Odpowiednie umiejscowienie reklam
Skuteczna reklama na Facebooku, to nie tylko taka, która wygeneruje nam jak największą liczbę konwersji, ale taka, na którą użytkownicy będą patrzyć przychylnym okiem. Prowadzenie marketingu na Facebooku nie jest wcale zadaniem prostym. Istotne jest bowiem umiejscowienie naszych reklam. W tym przypadku możemy zdać się na łaskę Facebooka, jednak możemy także określić to samemu. Obecnie skuteczna reklama na fb jest umiejscowiona tam, gdzie najczęściej pada wzrok użytkowników. Warto w tym wypadku skorzystać z dostępnych w Internecie managerów reklam.
Harmonogram
Nawet niezwykle skuteczna i interesująca reklama na FB, podczas prowadzenia marketingu na Facebooku, może się znudzić i zniesmaczyć użytkowników, jeśli będzie ona wyświetlana przez cały czas. Wyświetlanie reklamy w sposób ciągły, jest jednym z najgorszych pomysłów na jakie można się zdecydować. Możemy się o tym boleśnie przekonać, także podczas ustalania dziennego budżetu. Jeśli zapomnimy o naszej reklamie, Facebook, może pobrać z naszego konta całkiem pokaźną ilość pieniędzy, za każdy dzień wyświetlania reklamy. Ustawmy więc datę początkową i końcową, a następnie poczekajmy, gdyż Facebook potrzebuje odrobinę czasu, na weryfikację reklamy, a następnie puszczenie jej w obieg lub- co ważne- jej odrzucenie.
Utwórz odpowiednią kreację reklamową
Skoro sukcesywnie nadal chcemy zaplanować kampanię reklamową na fb, należy skupić się na wyborze odpowiednie kreacji reklamowej. Oznacza to nic innego, niż to pod jaką postacią i w jakim układzie, użytkownicy Facebooka, a tym samym nasi potencjalni klienci, obejrzą naszą reklamę. Kreacja ma też ogromne znaczenie, które może zdeterminować, czy nasza kampania na fb odniesie sukces czy jednak nie. Przygotować więc należy odpowiednią grafikę, a nawet krótki materiał wideo. Za reklamę może posłużyć także post z naszego facebookowego fun page'a. Reklamowanie na bazie postu jest szczególnie skuteczne, w przypadku kiedy któryś z naszych wpisów, zyskał zaskakująco dużą ilość polubień i udostępnień. Wówczas oznacza to, że przyciągnął on wzrok użytkowników, a także skupił ich uwagę.
Więcej ciekawych informacji znaleźć można na https://marketinghacker.pl/
News Kiedy warto wybrać pakiet Microsoft 365 Apps for business?
W dobie cyfrowej transformacji oraz rosnącej potrzeby pracy zdalnej i efektywnej współpracy, wybór odpowiednich narzędzi IT staje się istotny dla sprawnego funkcjonowania każdej firmy. Pakiet Microsoft 365 Apps for business to jedno z najbardziej popularnych i sprawdzonych rozwiązań dostępnych na rynku, które oferuje zestaw klasycznych aplikacji biurowych w nowoczesnej formule subskrypcyjnej. czytaj więcejNews Zadbaj o swój telefon!
Chcesz zainwestować w bezpieczeństwo Twojego sprzętu? Warto zadbać o ochronę ekranu. Zakup szkła hartowanego wysokiej jakości będzie strzałem w dziesiątkę!- Dlaczego warto kupić szkło hartowane do telefonu?
- Czym się kierować przy zakupie szkła hartowanego? czytaj więcej