Archiwalne

Comarch MobiLoc - pierwszy komunikator podnoszący świadomość lokalizacyjną społeczeństwa

08.02.2008

Comarch wypuszcza na rynek nowe, innowacyjne rozwiązanie, które umożliwia integrację szeroko rozumianych Location Based Services oraz błyskawicznego otrzymywania wiadomości i informacji reklamowych.

Aplikacje z rodziny technologii LBS są rozwijane w różnych kierunkach i nie skupiają się już tylko na lokalizowaniu użytkownika. Comarch MobiLoc jest unikatowym rozwiązaniem umożliwiającym ciągłą komunikację i kontrolowaną lokalizację użytkowników mobilnych.

To rozwiązanie jest dostępne na wszystkich popularnych platformach i urządzeniach mobilnych, włączając w to telefony komórkowe, palmtopy, smartfony, jak również komputery stacjonarne. To użytkownik dopasowuje indywidualnie i decyduje, czy chce używać kompletnej wersji oprogramowania wraz ze szczegółowymi mapami, czy też wersji "kompaktowej" na terminal komórkowy. Do pełnej wersji ma wówczas dostęp poprzez przeglądarkę internetową.

Takie podejście minimalizuje problem czytelności informacji wyświetlanych na małych ekranach terminali komórkowych. Sam użytkownik decyduje, które informacje są dla niego kluczowe i winny być dostępne natychmiast, a które mogą być sprawdzone później, w biurze, domu za pomocą komputera.

- Technologie takie jak LBS, umożliwiające użytkownikom precyzyjne ich zlokalizowanie, stają się coraz bardziej popularne z racji używania ich w systemach nawigacji satelitarnej. Comarch MobiLoc wnosi wartość dodaną do tej aplikacji, umożliwiając integrację istniejącej już komunikacji, towarzyskich społeczności oraz usług informacyjnych wraz z możliwościami lokalizacji wyżej wymienionych. Kiedy moi przyjaciele są blisko, chciałbym być o tym powiadamiany. Wtedy zdecydowanie zadzwoniłbym do nich, gdybym wiedział, że znajdują się 400 metrów ode mnie. Chciałbym również odnaleźć nowe kontakty, nowe miejsca czy nowe restauracje tuż za rogiem - mówi Stanisław Zbroja, Senior Product Manager, Comarch SA.

Rozwiązanie Comarch tworzy nową szansę dla usług lokalizacyjnych, umożliwiając mobilnemu użytkownikowi otrzymywanie natychmiastowych informacji nie tylko o lokalizacji, ale również o miejscach szczególnego zainteresowania, jak na przykład hotele, restauracje, bankomaty, szpitale, puby, biura czy parkingi. Taką informację można uzyskać za pomocą wyszukiwarki zainstalowanej wraz z komunikatorem na urządzeniu mobilnym lub otrzymać jako reklamę wraz z podstawowymi informacjami, mapą oraz instrukcjami, jak dotrzeć do miejsca docelowego.

W czasie tworzenia Comarch MobiLoc dokładnie przeanalizowane zostało zachowanie oraz oczekiwania użytkownika odnośnie użytecznej i udanej aplikacji LBS. Podstawowym założeniem jest jej prostota i gotowość do natychmiastowego użycia. W ten sposób Comarch chce dotrzeć do masowego odbiorcy.

źródło: Comarch

News Jak słuchać muzyki - zobacz 3 sposoby

Jak wiadomo, muzyka łagodzi obyczaje, pomaga również zrelaksować się oraz umilić wolny czas. Pytanie tylko w jaki sposób jej słuchać, tak aby było to dla nas jak najbardziej wygodne i sprawiało nam jak najwięcej przyjemności. Przedstawiamy trzy proste sposoby. czytaj więcej

News Drukarki etykiet Zebra - dlaczego warto je wybrać?

Drukarki etykiet służą do drukowania etykiet przy wykorzystaniu metody termicznej lub termotransferowej. Najczęściej wykorzystywane są do druku etykiet samoprzylepnych.

Wybór odpowiedniej drukarki etykiet ma ogromne znaczenie dla prawidłowego funkcjonowania marki. Dlatego doskonałym rozwiązaniem będzie skorzystanie z drukarek etykiet Zebra, które charakteryzują się wysoką jakością i trwałością na długie lata. czytaj więcej

News Dlaczego warto korzystać z chmury?

Rośnie popularność chmury obliczeniowej. Firmy dostrzegają zalety korzystania z cloud computingu i doceniają morze możliwości, jakie oferują poszczególne rodzaje chmury. Zobacz, co dzięki temu możesz zyskać firma. czytaj więcej

News Bot Aalia - Pierwszy w Polsce wywiad z robotem - autonomicznym asystentem cyfrowym

Bot Aalia (Autonomous Digital Assistant) to najnowsze dzieło dostarczane przez polską firmę Alfavox, tworzącą oprogramowanie dla działów contact center nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Badania pokazują, że rozwiązania typu Artificial Intelligence, takie jak Aalia, realizują nawet 70% zadań konsultanta w firmie. czytaj więcej