Kampanie na Facebooku - jak zacząć?
News

Kampanie na Facebooku - jak zacząć?

09.02.2021
Chyba każdy zna słynne powiedzenie, że reklama jest dźwignią handlu. Nic w tym dziwnego, skoro jest ona kluczem do zaistnienia w świecie Internetu. Zwykle przede wszystkim stawiamy na kampanie reklamowe na łamach portali społecznościowych. Jednym z popularniejszych portali jest Facebook. Prowadzony tam marketing charakteryzuje się ogromnym powodzeniem. Jak zatem zacząć kampanię na fb?.

Odpowiednie umiejscowienie reklam

Skuteczna reklama na Facebooku, to nie tylko taka, która wygeneruje nam jak największą liczbę konwersji, ale taka, na którą użytkownicy będą patrzyć przychylnym okiem. Prowadzenie marketingu na Facebooku nie jest wcale zadaniem prostym. Istotne jest bowiem umiejscowienie naszych reklam. W tym przypadku możemy zdać się na łaskę Facebooka, jednak możemy także określić to samemu. Obecnie skuteczna reklama na fb jest umiejscowiona tam, gdzie najczęściej pada wzrok użytkowników. Warto w tym wypadku skorzystać z dostępnych w Internecie managerów reklam.

Harmonogram

Nawet niezwykle skuteczna i interesująca reklama na FB, podczas prowadzenia marketingu na Facebooku, może się znudzić i zniesmaczyć użytkowników, jeśli będzie ona wyświetlana przez cały czas. Wyświetlanie reklamy w sposób ciągły, jest jednym z najgorszych pomysłów na jakie można się zdecydować. Możemy się o tym boleśnie przekonać, także podczas ustalania dziennego budżetu. Jeśli zapomnimy o naszej reklamie, Facebook, może pobrać z naszego konta całkiem pokaźną ilość pieniędzy, za każdy dzień wyświetlania reklamy. Ustawmy więc datę początkową i końcową, a następnie poczekajmy, gdyż Facebook potrzebuje odrobinę czasu, na weryfikację reklamy, a następnie puszczenie jej w obieg lub- co ważne- jej odrzucenie.

Utwórz odpowiednią kreację reklamową

Skoro sukcesywnie nadal chcemy zaplanować kampanię reklamową na fb, należy skupić się na wyborze odpowiednie kreacji reklamowej. Oznacza to nic innego, niż to pod jaką postacią i w jakim układzie, użytkownicy Facebooka, a tym samym nasi potencjalni klienci, obejrzą naszą reklamę. Kreacja ma też ogromne znaczenie, które może zdeterminować, czy nasza kampania na fb odniesie sukces czy jednak nie. Przygotować więc należy odpowiednią grafikę, a nawet krótki materiał wideo. Za reklamę może posłużyć także post z naszego facebookowego fun page'a. Reklamowanie na bazie postu jest szczególnie skuteczne, w przypadku kiedy któryś z naszych wpisów, zyskał zaskakująco dużą ilość polubień i udostępnień. Wówczas oznacza to, że przyciągnął on wzrok użytkowników, a także skupił ich uwagę.

Więcej ciekawych informacji znaleźć można na https://marketinghacker.pl/

News Konkurs "Łap wakacje marzeń z T-Mobile"

Chcesz wygrać voucher o wartości 15 000 zł? Weź udział w konkursie "Łap wakacje marzeń z T-Mobile". czytaj więcej

News Polubienia na FB - czy można je kupić?

Facebook niemal całkowicie zawładnął światem biznesu. Trudno byłoby znaleźć dzisiaj firmę, która nie posiada własnego konta na FB. Co właściwie dają polubienia strony i czy w ogóle warto kupić polubienia FB? Jak działa taka usługa i jak wprowadzić ją na facebooku typu fanpage? czytaj więcej

News Jak kupić obserwujących na Instagramie?

Media społecznościowe to w dzisiejszych czasach nie tylko sposób komunikacji oraz wyrażania siebie. Obecnie platformy takie jak Instagram oferują znacznie więcej możliwości. Są narzędziem promującym różnego rodzaju działalności, a także sposobem na zwiększenie popularności. Rozwój mediów społecznościowych sprawił, że stały się też sposobem na zarabianie pieniędzy. Wiele influencerów zarabia naprawdę duże pieniądze, decydując się na reklamowanie konkretnych marek czy produktów. Samo posiadanie konta nie jest oczywiście prostą drogą do sukcesu. Osiągnięcie popularności na Instagramie wymaga dużej aktywności i pomysłu na siebie. Aby ułatwić sobie trudne początki, wiele osób - w tym celebrytów - decyduje się na zakupienie obserwatorów na Instagramie. Jak kupić followersów na Instagramie? czytaj więcej

News Skuteczna reklama na Facebooku – jak ją zrobić?

Czy wiesz, że liczba użytkowników Facebooka w Polsce przekracza 15 milionów? To czyni go zarówno jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych w naszym kraju, jak i platformą marketingową o wyjątkowo rozległym zasięgu. Skuteczna reklama na Facebooku to jednak nie tylko kreatywna forma, lecz także wiele kwestii technicznych. Co warto o nich wiedzieć? czytaj więcej