Archiwalne

* NETGEAR wprowadza usługę centralizującą zarządzanie siecią WiFi w chmurze w bezpłatnym 90-dniowym okresie testowym

30.06.2015

Business Central Wireless Manager to bezpieczna chmurowa platforma usług IT z pierwszym na rynku modułem zarządzania siecią WiFi, który umożliwia monitoring sieci z wielu różnych miejsc, budynków czy pięter poprzez chmurę. To najnowsze biznesowe oprogramowanie NETGEAR zaprojektowano z myślą o firmach sieciowych z sektora MSP, stąd daje ono wiele możliwości na przystępnych warunkach. Usługa Business Central jest bezpłatnie dostępna w pełnym zakresie przez okres 90-dni.

Business Central Wireless Manager umożliwia w przystępny i prosty sposób stworzenie firmowej sieci, dostarczenie kluczowych usług IT i urządzeń sieciowych oraz szybkie i bezproblemowe zarządzanie siecią poprzez jeden wygodny panel. Moduł zarządzania Wireless Manager w Business Central dostarcza administratorowi sieci scentralizowany system kontroli oraz wszechstronny monitoring wszystkich punktów dostępowych bezpośrednio z chmury, niezależnie od ich lokalizacji. Usługa oferuje przy tym wiele możliwości sprawnego zarządzania siecią, jak również jej dynamicznego rozwijania w ekonomicznym modelu Pay-As-You-Go, czyli płacisz, kiedy korzystasz.

Platforma Business Central daje możliwość m.in. zdalnego zarządzania identyfikatorami sieci SSID, kontrolowania gościnnego dostępu czy generowania raportów użycia połączenia szerokopasmowego - poprzez kilka kliknięć w intuicyjnym panelu zarządzania. Alerty w czasie rzeczywistym przy stałej, niezakłóconej widoczności całej sieci, eliminują potrzebę wykrywania i naprawiania usterek będąc fizycznie na miejscu, gdyż można to w pełni wykonać zdalnie.

„Model licencji „Pay as you go”, czyli płacisz kiedy korzystasz, to wyjątkowo korzystne rozwiązanie dla małych i średnich firm, gdyż pozwala przede wszystkim na zredukowanie kosztów kapitałowych i operacyjnych. – podkreśla Piotr Dudek, Country Manager Eastern Europe w NETGEAR Polska - Oprócz tego w razie potrzeby można także dokonywać szybkich wdrożeń oraz korzystać z szerokiej gamy narzędzi konfiguracyjnych bądź służących do zarządzania czy tworzenia raportów. Za każdym razem, kiedy jest to potrzebne, firma może więc zwiększać możliwości swojej sieci, jednocześnie zachowując całkowicie stabilny dostęp do niej, bez przerw i zakłóceń.”

Nowa usługa NETGEAR najlepiej sprawdzi się w sieciach sklepów detalicznych, kawiarni, restauracji, siłowni, ale również w małych biurach bądź firmach z kilkoma oddziałami. Obecnie funkcjonujące rozwiązania zazwyczaj sprowadzają się do korzystania z samodzielnych punktów dostępowych w każdej lokalizacji, bez centralnego ośrodka zarządzania nimi bądź też stosowania stacjonarnych kontrolerów WiFi o ograniczonych możliwościach obsługi. Business Central Wireless Manager to platforma chmurowa gwarantująca nie tylko centralizację zarządzania siecią, ale przede wszystkim łatwość użytkowania, wyjątkowo prostą instalację oraz niezawodność funkcjonowania.

Business Central Wireless Manager można wypróbować za darmo w pełnym zakresie usługi przez 90 dni poprzez rejestrację punktu dostępowego na http://www.wireless.netgear.com/. Modele przełączników NETGEAR kompatybilne z tą usługą to WNDAP660, WNDAP360, WNDAP350, WNAP320, WNAP210v2.

źródło: NETGEAR

News Kiedy warto wybrać pakiet Microsoft 365 Apps for business?

W dobie cyfrowej transformacji oraz rosnącej potrzeby pracy zdalnej i efektywnej współpracy, wybór odpowiednich narzędzi IT staje się istotny dla sprawnego funkcjonowania każdej firmy. Pakiet Microsoft 365 Apps for business to jedno z najbardziej popularnych i sprawdzonych rozwiązań dostępnych na rynku, które oferuje zestaw klasycznych aplikacji biurowych w nowoczesnej formule subskrypcyjnej. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Cyberbezpieczeństwo dla SMB: AI, automatyzacja i praktyczne wsparcie – podejście GFI Software

W dobie coraz bardziej zaawansowanych zagrożeń cybernetycznych i rosnącej presji regulacyjnej, małe i średnie przedsiębiorstwa (SMB) często mają trudności z nadążeniem ze względu na ograniczone zasoby. GFI Software wychodzi naprzeciw tym wyzwaniom, oferując rozwiązania dopasowane do ich potrzeb – od zarządzania łatkami i bezpieczeństwa poczty e-mail po automatyzację opartą na sztucznej inteligencji. czytaj więcej

Wiadomości firmowe innovaphone Projects: Efektywne zarządzanie projektami dla maksymalnej produktywności

Efektywna organizacja pracy, zoptymalizowany przepływ zadań

Sindelfingen, 06 maja 2025 – Efektywna komunikacja i płynna współpraca w zespołach są kluczem do sukcesu firmy. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom, innovaphone wprowadza na rynek Projects – innowacyjne, elastyczne narzędzie do zarządzania projektami, które umożliwia transparentne planowanie, oszczędne wykorzystanie zasobów oraz precyzyjną dokumentację. czytaj więcej