Archiwalne

- Rusza akcja 3x3 - Nickelodeon Land z UPC

08.06.2012

UPC Polska wspólnie z kanałami dziecięcymi przygotowało VIII edycję akcji „3x3”. Konkurs przygotowany jest z myślą o klientach, którzy nieprzerwanie od trzech lat korzystają z potrójnej usługi UPC: telewizji, Internetu i telefonu. Nagrodą główną w tej edycji jest 4-osobowa wycieczka do jednego z największych parków rozrywki w Wielkiej Brytanii - Nickelodeon Land. Fundatorem wyjazdu jest kanał Nickelodeon. Do wygrania jest też ponad 500 dodatkowych nagród: maskotek, gier, zestawów edukacyjnych czy przyborów szkolnych, które przekazali nadawcy programów dla dzieci dostępnych w ofercie UPC. Dla szczęściarzy czekają też nagrody specjalne – 4 dniowa, rodzinna wycieczka do Berlina ufundowana przez Da Vinci Learning i 5 telewizorów LCD 40” Samsung, które ufundował teleTOON+. Akcja potrwa do 20 lipca br.

Akcja „3x3” to oryginalny sposób na podziękowanie Klientom przez UPC Polska. Tym razem do zabawy zostali zaproszeni także klienci dawnego Aster. Główną nagrodą tegorocznej edycji jest rodzinna wycieczka do brytyjskiego parxerox phaser 8560dn psku rozrywki Nickelodeon Land, gdzie poszukiwacze ekscytujących wrażeń odnajdą coś, w sam raz dla siebie, a najmłodsi zachwycą się spotkaniem ze swoją ulubioną postacią z kreskówek. Drugą bardzo atrakcyjną wygraną jest familijny pobyt w Berlinie oraz 5 telewizorów LCD 40” Samsung. Pośród nagród dodatkowych znalazły się upominki przekazane przez nadawców programów dla dzieci dostępnych w ofercie UPC. Dla laureatów czeka w sumie ponad 500 nagród rzeczowych w tym kultowe maskotki rybki MiniMini, gry edukacyjne i przybory szkolne.

VIII edycja konkursu „3x3” ruszyła w Dzień Dziecka – 1 czerwca br. O nagrody walczyć można do 20 lipca odpowiadając na trzy pytania, które znajdują się na: www.upc.pl/3x3.

Partnerami akcji oraz sponsorami są kanały dziecięce: Nickelodeon, teleTOON+, MiniMini+, Baby First, Disney Channel, Disney XD, Disney Junior, POLSAT JimJam, Cartoon Network i Boomerang.

źródło: UPC