Archiwalne

* Vectra: FOX Play także na urządzenia mobile

03.07.2015


W połowie czerwca Vectra jako pierwszy operator w Polsce, uruchomiła dla swoich abonentów FOX Play - nowy serwis VOD umożliwiający dostęp do najlepszych, wyróżnionych wieloma nagrodami seriali z oferty kanałów FOX i FOX Comedy.

Obecnie, zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią, Vectra uruchomiła dostęp do FOX Play na urządzeniach mobilnych. To prezent w sam raz na wakacje – teraz mają oni w dowolnym, wybranym przez siebie miejscu i czasie na terenie całej Polski, dostęp do bogatej i różnorodnej zawartości serwisu.

Aplikacje mobilne udostępniające Fox Play na smartfony i tablety z systemem iOS oraz Android są dostępne bezpłatnie w App Store i Google Play. Serwis FOX Play umożliwia odtwarzanie całych odcinków oraz wiele ciekawych materiałów dodatkowych.

Obecnie Fox Play dostępny jest w Polsce tylko poprzez Vectrę. W Europie aplikacja jest dostępna na razie tylko na kilku rynkach.

źródło: Vectra

T-Mobile Krzysztof Jankowski Dyrektorem Departamentu Zarządzania Marką T‑Mobile

Od 1 października 2018 roku działania z zakresu komunikacji rynkowej T‑Mobile oraz aktywności związane z budowaniem percepcji marki realizowane będą przez Departament Zarządzania Marką. Jego szefem zostanie Krzysztof Jankowski. czytaj więcej

Moico Klienci Moico z darmową usługą CDA Premium

Dostawca mediów domowych Moico z początkiem września nawiązał nową współpracę. Partnerem wrocławskiej firmy został największy polski serwis z treściami wideo - CDA.PL. czytaj więcej

T-Mobile Sony Xperia XZ3 w przedsprzedaży już w T‑Mobile

Od 7 września rozpoczęła się przedsprzedaż najnowszego flagowca od Sony – Xperia XZ3. Długo oczekiwany smartfon, skrojony pod potrzeby miłośników cyfrowej rozrywki, będzie można otrzymać wraz z taryfami w najlepszej sieci T‑Mobile i przy okazji wziąć udział w beta testach najnowszej serii kultowej gry Call of Duty. czytaj więcej

Mobile Vikings #ZyjNoLimit - startuje kampania reklamowa Mobile Vikings

#ZyjNoLimit z Mobile Vikings. Nowa kampania reklamowa operatora skierowana została do przedstawicieli pokolenia Millenialsów, ceniącego wolność i brak ograniczeń. Oferta na kartę Mobile Vikings odpowiada na ich potrzeby, zapewniając nielimitowane usługi, wysoki transfer danych i wygodę – co najważniejsze bez żadnych zobowiązań. W ramach kampanii w mediach ogólnopolskich zostaną wyemitowane spoty reklamowe, a w największych polskich miastach pojawią się siatki wielkoformatowe. Pierwsze spoty radiowe #ZyjNoLimit można było usłyszeć już 17 lutego. czytaj więcej