Archiwalne

+ NaviExpert zachęca do przenoszenia kont z getne.pl do Google Play

18.11.2014

NaviExpert, dostawca nawigacji na telefony i tablety,  zachęca swoich użytkowników do przenoszenia kont aplikacji pobranych ze strony getne.pl do Google Play. Każda migracja jest premiowana dodatkowym abonamentem miesięcznym na Polskę oraz możliwością wymiany zgromadzonych punktów partnerskich na licencje nawigacyjne z mapami Polski lub Polski i Europy.

Jakie są korzyści z przeniesienia konta z getne.pl do Google Play? Po pierwsze, każdy kto dokona migracji swoich usług otrzyma za przeniesienie 1 miesiąc nawigacji na Polskę. Po drugie, użytkownicy otrzymają możliwość wymiany zgromadzonych na swoim koncie punktów partnerskich na dodatkowe abonamenty. Każde 10 punktów można wymienić na miesiąc nawigacji na Polskę lub 15 punktów partnerskich przeznaczyć na miesiąc nawigacji z mapami Polski i Europy. 

Przeniesienie konta z getne.pl do Google Play otwiera przed użytkownikami także możliwość korzystania z automatycznych aktualizacji aplikacji, wyjątkowych promocji, a także poprawia komfort logowania do konta. Osoby korzystające z aplikacji pobranej ze strony getne.pl do tej pory posługiwały się numerem ID oraz hasłem. W Google Play, użytkownik identyfikowany jest po adresie mailowym używanym w tym markecie. To znaczne ułatwienie. 

To, co użytkownik otrzymuje w standardzie to przeniesienie wszystkich usług – zarówno aktywnych, jak i oczekujących na aktywację  na koncie getne.pl – włącznie z dodatkowo wykupionymi głosami czy abonamentami, których do tej pory NaviExpert nie oferował w Google Play

By dokonać przeniesienia usługi konieczne jest m.in. skorzystanie z dedykowanej strony: www.naviexpert.pl/migracja, podanie swojego nr ID oraz hasła do aplikacji, a także pobranie aplikacji z Google Play i wpisanie do niej dedykowanego kodu migracyjnego, który otrzyma każdy z użytkowników. Aby zakończyć migrację niezbędne jest także dokonanie symbolicznej opłaty poprzez zakup całego pakietu migracyjnego za kwotę 2,99 zł. 

- Niestety, dokonanie jakiejkolwiek płatności jest niezbędne, by w przypadku zmiany telefonu lub utraty usług na obecnym urządzeniu w sposób automatyczny odtworzyć je na koncie. To najmniejsza możliwa kwota transakcji dostępna w Google Play, a zarazem jedyny koszt, jaki ponosi użytkownik by skorzystać z wszelkich bonusów jakie oferujemy podczas migracji – mówi Adam Bąkowski, Prezes Zarządu NaviExpert. Skąd te zmiany? - Zależy nam na tym, by ujednolicić naszą ofertę skierowaną do użytkowników naszej nawigacji. Google Play zyskuje coraz więcej użytkowników, a pobieranie aplikacji na Androida, z innych niż Google Play źródeł staje się coraz trudniejsze. Od dziś chcemy kierować większość ruchu właśnie do tego marketu – tłumaczy Bąkowski.

źródło: NaviExpert