Archiwalne

DialloTeam rusza na szlak

06.09.2010


Pięcioosobowa załoga „DialloTeam” już za niecały tydzień rusza na szlak. Cel – zdobyć Koronę Gór Polski w rekordowo krótkim czasie.

Biorąc pod uwagę liczbę szczytów i odległości pomiędzy nimi, czasu jest naprawdę niewiele. Dokładnie nie więcej niż 133 godziny i 44 minuty. Czas mierzony jest od początku podejścia na pierwszy ze szczytów, do chwili zdobycia ostatniego. Ekipa składająca się z pracowników Telefonii DIALOG: Joanna Lepianka, Mirosław Gromnicki, Paweł Zippel, Sławomir Zieliński i Mariusz Gerus będzie musiała dać z siebie wszystko. Wyprawa potrwa sześć dni. Zdobycie Korony Gór Polski w tak krótkim czasie to prawdziwe wyzwanie.

– Wyruszamy wieczorem 10 września – mówi Mirek Gromnicki, jeden z pomysłodawców wyprawy. – Mamy do pokonania ponad dwa tysiące kilometrów autem i aż dwieście kilometrów po górach. Ta wyprawa to mało snu, sporo potu na podejściach i wielka satysfakcja, jeśli uda się zdobyć Koronę – dodaje.

Aktualnie „DialloTeam” pracuje nad kondycją i gromadzi ekwipunek górski przydatny na trasie. Natomiast już dziś rusza strona internetowa akcji. Na www.DialloTeam.pl znajduje się dokładny opis wyprawy, kilka informacji o jej uczestnikach, a wkrótce strona uzupełniona zostanie o galerię zdjęć i filmów z wyprawy. DialloTeam uruchomiło także swoją fanpage w serwisie społecznościowym Facebook - www.facebook.com/DialloTeam.

Korona Gór Polski to 28 szczytów, które prawie w całości pokrywają się z listą najwyższych szczytów wszystkich pasm górskich w Polsce. Różnica polega na tym, że za najwyższe szczyty uznano te, na które prowadzi znakowany szlak turystyczny. Z tego powodu nie uwzględniono najwyższych szczytów Gór Bialskich i Gór Złotych.

Koncepcja stworzenia Korony powstała w 1997 roku i po raz pierwszy została opublikowana w czasopiśmie „Poznaj swój kraj”. Pomysłodawcami jej stworzenia była dwójka geografów z Uniwersytetu Warszawskiego: Marek Więckowski i Wojciech Lewandowski. Korona została zatwierdzona 13 grudnia 1997 roku na specjalnym spotkaniu zwołanym przez redakcję magazynu „Poznaj swój kraj”. Ideą projektu Korony było propagowanie turystyki górskiej we wszystkich pasmach górskich naszego kraju - nie tylko w masowo odwiedzanych przez turystów Tatrach.

Akcję „Diallo na szczytach” wspierają: Telefonia DIALOG, operator nowej sieci komórkowej Diallo, iSpot - Apple Premium Reseller, Wydawnictwo Kartograficzne COMPASS, Garmin, Towarzystwo Ubezpieczeniowe Europa, PowerBar. Patronami medialnym akcji są: Men’s Health, Magazyn Górski, Radio Eska i portal podróżniczy Geoblog.pl.

źródło: Diallo

News Co powinien wpisać w CV technik telekomunikacji?

Technik szerokopasmowej komunikacji elektronicznej to zawód, do którego powstania przyczyniła się Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE). Osoba, która ukończy 4-letnią szkołę zawodową, zajmuje się obsługą systemów telewizji kablowych, a także produkcją, montażem i serwisem sprzętu wykorzystywanego przez sieci szerokopasmowe. Tymczasem technik telekomunikacji zajmuje się transmisją różnych informacji na odległość. Jak napisać CV, aby móc ubiegać się to o stanowisko? Co należy umieścić w curriculum vitae? Podpowiadamy.

czytaj więcej

News Jak słuchać muzyki - zobacz 3 sposoby

Jak wiadomo, muzyka łagodzi obyczaje, pomaga również zrelaksować się oraz umilić wolny czas. Pytanie tylko w jaki sposób jej słuchać, tak aby było to dla nas jak najbardziej wygodne i sprawiało nam jak najwięcej przyjemności. Przedstawiamy trzy proste sposoby. czytaj więcej

News Drukarki etykiet Zebra - dlaczego warto je wybrać?

Drukarki etykiet służą do drukowania etykiet przy wykorzystaniu metody termicznej lub termotransferowej. Najczęściej wykorzystywane są do druku etykiet samoprzylepnych.

Wybór odpowiedniej drukarki etykiet ma ogromne znaczenie dla prawidłowego funkcjonowania marki. Dlatego doskonałym rozwiązaniem będzie skorzystanie z drukarek etykiet Zebra, które charakteryzują się wysoką jakością i trwałością na długie lata. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Thulium w 2018 roku rusza na podbój świata!

Po 11 latach spędzonych niemal wyłącznie na rynku polskim Thulium wyrusza w świat. Zaczynamy sprzedawać nasz system do obsługi klienta także za granicą. Przygotowania do podróży trwały od dłuższego czasu, ale dopiero teraz kupiliśmy nasz bilet w postaci domeny thulium.com. Zabieramy ze sobą duży bagaż doświadczeń. czytaj więcej