Archiwalne

+ T-Mobile rośnie na rynku usług zintegrowanych dla biznesu

20.01.2015

Zobacz więcej na T-Mobile.pl.

Od 15 stycznia br. wszystkie produkty T-Mobile Polska i GTS Poland są oferowane pod jedną marką. Dzięki rozległej, połączonej infrastrukturze oraz kompleksowej ofercie spółki odnoszą już pierwsze sukcesy. W czwartym kwartale pozyskały czterech nowych klientów, dla których zaprojektują i zbudują sieć w kilku tysiącach placówek.

Na rynku usług telekomunikacyjnych, przed integracją T-Mobile z GTS Poland, brakowało operatora posiadającego kompetencje w pełnym zakresie oferty zintegrowanej: stacjonarnej, mobilnej oraz centrów danych, który mógłby dostarczać kompleksowe rozwiązania dla firm każdej wielkości. Wyraźnym trendem wśród firm, w obliczu rosnącego znaczenia pracy mobilnej, stawała się także migracja do środowisk wirtualnych i w konsekwencji zwiększone zapotrzebowanie na usługi centrum danych.

Dzięki integracji z firmą GTS Poland, T-Mobile Polska stworzył nową jakość na rynku usług ICT dla klientów biznesowych. Wspólnie spółki dysponują najlepszą siecią mobilną, rozległą infrastrukturą stacjonarną z 15 tysiącami kilometrów sieci światłowodowej i ponad 5 000 punktów dostępu oraz 5 centrami danych o powierzchni kolokacyjnej ponad 6 300 m2

Połączenie wiodącej technologii z ekspercką wiedzą i ogromnym doświadczeniem pozwoliło wypracować kompleksową ofertę odpowiadającą nawet najbardziej specyficznym potrzebom. Dzięki tak obranej strategii, T-Mobile stał się również partnerem i doradcą dla swoich klientów, którzy mogą dziś w całości powierzyć projektowanie, modernizację oraz zarządzanie procesami teleinformatycznymi jednemu, zintegrowanemu operatorowi. 

„W czwartym kwartale 2014 roku wygraliśmy kontrakty m.in. dla czterech nowych dużych klientów o wartości blisko 70 milionów złotych, które obejmą wdrożenia usług ICT w ponad sześciu tysiącach placówek w całym kraju. Jest to potwierdzanie nowej jakości, jaką na rynku usług zintegrowanych: mobilnych, stacjonarnych i centrów danych, tworzą wspólnie T‑Mobile Polska i GTS Poland.” podsumował Igor Matejov, Członek Zarządu T-Mobile Polska i GTS Poland.

źródło: T-Mobile

News Responsywność to podstawa - jak tworzyć strony na każde urządzenie?

W erze cyfrowej, gdzie użytkownicy każdego dnia korzystają z niezliczonej liczby urządzeń do surfowania w sieci, responsywność stron internetowych nie jest już dodatkiem, lecz koniecznością. To fundamentalny krok do zapewnienia sobie przewagi konkurencyjnej na rynku online. Agencja Reklamowa Green Parrot, specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach marketingowych, doskonale rozumie, jak ważne jest tworzenie stron internetowych dostosowanych do różnych ekranów. W niniejszym artykule dowiesz się, jak projektować elastyczne i estetyczne strony, które działają płynnie na każdym urządzeniu.

czytaj więcej

News Kiedy warto wybrać pakiet Microsoft 365 Apps for business?

W dobie cyfrowej transformacji oraz rosnącej potrzeby pracy zdalnej i efektywnej współpracy, wybór odpowiednich narzędzi IT staje się istotny dla sprawnego funkcjonowania każdej firmy. Pakiet Microsoft 365 Apps for business to jedno z najbardziej popularnych i sprawdzonych rozwiązań dostępnych na rynku, które oferuje zestaw klasycznych aplikacji biurowych w nowoczesnej formule subskrypcyjnej. czytaj więcej

News PLFON w nowej odsłonie - nowoczesna strona internetowa już dostępna

Peoplefone Polska, działająca pod marką PLFON, ogłasza uruchomienie nowej wersji swojej strony internetowej. Nowa odsłona serwisu powstała w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby użytkowników oraz dynamiczny rozwój rynku usług online. czytaj więcej