Archiwalne

* Czat, mail, fax, telefon i sms w jednym systemie. Integrated Solutions z ofertą Contact Center dla MSP

01.07.2015

Integrated Solutions (IS), wyspecjalizowany integrator ICT należący do Orange Polska, podpisał umowę partnerską z firmą Master Telecom, dostawcą systemu Visual Contact Center Studio. Rozwiązanie usprawnia procesy komunikacyjne w firmie, zwiększając efektywność pracy. Łączy w sobie takie narzędzia, jak telefon, poczta głosowa, czat, mail, fax czy sms, pozwalając na płynne przełączanie się pomiędzy poszczególnymi kanałami.

- Z naszych analiz wynika, że w Polsce przeważają średniej wielkości Contact Center, zawierające do 30 stanowisk. System VCC Studio idealnie wpisuje się w potrzeby takich właśnie przedsiębiorstw – stwierdza Tomasz Podgórski, Kierownik Projektu z Orange.

Platforma jest dostępna w dwóch modelach wdrożeniowych – stacjonarnie, na serwerach klienta oraz w technologii cloud computing jako usługa.

Zdaniem Krzysztofa Drabiny, Dyrektora Sprzedaży z Master Telecom, największą zaletą systemu na tle innych rozwiązań tej klasy dostępnych na rynku, jest jego elastyczność. – Platforma powstała w oparciu o otwartą architekturę. Dzięki temu można ją łatwo integrować z innym rozwiązaniami IT wykorzystywanymi
w firmie, a także dostosować do dowolnych scenariuszy przepływu informacji - dodaje Krzysztof Drabina.

źródło: Integrated Solutions

News Integrated Solutions już 6 lat na rynku

Integrated Solutions (IS), spółka-córka Orange Polska obchodzi swoje 6. urodziny. 7 czerwca 2011 roku w strukturach największej grupy telekomunikacyjnej w Europie Środkowo - Wschodniej została powołana spółka z ofertą usług chmurowych, rozwiązań bezpieczeństwa IT i data center. czytaj więcej

News Integrated Solutions już 6 lat na rynku

Integrated Solutions (IS), spółka-córka Orange Polska obchodzi swoje 6. urodziny. 7 czerwca 2011 roku w strukturach największej grupy telekomunikacyjnej w Europie Środkowo - Wschodniej została powołana spółka z ofertą usług chmurowych, rozwiązań bezpieczeństwa IT i data center. czytaj więcej

News BLIK - co to jest? W jaki sposób działa?

BLIK jest nowoczesnym, polskim standardem mobilnych płatności, który potrafi ułatwić życie wielu milionom ludzi począwszy od roku 2015. Dostarcza przy tym sporo przełomowych rozwiązań, takich jak choćby przelewy na numer telefonu, wypłaty gotówki z bankomatów bez zastosowania karty czy też łatwe oraz szybkie płatności przy wykorzystaniu płatniczych terminali. Spore rozpowszechnienie systemu sprawia, iż skorzystać z niego może w praktyce każdy z klientów instytucji mających uniwersalny profil. Cały czas dołączają do niego także następne banki. czytaj więcej

News Oprogramowanie geodezyjne Cubic Orb

Szukasz programów geodezyjnych, dzięki którym Twoja praca będzie przebiegać szybciej i bardziej efektywnie? Sprawdź, co mogą zaoferować Ci programy Cubic Orb. Od wielu lat towarzyszą wielu geodetom, projektantom i specjalistom z pokrewnych dzień. Możesz dołączyć do tej grupy i otrzymać narzędzie, które rozwiążą Twoje problemy! czytaj więcej

News Firmowe centrum dowodzenia

Czy da się zarządzać całą komunikacją biznesową, czyli połączeniami głosowymi, połączeniami wideo, kamerami CCTV, konferencjami internetowymi, domofonami i systemami powiadomień, a także danymi i analizami danych w jednej scentralizowanej sieci? Tak z centralami marki Grandstream to możliwe! Poznajcie bogate portfolio możliwości. czytaj więcej

News Kogeneracja – co warto wiedzieć?

Hasło „kogeneracja” coraz częściej pojawia się w dyskusjach o sposobach zasilania i ogrzewania budynków. Czy jednak ten szum jest faktycznie coś wart, czy może to tylko sztucznie wywołany trend? Na to i kilka innych pytań odpowiemy w poniższym tekście. czytaj więcej