oferta dla klientów przyłączonych bezpośrednio do sieci Dialogu jak i klientów opartych o infrastrukturę TP była identyczna. Klient będzie po prostu klientem Dialogu, a cała „techniczna kuchnia” nie będzie go obchodzić” – dodaje prezes Szych.

Źródło: Dialog