Archiwalne

+ Arkadiusz Wójcik Dyrektorem Departamentu Sprzedaży dla Operatorów w Samsung Electronics Polska

03.03.2015

Arkadiusz Wójcik Dyrektorem Departamentu Sprzedaży dla Operatorów w Samsung Electronics Polska
1 marca 2015 roku Arkadiusz Wójcik został nowym Dyrektorem Departamentu Sprzedaży dla Operatorów w Samsung Electronics Polska. Arkadiusz Wójcik będzie zarządzał sprzedażą urządzeń i usług Samsung dla Operatorów, opracowywaniem ofert i rozwojem portfolio produktów dostępnych w tym istotnym kanale sprzedaży.

- Zakup smartfonów, telefonów i tabletów bezpośrednio u Operatorów jest bardzo popularny wśród Polaków. Samsung w sposób naturalny kojarzy się jako innowacyjny producent tychże urządzeń. Dzięki połączeniu usług operatorskich i urządzeń Samsung, użytkownik otrzymuje komplementarny zestaw. Wraz z rozwojem Internetu oraz wynikającymi z nich zmianami zachowań Polskich konsumentów, widzimy możliwości dalszego rozwoju poprzez synergię współpracy z Operatorami ­- powiedział Arkadiusz Wójcik.

Arkadiusz Wójcik jest absolwentem Politechniki Śląskiej i Wyższej Szkoły Bankowej. Ze sprzedażą i marketingiem związany jest od lat 90-tych. Posiada bogate doświadczenie w obszarze zarządzania kanałami sprzedaży do rynków konsumenckich i biznesowych. W ostatnim czasie zarządzał kanałami zdalnymi (e-sklepy, telesprzedaż), jak również procesami i narzędziami sprzedaży. Przez ostatnie 5 lat pracował w Orange Polska zarządzając funkcjami w Sprzedaży w tym ostatnio jako Dyrektor Zarządzania Multikanałowego i Rozwoju Online. Poprzednio przez 2 lata pełnił funkcję Dyrektora Marketingu w DELL Polska. Od 19 lat manager zarządzający, wykładał na SGH oraz Akademii Leona Koźmińskiego.

Prywatnie fan podróży i motoryzacji; zaangażowany społecznie miłośnik rodzinnego Śląska, który odwiedza tak często, jak może. Mąż i ojciec.

źródło: Samsung

Samsung Adam Nawałka nowym ambasadorem marki Samsung

Trener Adam Nawałka został nowym ambasadorem marki Samsung. Pierwsze kampanie z jego udziałem promujące smartfony Galaxy S9 oraz telewizory QLED TV już wystartowały. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile kontynuuje wzmacnianie organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta

T‑Mobile Polska systematycznie poprawia swoje wyniki operacyjne, notuje także wzrosty w parametrach dotyczących obsługi klienta i postrzegania marki. Operator w 2018 roku zamierza kontynuować strategię koncentracji na relacjach z klientami. W tym celu z dniem 1 kwietnia 2018 wprowadzi w swoich strukturach zmiany, które pozwolą mu jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. W części biznesowej wykorzysta zasoby i kompetencje pozyskane dzięki przejęciu T-Systems, natomiast w rynku prywatnym rozwinie obszary obsługi i zarządzania doświadczeniem klienta. czytaj więcej

Samsung Samsung Electronics Polska zaprezentuje nowe rozwiązanie biznesowe dla portów lotniczych

Podczas kongresu Fly&More firma Samsung Electronics Polska zaprezentuje innowacyjne rozwiązanie pozwalające lotniskom i współpracującym z nimi firmom zwiększać przychody z działalności handlowej. Kongres odbędzie się 15 marca 2018 roku w G2A Arenie w Jasionce k. Rzeszowa. Samsung Electronics Polska jest partnerem technologicznym wydarzenia. czytaj więcej