Archiwalne

* UPC Polska startuje z ofertą detaliczną i biznesową w Rzeszowie

15.07.2015

UPC, w ramach strategii powiększania zasięgu swoich usług, startuje z ofertą detaliczną i biznesową w Rzeszowie.

Mieszkańcy miasta, wraz z uruchomieniem oferty operatora, poznają m.in. możliwości innowacyjnej platformy Horizon, łączącej w sobie trzy usługi (telewizję, internet i telefon) w jednym urządzeniu, oraz zalety telewizji mobilnej i superszybkiego internetu z prędkością aż do 250 Mb/s.

Kampania informacyjna w Rzeszowie rozpoczyna się dziś, a oferta UPC będzie dostępna w tym mieście tuż po wakacjach. Także od dziś działa dedykowana strona Rzeszow.upc.pl. Umożliwi ona klientom pozostawienie swoich danych kontaktowych w celu umówienia wizyty instalatora.

Od 17 sierpnia czynny będzie pierwszy punkt sprzedaży UPC w Rzeszowie, usytuowany w centrum handlowym Galeria Rzeszów.

- Rzeszów to dynamicznie rozwijające się miasto, które znajduje się w krajowej czołówce pod względem inwestycji w przeliczeniu na jednego mieszkańca. To właśnie dlatego dostrzegliśmy i zdecydowaliśmy się rozwijać nasze usługi właśnie tutaj. Wchodzimy na lokalny rynek i będziemy walczyć o klientów, którzy oczekują usług w najwyższej jakości i adekwatnej cenie - mówi Jerzy Gołębiowski, członek zarządu UPC Polska odpowiedzialny za rozwój.

W zasięgu najnowocześniejszej sieci UPC Polska znajduje się obecnie ponad 2,7 mln gospodarstw domowych. Klienci indywidualni mogą korzystać z internetu o prędkości do 250 Mb/s, a klienci biznesowi z internetu o szybkości pobierania danych do 300 Mb/s i wysyłania do 30 Mb/s. Klientom biznesowych oferujemy również szereg usług dodatkowych dedykowanych dla biznesu, jak np. stały adres IP, gwarancja SLA, Microsoft Office 365.

Telewizja Cyfrowa UPC to oferta różnorodnych kanałów, w tym w jakości HD, pakiety dodatkowe zarówno dla fanów sportu jak i kina, min. HBO, CANAL+ oraz Cinemax i FilmBox. To również innowacyjne usługi cyfrowe takie jak platforma Horizon, która umożliwia dostęp do telewizji także na urządzeniach mobilnych, w tym poza domem, za pośrednictwem aplikacji Horizon Go, biblioteki 2000 filmów i seriali MyPrime oraz innowacyjnego dekodera, umożliwiającego m.in. nagrywanie czterech programów jednocześnie i dostęp do mediów społecznościowych. Klienci UPC mogą też korzystać z aplikacji UPC Phone pozwalającej na swobodę i mobilność w korzystaniu z taryfy telefonii stacjonarnej UPC za pomocą smartfonu, otrzymują również darmowy pakiet bezpieczeństwa F-Secure, który pozwala zabezpieczyć nawet trzy urządzenia, w tym laptop, smartfon czy tablet.

źródło: UPC

News Big Data - co to jest? Przykłady zastosowań

Big Data to termin odnoszący się do przetwarzania ogromnych ilości danych, który nie ma tak naprawdę uregulowanej definicji. Mimo tego wykorzystywana jest przez wiele firm w różnych branżach. Jakie cechy posiadają procesy klasyfikowane jako Big Data? Jakie wyzwania stoją przed tą technologią? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się w niniejszym artykule. czytaj więcej

News Telewizja mobilna – porównanie ofert dostawców telewizji

Telewizja mobilna to coraz popularniejszy sposób na to, żeby oglądać ulubione seriale, programy i wydarzenia na żywo. Dostawcy telewizji mobilnej proponują wiele opcji, dzięki czemu klient ma naprawdę duży wybór. Na co zwrócić uwagę wybierając najlepszą ofertę? czytaj więcej

News 3S Data Center S.A. z tytułem Najbardziej aktywnego Partnera roku w ramach programu Veeam Cloud & Service Provider

Firma 3S Data Center S.A., należąca do Grupy 3S, właściciel kilku nowoczesnych ośrodków centrum danych w Polsce, a także dostawca kompleksowych rozwiązań chmurowych dla biznesu, znanych na rynku pod wspólną marką Cloud2B, została uznana za Najbardziej aktywnego Partnera roku 2018 w ramach programu Veeam Cloud & Service Provider przez firmę Veeam® Software, lidera rozwiązań do tworzenia kopii zapasowych, które umożliwiają inteligentne zarządzanie danymi (Intelligent Data Management™). czytaj więcej

UPC UPC Biznes startuje z nową ofertą dla firm z segmentu SoHo i odświeża markę

UPC Biznes wprowadza nową identyfikację wizualną oraz kampanię pod hasłem „Otwórz się na sukces”. Pierwszym etapem nowej kampanii jest start oferty dedykowanej firmom sektora Small office/Home office. Znajdują się w niej cztery prędkości internetu, w tym dwie nowe – 200 Mb/s i 400 Mb/s wraz z wysokimi prędkościami wysyłania danych 20 i 40 MB/s, Premium WiFi, bogaty wybór kanałów telewizyjnych, Telefon bez limitu oraz Pakiety Bezpieczeństwa i gwarantowane poziomy świadczenia usług (SLA). Oferta podzielona została na trzy grupy: Start, Smart i Pro. Każda z nich odpowiada różnym potrzebom przedsiębiorców z segmentu SoHo. czytaj więcej