Archiwalne

50 milionów ludzi bardziej mobilnych w chińskim serwisie społecznościowym

21.10.2009

Ericsson i Kaixini01, największy i najszybciej rosnący portal społecznościowy w Chinach łączą swoje siły poprzez zawarcie 3 letniego partnerstwa na rzecz rozwoju innowacyjnych aplikacji mobilnych. Aplikacje te pomogą milionom użytkowników dostęp do serwisu gdziekolwiek się znajdują i kiedykolwiek chcą.

Uruchomiony w marcu 2008 roku, Kaixin001 posiada już ponad 50 milionów użytkowników pośród osób posługujących się językiem chińskim na świecie. Serwis odnotowuje około dwieście tysięcy rejestracji nowych użytkowników dziennie.

Obecnie użytkownicy uzyskują dostęp do strony internetowej poprzez komputer osobisty. Dzięki współpracy firm Ericsson i Kaixin001 powstaną nowe aplikacje, które pozwolą użytkownikom zarządzać wirtualną przestrzenią, łączyć się z przyjaciółmi i pozostawać w trybie on-line przy użyciu telefonu komórkowego bez względu na czas i miejsce.

Przyszłe aplikacje będą umożliwiać wysyłanie zdjęć i filmów z telefonów komórkowych w czasie rzeczywistym, powiadomienia SMS o aktywności ulubionych gwiazd czy też serwisy lokalizacyjne takie jak np.funkcja sprawdzania, czy znajomi są w pobliżu.

Porozumienie zostało zbudowane na portfolio umów partnerskich umów zawartych pomiędzy firmą Ericsson a dostawcami serwisów networkingowych.

Na mocy umowy Ericsson będzie nie tylko pracował wspólnie z Kaixin001 na rzecz rozwoju innowacyjnych aplikacji mobilnych, ale również będzie stwarzał dla chińskiego partnera możliwości współpracy z innymi serwisami społecznościowymi, operatorami telekomunikacyjnymi oraz agencjami reklamowymi w Chinach i na świecie.

Cheng Binghao, szef Kaixin001 powiedział „Jesteśmy bardzo podekscytowani partnerując firmie Ericsson dostarczając użytkownikom zabawę oraz innowacyjne i proste w użyciu aplikacje, które pozwolą im korzystać z serwisu Kaixin001 gdziekolwiek są i kiedykolwiek tego chcą. Partnerstwo to otwiera nowe możliwości generowania przychodów i umożliwia nam podnieść nasz wiodący serwis społecznościowy na jeszcze wyższy poziom.”

Math H Olsson, prezes firmy Ericsson w Chinach powiedział: „Jesteśmy dumni partnerując Kaixin001 w odkrywaniu nieograniczonych możliwości biznesowych w obszarze multimediów oraz Internetu. Ericsson posiada wyjątkowe portfolio multimedialne w świecie, w którym telekomunikacja, Internet oraz media podlegają ciągłej konwergencji.”

źródło: Ericsson

News Polacy robią zakupy w sieci. Co i gdzie kupujemy?

84 proc. młodych Polaków, w wieku od 18 do 24 lat, mających dostęp do internetu kupuje online co najmniej raz w miesiącu. To wynika z badania SW Research z połowy 2018 roku. Co więcej, co trzeci ankietowany robi to co najmniej raz w miesiącu. Co kupujemy online i jakie są perspektywy rozwoju dla rynku e-commerce w Polsce? czytaj więcej

News Lead360: nowa usługa analityczna w ofercie Aiton Caldwell SA

Aiton Caldwell SA, właściciel platformy VoIP FCN (dawniej FreecoNet) i systemów dla contact center Datera, wprowadził do swojej oferty nową usługę: Lead360. Jest to usługa pozwalająca na badanie rentowności reklam (online i offline) poprzez monitorowanie ilości połączeń telefonicznych, jak również analizę wykorzystującą mechanizm przydzielania indywidualnych numerów osobom dzwoniącym z reklam online. czytaj więcej

News Gry na smartfony zaczynają dominować na rynku rozrywki

Wśród setek nowych aplikacji wrzucanych codziennie do iOS App Store czy Google Play trochę ponad jedna trzecia z nich to gry. Mimo, że aplikacji użytkowych jest ponad dwa razy więcej to właśnie gry odpowiadają za większość przychodów na tym rynku. Równolegle gracze wydają zdecydowanie więcej na gry mobilne niż na produkty z tej kategorii dostępne na komputerach stacjonarnych i konsolach. czytaj więcej

News Selectivv Mobile House powiększa zespół sprzedażowy o nowe osoby

Selectivv Mobile House pozyskuje, analizuje i profiluje dane o użytkownikach urządzeń przenośnych, które są wykorzystywane w takich obszarach jak reklama, marketing, badania, usługi doradcze czy analizy. Ze względu na rozwój firmy, Selectivv zdecydował się powiększyć swój dział sprzedaży o trzy nowe osoby: Tomasza Niewińskiego, Pawła Przybysza i Piotra Kozickiego, którzy wcześniej byli związani z biurem reklamy internetowej Ströer Digital Media. czytaj więcej