Archiwalne

+ Dziel się szczęściem z bliskimi – startuje świąteczna odsłona kampanii T-Mobile

03.11.2014

Zobacz więcej na T-Mobile.pl.

Od poniedziałku, 3 listopada startuje świąteczna kampania reklamowa T-Mobile z udziałem jednego z najlepszych piłkarzy na świecie - Roberta Lewandowskiego. Nowa kampania wyraża to, co najistotniejsze w usługach telekomunikacyjnych – nieograniczony kontakt z bliskimi i możliwość dzielenia się ważnymi chwilami. W rolach głównych – obok Roberta Lewandowskiego – występują prawdziwie nielimitowane taryfy JUMP! oraz ekran ZOOM.ME na prezent.

„Chwile, które łączą” to obietnica T-Mobile, która szczególnie mocno wybrzmiewa w okresie świątecznym. Poczucie bliskości oraz możliwość współdzielenia ważnych momentów to najlepszy prezent, jakim możemy obdarować rodzinę oraz przyjaciół. Nowa odsłona kampanii reklamowej operatora pokazuje, że dzięki najnowszym rozwiązaniom technologicznym możemy bez limitów, w sposób nieograniczony dzielić się szczęściem z najbliższymi. Urządzeniem, które to ułatwia jest multimedialny ekran ZOOM.ME. Działa on jak aktualizowany zdalnie album fotograficzny, wyświetlając zdjęcia przesyłane wprost ze smartfona.

Twarzą świątecznej kampanii reklamowej jest Robert Lewandowski, który kontynuuje w ten sposób swoją współpracę z T-Mobile. Polskiego piłkarza zobaczymy w dwóch spotach telewizyjnych. Pierwszy, 30 sekundowy, promować będzie nowoczesne taryfy JUMP! – rozmowy, SMS, MMS bez limitu do wszystkich sieci wraz z Samsungiem Galaxy Ace 4 i ekranem ZOOM.ME WiFi na prezent za 59,99 zł miesięcznie.

Drugi, krótszy spot reklamowy – odnosi się do oferty Internetu mobilnego, w której otrzymujemy przepiękny router ZOOM.ME 3G z Internetem do domu od 49,99 zł miesięcznie.

Reżyserem świątecznych spotów telekomu jest Trevor McMahan, podwójny laureat Złotych Lwów i Young Director Award. McMahan tworzył również dla takich marek jak McDonald’s czy Google. Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa, natomiast za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom.

źródło: T-Mobile

News Responsywność to podstawa - jak tworzyć strony na każde urządzenie?

W erze cyfrowej, gdzie użytkownicy każdego dnia korzystają z niezliczonej liczby urządzeń do surfowania w sieci, responsywność stron internetowych nie jest już dodatkiem, lecz koniecznością. To fundamentalny krok do zapewnienia sobie przewagi konkurencyjnej na rynku online. Agencja Reklamowa Green Parrot, specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach marketingowych, doskonale rozumie, jak ważne jest tworzenie stron internetowych dostosowanych do różnych ekranów. W niniejszym artykule dowiesz się, jak projektować elastyczne i estetyczne strony, które działają płynnie na każdym urządzeniu.

czytaj więcej

News Radiotelefon VHF - jaki radiotelefon kupić na jacht lub łódź?

Radiotelefon VHF (Very High Frequency) to jedno z najważniejszych urządzeń zapewniających bezpieczeństwo na wodzie. Obowiązujące przepisy oraz zdrowy rozsądek nakazują, by każda jednostka pływająca, zwłaszcza ta wychodząca na wody otwarte, była wyposażona w sprawnie działający sprzęt do komunikacji. Właściwy dobór radiotelefonu VHF to istotny krok w zapewnieniu bezpieczeństwa i niezawodnej komunikacji na wodzie. Warto wiedzieć, jakie funkcje oferuje ten typ urządzenia, jakie są jego zastosowania oraz czym kierować się przy jego wyborze. czytaj więcej

News Wskazówki dotyczące bezpieczeństwa Androida: chroń się przed złośliwym oprogramowaniem i hakerami

Oto najlepsze wskazówki dotyczące bezpieczeństwa smartfonów, o których powinieneś pamiętać w świecie online. czytaj więcej