Archiwalne

+ Ericsson wprowadza pierwszy w branży pakiet analityczny do przewidywania i poprawy zadowolenia klienta

26.02.2015

Ericsson wprowadził na rynek Ericsson Expert Analytics 15.0, pakiet oprogramowania umożliwiający operatorom przewidywanie zadowolenia klienta i jego poprawę przez automatyczne podejmowanie działań w zamkniętym obiegu.

Expert Analytics 15.0 obejmuje oczekujący na patent wskaźnik Ericsson's service level index (SLI), skalę zadowolenia klienta, która stale obserwuje i mierzy doświadczenia każdego użytkownika z osobna.

SLI, sprawdzony w testach użytkowników, jest cennym wskaźnikiem lojalności i miernikiem chęci wydawania pieniędzy i służy do przewidywania net promoter score (NPS).

Rozwiązanie to zostało już wypróbowane przez kilku operatorów na świecie.

Justin Vander Lande, główny analityk w Analysys Mason, mówi: "Dzięki zastosowaniu ogromnej wiedzy o sieciach w podejściu analitycznym, operatorzy mogą wdrażać skomplikowane zastosowania, w tym optymalizację, w czasie rzeczywistym, złożonych usług, takich jak VoLTE czy wideo, które mają znaczenie dla firm i innych ważnych klientów. Z drugiej strony, operatorzy mogą monetyzować dane o lokalizacji oferując swoim partnerom dedykowane reklamy i inne nowe usługi.”

Elisabetta Romano, zastępca prezesa i szef działu OSS i udostępnianie usług w firmie Ericsson, mówi: "Dzięki wstępnej integracji narzędzi analitycznych z naszą bogatą ofertą OSS i BSS, umożliwiamy operatorom automatyzację wielu różnorodnych zastosowań dzięki wynikom analiz."

Wiedza firmy Ericsson w zakresie głębokich domen – oparta na latach badań, dorocznych badaniach użytkowników i projektach klientów – została zawarta w Expert Analytics 15.0, które zapewnia najlepsze modele danych i reguły biznesowe, które prowadzą do ostatecznej poprawy wyników. Ericsson pomaga klientom spełniać zmieniające się wymagania dzięki kompleksowemu ujednoliconemu zestawowi produktów OSS i BSS, który łączy funkcje dla środowiska biznesowego, informatycznego i sieciowego.

Zespół liczący ponad 64 000 specjalistów wspiera opracowanie tej oferty usług, takich jak konsulting i integracja systemów, usługi zarządzane, usługi powiązane z produktami i usługi transmisji.

Pozycję firmy Ericsson jako lidera na rynku potwierdza jej przełomowa współpraca z klientami mająca na celu poprawę zadowolenia subskrybentów, pozyskiwanie nowych źródeł dochodu i zwiększenie wydajności przedsiębiorstw.

O firmie Ericsson

Ericsson na Mobile World Congress 2015

Podczas Mobile World Congress 2015 w Barcelonie, w Hiszpanii, Ericsson zaprezentuje najlepsze na świecie technologie, ofertę usług oraz innowacje. Networked Society zmienia wszystkie branże. Narzędzia teleinfotrmatyczne stały się niedzowne w realizacji planów zarówno przemysłu  jak i całego społeczeństwa.

Ericsson jest liderem w obszarze sprzętu, usług i oprogramowania, które napędza rozwój łączności, szerokopasmowego internetu i technologii chmurowej, tworząc podstawy dla nowych ekosystemów i transformacji we wszystkich branżach. Zmiana, którą przynosi transformacja jest w rękach wszystkich. Dlatego właśnie na Mobile World Congress w tym roku Ericsson będzie mówił o tym, jak umożliwić ludziom zmieniającym świat, wpływ na społeczeństwo.

Znajdziejsz nas w holu 2 na stanowisku 2N60. Śledź nas w trakcie eventu korzystając z @Ericsson i bierz udział w dyskusji używając #MWC15. Opinie naszych ekspertów i narratorów Networked Society będą publikowane w trakcie eventu na specjalnym blogu.

źródło: