Archiwalne

SkyCash: 11 dni w roku tracimy na parkowanie

16.07.2014

Aż 42% Polaków przyznaje, że znalezienie miejsca do zaparkowania w centrum miasta zajmuje im około 15 minut, a co piąty poświęca na to pół godziny lub więcej. Przyjmując, że w ciągu jednego dnia jadąc do pracy, na spotkanie, zakupy czy odwiedzić znajomych parkujemy cztery razy, w sumie trwa to godzinę, a w skali roku aż 11 dni i to bez uwzględnienia weekendów. Gdyby dodać do tego co najmniej 5 minut na znalezienie parkomatu, dokonanie opłaty i umieszczenie biletu za szybą samochodu, to czynności związane z parkowaniem trwają ponad 2 tygodnie w ciągu roku.

Takie szokujące wyliczenie może skłonić do poszukiwania rozwiązań pozwalających zaoszczędzić czas, przynajmniej ten poświęcony na opłacenie postoju. Jest to możliwe m.in. za sprawą aplikacji mobilnych. Biorąc pod uwagę, że ok. 44% Polaków posiada smartfony, takie rozwiązanie wydaje się sensowne. Mogą oni skorzystać np. z usługi mobiParking, będącej częścią uniwersalnego systemu płatności SkyCash.

Z punktu widzenia kierowcy bezsprzeczną zaletą aplikacji jest to, że po założeniu konta wszystkie czynności związane z regulowaniem należności za parkowanie można wykonać w ciągu kilkunastu sekund, bez wychodzenia z samochodu. System eliminuje też inne utrapienia, jak konieczność odliczania drobnych, szukania parkomatu czy wracania do pojazdu, aby włożyć za szybę bilet parkingowy. Nie trzeba też udawać się do parkometru i auta, kiedy chce się przedłużyć parkowanie – mówi Dariusz Mazurkiewicz, Prezes Zarządu SkyCash S.A., operatora systemu mobiParking.

MobiParking działa w 30 miastach w Polsce. Aby opłacić postój, można skorzystać z aplikacji dostępnej na urządzenia z systemami Android, iOS i Windows Phone, wysłać SMS z odpowiednim kodem (np. WAR1) lub wykonać połączenie z użyciem krótkiego kodu USSD (dla klientów Orange, Plus oraz Play). Co ważne - mobiParking pozwala na wybór określonego czasu postoju, wysokości kwoty lub działa na zasadzie „od tego momentu” (start) do chwili zatrzymania (stop).

źródło: SkyCash

News Radiotelefon VHF - jaki radiotelefon kupić na jacht lub łódź?

Radiotelefon VHF (Very High Frequency) to jedno z najważniejszych urządzeń zapewniających bezpieczeństwo na wodzie. Obowiązujące przepisy oraz zdrowy rozsądek nakazują, by każda jednostka pływająca, zwłaszcza ta wychodząca na wody otwarte, była wyposażona w sprawnie działający sprzęt do komunikacji. Właściwy dobór radiotelefonu VHF to istotny krok w zapewnieniu bezpieczeństwa i niezawodnej komunikacji na wodzie. Warto wiedzieć, jakie funkcje oferuje ten typ urządzenia, jakie są jego zastosowania oraz czym kierować się przy jego wyborze. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Bakotech rozszerza portfolio o nagradzane rozwiązania ThreatDown od Malwarebytes

Bakotech poszerza swoje portfolio o rodzinę rozwiązań ThreatDown firmy Malwarebytes, przejmując ich dystrybucję w Polsce, Czechach, na Słowacji oraz na Węgrzech. Produkty ThreatDown doskonale uzupełniają istniejące systemy zabezpieczeń, skutecznie wykrywając i neutralizując zagrożenia w czasie rzeczywistym. To partnerstwo stanowi kolejny krok w dostarczaniu kompleksowych i elastycznych rozwiązań cybersecurity, dostosowanych do dynamicznie zmieniających się potrzeb firm. czytaj więcej

News Profesjonalna strona internetowa - fundament sukcesu w biznesie

Dobrze zaprojektowana i zoptymalizowana witryna to dziś jeden z podstawowych elementów prowadzenia firmy. Profesjonalna strona internetowa wspiera sprzedaż, buduje zaufanie i zapewnia widoczność w sieci. Kluczowe są nie tylko estetyka i funkcjonalność, ale też odpowiednie przygotowanie pod SEO. Dlatego warto podejść do tematu kompleksowo – od projektu po promocję. czytaj więcej

News Nowe Technologie w Logistyce i Przemyśle w 2024 - Od AI po Elektryfikację - artykuł ekspercki Blulog

Przedstawiamy artykuł ekspercki, który analizuje pięć kluczowych trendów technologicznych, które już teraz kształtują sektor logistyczny i przemysłowy, oraz przewiduje, jakie zmiany mogą nastąpić w 2025 roku. czytaj więcej