Archiwalne

* UPC wydaje pierwszego e-booka: "#Think Social – raport o trendach i zarządzaniu wizerunkiem w sieci"

16.06.2015

UPC Polska przygotowało nową odsłonę wydania publikacji #Think Social – raport o trendach i zarządzaniu wizerunkiem w sieci. Książka, przystosowana formatami do najbardziej popularnych marek czytników e-booków, będzie dostępna w serwisie woblink.com.

Publikacja, której celem jest zainicjowanie dyskusji na temat znaczenia kreowania swojego wizerunku w Internecie -  zarówno w kontekście prywatnym, jaki i biznesowym po raz pierwszy światło dzienne ujrzała podczas oficjalnej premiery dla mediów w marcu tego roku. Teraz autorzy publikacji, w celu zwiększenia dotarcia do użytkowników, wydają raport we współpracy z platformą e-książek woblink.com.

Punktem wyjściowym dla wydawnictwa #ThinkSocial były wyniki badania opinii „Prywatność i wizerunek w Internecie”[1]. Wynika z nich m.in., że aż połowa Polaków ocenia umieszczanie treści dotyczących ich kariery zawodowej na portalach społecznościowych za mało istotne. Równocześnie 57% z nas twierdzi, że dba o swój image w sieci. 

Raport został wzbogacony o zapis rozmów z cenionymi osobowościami polskiej blogosfery i biznesu. W projekcie udział wzięli m.in.: Natalia Hatalska - trendwatcher, bloger i ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej, Konrad Jerin - redaktor naczelny i wydawca portalu oraz kwartalnika o trendach F5, Bartłomiej Gola - założyciel i partner zarządzający SpeedUp Group, Artur Kurasiński - bloger, przedsiębiorca, założyciel Fokus Smarter Analytics, Joanna Malinowska-Parzydło - założycielka i CVO w Personal Brand Institute, autorka bloga jestesmarka.pl, Grzegorz Marczak - właściciel i redaktor naczelny Antyweb, a także Paweł Tkaczyk - twórca agencji reklamowej Midea, autor bloga o budowaniu silnej marki i nowoczesnym marketingu.

E-książka zostanie udostępniona na platformie woblink w sekcji „darmowe”. Do treści raportu można dotrzeć także niezależnie, za pośrednictwem bloga UPC Polska Newsroom pod adresem newsroom.upc.pl/thinksocial.

[1] Badanie przeprowadzono w IV kwartale 2014, próba = 350, wiek 18-40, Agencja badawcza Brainlab na zlecenie UPC Polska

źródło: UPC