Archiwalne

+ Nowe Centrum Serwisowe Prestigio i Canyon

14.05.2015

Firma Asbis PL Sp. z o. o., w trosce o jeszcze lepszą obsługę posprzedażową klientów, którzy zakupili urządzenia marek własnych Prestigio oraz Canyon otwiera nowe centrum serwisowe zlokalizowane tuż obok siedziby firmy przy ulicy Szyszkowej 43 w Warszawie.

Zadaniem nowego centrum serwisowego jest obsługa klientów, którzy chcą zgłosić problemy techniczne ze sprzętem z logo Prestigio lub Canyon, korzystając z warunków gwarancji. Użytkownicy mogą także zlecić naprawę pogwarancyjną lub wycenić usługę naprawczą, której nie obejmuje gwarancja na dany produkt. Wykwalifikowany personel serwisu w godzinach 11.00 – 19.00 w dni robocze przyjmuje zgłoszenia o problemach technicznych i ewentualnych usterkach pod warszawskim numerem telefonu 22 33 71 571.

- Wszystkie zgłoszenia będą indywidualnie rozpatrywane w oparciu o warunki gwarancji przewidziane dla danej grupy produktowej. Jeśli pracownik serwisu nie dopatrzy się spełnienia tych warunków przez rodzaj usterki, wówczas zaproponuje wycenę naprawy na koszt klienta. Kolejnym z możliwych rozwiązań jest wymiana sprzętu na nowy model o zbliżonej lub wyższej cenie rynkowej, w przypadku gdy nie będzie możliwa naprawa uszkodzonego produktu – tłumaczy procedury serwisowe Grzegorz Kiszka, Warranty Manager w Asbis.

- Nie każda techniczna przypadłość sprzętu jest automatycznie usterką serwisową, dlatego zachęcamy do skorzystania z infolinii 00800-491-1662 przed osobistą wizytą w punkcie serwisowym. Niekiedy bowiem rzeczowa rozmowa z konsultantem pozwoli zdalnie przywrócić pełną funkcjonalność danemu urządzeniu – dodaje Sylwia Koza, Western Europe Marketing & PR Manager Prestigio.

Nowopowstałe centrum serwisowe marek własnych Asbisu działa od maja. Zgłoszenia problemów technicznych rozpatrywane są wyłącznie w odniesieniu do produktów marek Prestigio i Canyon, które należą do spółki.

źródło: Asbis

News Laptopy poleasingowe Kraków, czyli jest takie miejsce w Krakowie...

W dzisiejszych czasach posiadanie laptopa, czy też komputera stacjonarnego to już właściwie standard. Można wręcz powiedzieć, że obecnie kupowanie komputera oznacza często, że będzie to drugie lub po prostu kolejne urządzenie tego typu w naszym domu. I w żadnym wypadku nie należy tego rozumieć jako formą jakiegoś luksusu – po prostu dziś każdy z członków rodziny używa takich urządzeń i często wręcz musi posiadać swój osobisty laptop. W związku z taką potrzebą, może nasuwać się pytanie: co lepiej wybrać w tym temacie – laptop nowy czy poleasingowy? Spróbujmy przyjrzeć się temu tematowi bliżej!

1. Laptopy poleasingowe – czy warto?
2. Laptopy poleasingowe Kraków - gdzie w Krakowie warto kupić takie urządzenie? czytaj więcej

News Jakie oprogramowanie dla małej firmy wybrać?

Mała firma nie zawsze oznacza małe perspektywy. W rzeczywistości jest dokładnie na odwrót. Wykorzystując skuteczne narzędzia, niewielki biznes można przekształcić w dobrze prosperujące przedsiębiorstwo, generujące spore przychody. Tak jak w przypadku zdecydowanie większych podmiotów najważniejsze jest jednak przede wszystkim odpowiedzialne i skuteczne zarządzanie. To nie jest z kolei możliwe bez właściwego oprogramowania dla firm. Choć często wydaje się, że nie ma ono wielkiego przełożenia na funkcjonowanie mikroprzedsiębiorstwa, fakty są zupełnie inne. Dobre oprogramowanie dla biznesu to znakomity sposób na rozwój działalności. W dobie szybko rozwijającego się rynku IT dobór odpowiednich narzędzi nie jest jednak prosty. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Grape Up otwiera nowe centrum Cloud R&D w Krakowie

Dawna fabryka Peterseima zmieniła się w cloud factory za sprawą krakowskiej firmy Grape Up czytaj więcej

News W Poznaniu powstał pierwszy w Europie Cellomat Samsunga

Zepsuł Ci się telefon w niedzielny wieczór, a nie możesz oddać telefonu w ciągu tygodnia? To żadna przeszkoda, Cellomat rozwiąże twój problem. czytaj więcej