Archiwalne

Relacja z Targów EEBC2008

13.11.2008

W dniach 29 - 31 października br. w Kijowie w Centrum Wystawienniczym "KievExpoPlaza" odbyły się już po raz szósty Targi i Konferencja EEBC Telecom&Broadcasting.

Pomimo panującego światowego kryzysu w targach EEBC 2008 Telecom&Broadcasting wzięło udział 195 firm z 30 krajów. Wśród nich odnotowano producentów i dostawców sprzętu dla telewizji satelitarnej i kablowej (37%), sprzętu telekomunikacyjnego (26%), sprzętu dla produkcji i nadawania kontentu (11%), a także przedstawicieli kanałów telewizyjnych i produkcji filmowej (26%).

Powierzchnia targów liczyła 6050 m2, czyli o 38% więcej niż w ubiegłym roku.

"Bieżący rok wydaje się niełatwym dla Ukrainy, ale pomimo to targi EEBC 2008 Telecom&Broadcasting pozwoliły zauważyć, iż rynek ten rozwija się, a targi EEBC razem z nim. W tym roku wspierali nas międzynarodowi partnerzy z Wielkiej Brytanii, Chin i Turcji, znajdujemy się więc o krok bliżej do stworzenia platformy na rzecz współpracy i rozwoju całego regionu Europy Wschodniej, WNP i Azji środkowej" - powiedziała Inna Burgela, prezes komitetu organizacyjnego EEBC 2008 Telecom&Broadcasting.

Podczas EEBC - 2008 VECTOR na swoim stoisku zaprezentował węzły i odbiorniki optyczne (BETA PRO 60, BETA PRO 50, GAMMA 033, LAMBDA PRO 50, OPTI) oraz wzmacniacze szerokopasmowe (BETA PRO 30, LAMBDA PRO 40, LAMBDA PRO 30, LAMBDA PRO 20, AMIGO A). Odwiedzający stoisko najwięcej pytań zadawali na temat węzła BETA PRO 60 oraz najnowszego odbiornika optycznego BETA PRO 50.

VECTOR był również obecny na stoiskach swoich dwóch dystrybutorów: firmy z Odessy Mortelekom oraz firmy z Kijowa Romsat.

Tradycyjnie w ramach EEBC odbyły się liczne konferencje, panele dyskusyjne i seminaria, podczas których zostały omówione aktualne zagadnienia branży: bieżąca sytuacja, perspektywy rozwoju, plany operatorów oraz możliwości producentów w krajach Europy i WNP. Konferencja EEBC była podzielona na trzy bloki tematyczne:

"Tendencje rozwoju technologii i biznesu operatorów informacyjnej komunikacji w centralnej i Wschodniej Europie", "Ewolucja satelitarnych systemów łączności Ukrainy. Platformy satelitarnej płatnej TV" oraz "Łączność mobilna. światowe doświadczenia i perspektywy realizacji w krajach Europy Wschodniej." Drugiego dnia Konferencji ekspert techniczny Firmy VECTOR Dmitriy Derevyago wystąpił z prezentacją "Ewolucja infrastruktury sieci HFC".

Jak co roku organizatorzy EEBC Telecom & Broadcasting oraz czasopisma "Telemir" i "Komunikacje i sieci Telecom" zorganizowali Konkurs Highlights EEBC.

Uroczyste wręczenie nagród w ramach konkursu najlepszych produktów i rozwiązań, przedstawionych przez wystawców w centrum wystawienniczym, odbyło się w dn. 31 października. Odbiornik optyczny firmy VECTOR BETA PRO 50 został zwycięzcą w kategorii "Najlepszy innowacyjny produkt/rozwiązanie targów EEBC 2008"

Kolejne targi EEBC Telecom&Broadcasting odbędą się w dn. 21-23 października 2009 r.

źródło: VECTOR

News Nowości w Samsungu S25 Edge

Samsung Galaxy S25 Edge to długo wyczekiwany przedstawiciel serii Galaxy S, który wnosi świeżość nie tylko pod względem designu, ale przede wszystkim w kwestii funkcjonalności. Nowy smartfon to nie tylko „ładniejsza wersja poprzednika”, ale urządzenie naszpikowane technologiami AI, zaawansowaną fotografią i nowymi pomysłami na ułatwienie życia użytkownikom. Jeśli zastanawiacie się, czy warto przesiąść się na Galaxy S25 Edge, ten przewodnik pomoże Wam to rozstrzygnąć.

1. Lepszy design i funkcjonalność
2. Galaxy AI i nowa jakość codzienności
3. Now Bar, Now Brief i dostęp bez blokady
4. Foto i wideo: Auto Trim, Photo Assist, Audio Eraser
5. Integracja z ekosystemem Galaxy czytaj więcej

News Lojalność i zaangażowanie klientów dzięki aplikacjom mobilnym

Przygotowania do wykonania aplikacji mobilnych związane są z dokładną analizą celów, jakie mają one osiągnąć. W zależności od wymagań biznesowych warto dobrać takie ich funkcjonalności, które zapewnią oczekiwany efekt. Udostępniając określone rozwiązania, można zaproponować klientom dodatkowy kanał do rozwoju ich zaangażowania i budowy lojalności. czytaj więcej

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Jak sfinansować zakup sprzętu IT do firmy? Mały przewodnik

Każda współczesna firma musi podążać z duchem czasu. W miarę postępu technologii, aktualizacja sprzętu IT staje się koniecznością nie luksusem. Jednak koszty związane z zakupem najnowszych urządzeń i oprogramowania mogą być wyzwaniem dla budżetu firmy. W tym artykule przedstawiamy przystępne opcje finansowania, które pomogą zrealizować technologiczne potrzeby Twojej działalności bez nadwyrężania finansów. czytaj więcej

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej