Archiwalne

+ Samsung: Indywidualiści na stoku

05.02.2015

Młodzi chcą być cool. Indywidualizm jest dla nich jedną z najważniejszych wartości. Chcą go podkreślać w swoim wyglądzie, zachowaniu i posiadanych przedmiotach. Charakterystyczny sposób ubierania się, czy noszone gadżety, takie jak telefony, mogą być atrybutami indywidualistów.

Odważni, niezależni, ceniący wolność i konsekwentnie dążący do zrealizowania swoich planów – jak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Samsung w 2014 r.* - takich osób wśród nas jest prawie 6 milionów Duża część tej grupy to młodzi ludzie. Osobisty styl jest dla nich także niezwykle ważny. Na co dzień chcą go podkreślać oryginalnymi stylizacjami i niebanalnymi przedmiotami. Młodzież jest bardzo wyczulona na to, co jest obecnie cool a co jest obciachem. Cool jest oryginalny, niestandardowy wygląd i personalizacja. Ten trend z mody przenosi się także na inne dziedziny życia, jak sport czy technologia.
Nawet stok narciarski przestał być nudnym miejscem, pełnym podobnie wyglądających ludzi. Teraz, poza samą przyjemnością jazdy na nartach czy desce, liczy się także cała otoczka, która im towarzyszy.

Młodzi indywidualiści podczas uprawiania sportów zimowych mają coraz większe pole do pokazywania własnego, niepowtarzalnego stylu. Zwykły kask i kombinezon to już przeszłość - na stoku „trzeba się pokazać”. Kolorowe ubrania czy personalizowane akcesoria sportowe (np. kaski) służą podkreśleniu indywidualizmu ich właścicieli. Także nowoczesna technologia, którą możemy dopasowywać do własnych potrzeb, staje się środkiem wyrazu naszej niezależności.

Młodzi indywidualiści to nowocześni i świadomi konsumenci, którzy nie podążają ślepo za zmieniającymi się trendami, lecz sami je kreują. Samsung GALAXY A3 i A5 to smartfony, które nadążają za potrzebami tych użytkowników, pozostawiając im miejsce do wyrażenia własnej osobowości. A3 i A5 to modele o dopracowanym i modnym wzornictwie oraz najbardziej zaawansowanych funkcjach umożliwiających korzystanie z sieci społecznościowych. Są to ultra smukłe smartfony (6,7 i 6,9 mm grubości) a ich ramki zostały wykonane w całości z metalu, co zapewnia im designerski wygląd i niezwykłą trwałość. Oba modele są dostępne w wielu kolorach - białym (Pearl White), czarnym (Midnight Black), srebrnym (Platinum Silver), różowym (Soft Pink), jasnoniebieskim (Light Blue) i złotym (Champagne Gold) – aby każdy mógł wybrać najlepiej pasujący do jego osobistego stylu. A3 i A5 zostały wyposażone w zaawansowany przedni aparat o rozdzielczości 5 MPix oraz wiele innowacyjnych funkcji (jak Wide Selfie czy Beauty Face Features), które pozwalają robić autoportrety niespotykanej dotąd jakości i niezwykle szybko dzielić się nimi z przyjaciółmi za pomocą sieci społecznościowych. Oba urządzenia są wyposażone w wyjątkowy wyświetlacz Super AMOLED i technologię Adaptive Display, co gwarantuje wyświetlanie wyraźniejszych obrazów z głębokim kontrastem i lepszymi kątami widzenia. Wyświetlane zdjęcia są bardziej jaskrawe i kolorowe, co pozwala nam zawsze widzieć wyświetlane treści w najwyższej jakości niezależnie od otoczenia, nawet przy ostrym świetle odbijającym się od śniegu na stoku.

Samsung GALAXY A3 i A5 są odpowiedzią na potrzeby współczesnych młodych ludzi chcących posiadać najnowocześniejsze urządzenia o dopracowanym wzornictwie, które w łatwy sposób można dopasowywać do indywidualnych potrzeb.

*Badanie przeprowadzone na zlecenie Samsung przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych Sp. z o.o. (Grupa IQS) na grupie 800 respondentów w dniach 16.09-19.09.2014r.

źródło: Samsung

Samsung Galaxy S8 i S8+ trafiają na półki sklepowe w całej Polsce

Już jutro, 28 kwietnia, smartfony Galaxy S8 i S8+ trafią na półki sklepowe w całej Polsce. Najnowsze flagowce firmy Samsung będą dostępne w ofercie sklepów Samsung Brand Stores, u operatorów komórkowych a także w sklepach z elektroniką. W dniu swojej premiery przykuły uwagę konsumentów na całym świecie, a w polskiej przedsprzedaży pobiły rekord zamówień. czytaj więcej

Samsung Galaxy S8 i S8+ trafiają na półki sklepowe w całej Polsce

Już jutro, 28 kwietnia, smartfony Galaxy S8 i S8+ trafią na półki sklepowe w całej Polsce. Najnowsze flagowce firmy Samsung będą dostępne w ofercie sklepów Samsung Brand Stores, u operatorów komórkowych a także w sklepach z elektroniką. W dniu swojej premiery przykuły uwagę konsumentów na całym świecie, a w polskiej przedsprzedaży pobiły rekord zamówień. czytaj więcej

Samsung Samsung zachęca do wymiany starych smartfonów na Galaxy S8 lub S8+

W ramach promocji „Witaj piękny! Żegnaj stary” klienci, którzy zakupili Galaxy S8/S8+ będą mogli pobrać kod promocyjny, podnoszący wycenę ich starego telefonu o dodatkowe 250 zł. Wyceną oraz skupem zajmie się firma AsGoodAsNew Gmbh, która jest stroną transakcji sprzedaży starego urządzenia. W zależności od stanu telefonu użytkownicy mogą za niego otrzymać nawet do 2400 zł*. Promocja obejmuje wybrane modele smartfonów i potrwa do 31 października 2017. czytaj więcej

Samsung Samsung: Na co zwrócić uwagę, wybierając monitor gamingowy?

Producenci monitorów kładą coraz większy nacisk na dodatkowe funkcje i udogodnienia, które pozwalają graczom doświadczać realistycznego i płynnego obrazu. Specyfikacje i suche liczby na pierwszy rzut oka mogą wprawiać początkujących użytkowników w zakłopotanie, lecz już przy pierwszym kontakcie nietrudno dostrzec niezwykłe właściwości nowoczesnych wyświetlaczy dla gamerów. Monitory zapewniają nie tylko pełne zanurzenie się w grze, ale także lepsze wyniki w rozgrywce. czytaj więcej

Samsung Samsung prezentuje: The Missed Spaceflight – Wyrusz w misję kosmiczną z Sojuz 30 i z Galaxy S8 i Gear VR

Podróż w kosmos to jedno z największych marzeń ludzkości. Od dziś może je spełnić każdy posiadacz smartfonu Samsung Galaxy S8 oraz Gear VR. Z okazji 39. rocznicy startu misji Sojuz 30, firma Samsung wyśle na orbitę pozaziemską wszystkich, którzy marzyli, by poczuć się jak kosmonauta. czytaj więcej

Samsung Samsung wprowadza na rynek urządzenia SMART Signage z systemem Tizen 3.0

W trakcie największej dorocznej konferencji branży profesjonalnego sprzętu audio-wideo, InfoComm 2017, firma Samsung zaprezentowała szereg nowych technologii Digital Signage przeznaczonych do zastosowań w takich branżach jak handel detaliczny, reklama, marketing, edukacja, transport, czy korporacje oraz sektor publiczny. czytaj więcej