Archiwalne

Coraz większe zainteresowanie telewizją internetową

07.05.2007

Motorola przeprowadziła sondaż, z którego wynika, że połowa posiadaczy łączy szerokopasmowych w Europie korzysta już z telewizji internetowej.

Jak informuje Gazeta, w Europie gwałtownie rośnie zainteresowanie telewizją internetową, a najbardziej otwarci na korzystanie z tej usługi są Francuzi. Z sondażu wynika również, że coraz więcej ludzi na całym kontynencie chce mieć wpływ na to co i kiedy ogląda – obecnie co trzeci respondent wyraża taką chęć.

Eksperci podkreślają, że wraz z zainteresowaniem konsumentów swą ofertę poszerzają producenci. W ostatnim czasie ruszyła internetowa telewizja BBC, a także komercyjny serwis Joost (dżuist), który w swojej ofercie ma ponad 150 kanałów - od kreskówek, przez teledyski aż po filmy fabularne. W Polsce działa między innymi internetowa telewizja TVN24 oraz interaktywny serwis Telewizji Polskiej.

źródło: Gazeta

News Dlaczego pomimo natłoku agencji interaktywnych, tylko kilka z nich obsługuje większość klientów?

Przeniesienie się marketingu do Internetu spowodowało, że agencje interaktywne zaczęły „wyrastać jak grzyby po deszczu”. Chociaż możemy znaleźć setki ofert takich firm, to kiedy się z nimi zapoznamy, zauważymy, że na rynku jest tylko kilku liczących się graczy. Dlaczego? czytaj więcej

News Co to jest SEO?

SEO staje się coraz popularniejszą strategią marketingu internetowego. Znajduje zastosowanie zarówno w przypadku klasycznych stron firmowych, blogów, jak i sklepów e-commerce. Czym w praktyce jest ta strategia i jak wygląda jej wdrożenie? czytaj więcej

IFROGZ IFROGZ wprowadza na rynek słuchawki Impulse Duo Wireless

IFROGZ, wiodąca marka w branży audio wprowadza na rynek słuchawek bezprzewodowych Bluetooth nowy model Duo Wireless Earbuds. Cechą, która wyróżnia nowy produkt są podwójne, dynamiczne 6 milimetrowe neodymowe przetworniki w każdej słuchawce (12 mm na słuchawkę), które zapewniają mocne, solidne brzmienie. czytaj więcej

News Raport UKE: mniej kart SIM, mniej SMS-ów

Z opublikowanego właśnie przez UKE „Raportu o stanie rynku telekomunikacyjnego w Polsce w 2016 roku” wynika, że na koniec 2016 roku aktywnych było 55,5mln kart SIM, czyli o 2 procent mniej, niż rok wcześniej. Ten spadek to efekt wprowadzenia przepisów wprowadzających obowiązek rejestracji kart prepaid. Znacznemu zmniejszeniu uległa również liczba wysłanych SMS-ów. Użytkownicy polskich sieci komórkowych w ubiegłym roku wysłali ogółem 50,2 mld wiadomości tekstowych, o 1,7mld mniej niż w 2015 roku. Rośnie natomiast liczba kart Machine2Machine zarejestrowanych w sieciach polskich operatorów. W 2016 roku było 2,5 mln takich kart, co oznacza, że w ubiegłym roku liczba kart M2M wzrosła o 671 tysięcy. czytaj więcej