Archiwalne

# Nowy portal partnerski Panasonic

25.05.2015

Panasonic zaprezentował nowy ulepszony portal dla partnerów biznesowych w obszarze Visual
i Communications. Zapewni on dystrybutorom i resellerom więcej informacji na temat oferowanych produktów oraz łatwiejszy dostęp do klientów.

Nowy serwis https://bizpartner.panasonic.net/ jest poświęcony profesjonalnym systemom wizualnym oraz rozwiązaniom komunikacyjnym na rynku europejskim, i jeszcze w tym roku zostanie rozszerzony o kolejne dywizje biznesowe – Security i Broadcast. Profesjonaliści, którzy zarejestrują się w nim jako partnerzy otrzymają dostęp do najnowszych informacji o produktach, nowościach sprzedażowych oraz oferowanych promocjach. Dostęp do poszczególnych narzędzi zależy od poziomu członkostwa
w portalu.

Portal wyróżnia trzy stopnie uczestnictwa: Registered, Expert i Solutions, które są uzależnione od poziomu przeszkolenia partnera oraz wolumenu sprzedaży. Ponadto serwis różnicuje treść do której dostęp mają poszczególni partnerzy, zapewniając więcej korzyści dla tych na poziomie Expert oraz Solutions.

Nowy serwis oferuje pełny zasób informacji produktowych połączony z centralną bazą danych, dostęp do programu szkoleniowego online, a także dostarcza natychmiastowych odpowiedzi na pytania dotyczące produktów. Partnerzy z wyższych poziomów członkostwa będą również czerpać korzyści z alokowania do nich zapytań produktowych od klientów końcowych. Ponadto partnerzy będą mogli skorzystać za pośrednictwem portalu z narzędzi przydatnych w codziennej pracy, jak np. eConfig. Rozwiązanie to pozwoli specjalistom w zakresie rozwiązań komunikacyjnych w szybki sposób stworzyć ofertę dopasowaną do wymagań konkretnego klienta i wybrać dla niego odpowiedni system.

Z kolei firmy zajmujące się wynajmem sprzętu Audio-Visual zyskają dostęp do platformy komunikacyjnej, gdzie będą mogli dzielić się informacjami na temat własnej floty dostępnej na wynajem. To ułatwi im np. znalezienie lokalnych dostawców podczas organizacji wydarzeń objazdowych czy też wypożyczenie bardzo specyficznych obiektywów, a także pozwoli nawiązać współpracę w przypadku planowania projektów wymagających dużej ilości urządzeń.

- Platforma partnerska wypełnienia lukę pomiędzy firmą Panasonic, partnerami a użytkownikami końcowymi. Nasi partnerzy poprzez nowy portal otrzymają dostęp do wszelkich potrzebnych informacji, co pozwoli im zwiększyć sprzedaż i jednocześnie zapewnić naszym wspólnym klientom najwyższy poziom obsługi – mówi Izabela Pikus, Panasonic Field Marketing Manager w Panasonic.

źródło: Panasonic

News Dlaczego warto przygotowywać paczki świąteczne w naszych firmach?

Święta to w naszej tradycji szczególny czas w roku. Celebrujemy je z rodziną i przyjaciółmi, długo się do nich przygotowujemy i pragniemy spędzić ten czas jak najlepiej. Szczególnie mocno przeżywamy Święta Bożego Narodzenia, choć także Wielkanoc to dla nas istotny moment w roku. Warto podkreślić wyjątkowość tego okresu także na naszym gruncie zawodowym. Jest to doskonały czas na wszelkie akcje promocyjne skierowane do naszych stałych oraz nowych klientów. Paczki świąteczne dla klientów to świetna okazja do połączenia nienachalnej reklamy z wyrażeniem wdzięczności wobec lojalnych klientów lub zachęceniem nowych do współpracy. czytaj więcej

News Jak wybrać najlepszego operatora?

Co najmniej raz na dwa lata nadchodzi moment, w którym chcemy zweryfikować, czy nasz dotychczasowy operator sieci komórkowej rzeczywiście jest najlepszym wyborem.

Spójrzmy prawdzie w oczy – jeśli masz dosyć obecnego dostawcy, na pewno nie chciałbyś przechodzić kolejnego rozczarowana.

Jakie są więc sposoby na to, żeby znaleźć dla siebie najlepszą ofertę i mieć pewność, że tym razem będzie to udany związek? czytaj więcej

News Kup tablet Galaxy - zyskasz 800 zł

Najnowsza promocja tabletów Samsung Galaxy - możliwość zakupu urządzenia ze zwrotem do 800 zł. czytaj więcej

TomTom TomTom otwiera nowoczesny biurowiec w Łodzi

TomTom (TOM2) ogłosił dziś oficjalne otwarcie nowego biura w Łodzi, inspirującej przestrzeni dla dynamicznie rosnącego oddziału inżynierskiego. Łódź jest strategicznym ośrodkiem tworzenia map oraz technologii geolokalizacyjnych firmy TomTom. czytaj więcej