Archiwalne

GTS wprowadza usługę Unified Communications

21.07.2014

GTS Central Europe (GTS), wiodący dostawca zintegrowanych rozwiązań telekomunikacyjnych oraz centrum danych w Europie Środkowej i Wschodniej, wprowadził nową usługę GTS Unified Communications (UC). Umożliwia ona korzystanie z usług głosowych, wideo i czatu w ramach jednego rozwiązania.

Usługa GTS Unified Communications (UC) umożliwia korzystanie z wielu narzędzi komunikacji w ramach jednej aplikacji. Dzięki niej klienci będą mogli usprawnić działanie, zoptymalizować procesy a jednocześnie zredukować koszty prowadzenia działalności biznesowej. Aplikacja UC-One jest dostępna na komputery osobiste oraz tablety i smartfony z systemami Windows, Mac, iOS i Android. Za pomocą jednego interfejsu, użytkownicy mogą korzystać z różnych narzędzi komunikacji – począwszy od komunikatora, poprzez usługi głosowe i wideo, aż do funkcji współdzielenia pulpitu – w każdym miejscu i czasie.

Menadżerowie (IT) ciągle poszukują nowych technologii pozwalających na redukcję kosztów, integrację zasobów IT i uproszczenie architektury informatycznej przedsiębiorstwa. Jednocześnie coraz więcej pracowników wykonuje swe zadania poza biurem, co wymaga lepiej zintegrowanych aplikacji, dzięki którym będą mogli oni efektywnie pracować bez względu na to z jakiego urządzenia korzystają. Aplikacja GTS UC jest kompleksowym rozwiązaniem, dzięki któremu firmy mogą łatwo udostępniać pracownikom narzędzia komunikacji najlepiej dostosowane do ich potrzeb biznesowych. Ponadto, opłaty w formie miesięcznego abonamentu, zapewniają zarówno elastyczność jak i kontrolę wydatków. Platforma GTS UC umożliwia korzystanie z wielu narzędzi komunikacji: telefonii IP, czatu wraz funkcją informowania o dostępności, komunikatora dostępnego na komputerze i urządzeniach mobilnych, rozwiązania click2dial zintegrowanego z programem Outlook, funkcji współdzielenia pulpitu oraz telekonferencji.

„To dla nas ogromna satysfakcja, że możemy odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby naszych klientów i zaoferować nową zarządzaną usługę, która łączy wszystkie narzędzia komunikacyjne w ramach jednej aplikacji” – mówi Sunny Kumar, wiceprezes ds. marketingu i rozwoju w GTS. „Usługa GTS UC umożliwi przedsiębiorstwom zwiększenie produktywności i podniesienie komfortu pracy użytkowników, zapewniając jednocześnie kontrolę kosztów oraz zmniejszenie nakładów inwestycyjnych, związanych z wdrożeniem i utrzymaniem wielu systemów oraz usług.”

źródło: GTS Poland

Wiadomości firmowe Nowa wersja oprogramowania innovaphone: Integracja z Microsoft Teams, Outlook i macOS oraz wiele innowacyjnych aplikacji

Niemiecki specjalista w dziedzinie telefonii IP innovaphone kontynuuje rozwój swojego środowiska komunikacji i pracy innovaphone myApps i uzupełnia swoje rozwiązanie telefonii IP, Unified Communications i Cloud o liczne nowe funkcje i aplikacje. Nowa wersja oprogramowania innovaphone zawiera natywną aplikację innovaphone myApps dla systemu macOS. Kolejna nowość: Aplikacja Custom App umożliwia prostą i bezproblemową integrację aplikacji myApps i Microsoft Teams.

czytaj więcej

Wiadomości firmowe Wideokonferencje bez ograniczeń i suwerenność cyfrowa? Z innovaphone IP6013 wszystko na jednej platformie

Nowa brama VoIP IP6013 firmy innovaphone AG z Sindelfingen (Niemcy), specjalisty w dziedzinie rozwiązań komunikacyjnych dla biznesu, nie ma prawie nic wspólnego z bramami VoIP poprzednich generacji. Zamiast tego jest to zunifikowana platforma Unified Communications z funkcjonalnością PBX i zintegrowanym serwerem konferencyjnym, która umożliwia użytkownikom jednym kliknięciem dostęp do wszystkich ważnych narzędzi komunikacyjnych - czatu, statusu obecności, konferencji, poczty głosowej, udostępnia czytaj więcej

Wiadomości firmowe Rozwiązanie myApps Cloud: Elastyczne. Bezpieczne. Skuteczne.

innovaphone AG dołączyła do inicjatywy „Cloud Services made in Germany“ czytaj więcej