Archiwalne

Cisco Partner Space - bliżej partnerów, bliżej zysków

03.10.2008



Firma Cisco uruchomiła w Polsce wirtualną platformę – Cisco Partner Space - ułatwiającą współpracę między partnerami Cisco i ich potencjalnymi kontrahentami na całym świecie.

Cisco oddaje do dyspozycji swoich partnerów i klientów efektywne, a zarazem proste w użyciu narzędzie, dzięki któremu nawiążą oni między sobą interaktywną komunikację, zarazem mając możliwość stworzenia personalizowanych witryn promujących własną działalność.

„Coraz więcej polskich przedsiębiorstw dostrzega potencjał swojego wzrostu i budowania przewagi konkurencyjnej dzięki bezpośrednim kontaktom biznesowym z zagranicznymi firmami. Polscy partnerzy firmy Cisco korzystając z platformy Parnter Space będą mogli przedstawiać swoją ofertę rozwiązań i usług firmom nie tylko z krajów Unii Europejskiej, ale także z całego świata” - powiedział Marcin Chudak, Channel Manager w firmie Cisco Polska. „Wierzymy, że platforma Cisco Partner Space zapewni obopólne korzyści zarówno klientom końcowym jak i partnerom, ułatwiając współpracę i rozwijanie relacji biznesowych w bezpiecznym, sprofilowanym tematycznie wirtualnym środowisku”.

Platforma Cisco Partner Space oferuje trzy podstawowe funkcjonalności: przeglądanie ofert partnerów Cisco w ich wirtualnych biurach handlowych i tworzenie własnego; organizację wydarzeń on-line, na przykład sesji pytań i odpowiedzi lub seminariów; oraz Networking Lounge, sieć za pośrednictwem, której można prowadzić rozmowy oraz aktywnie uczestniczyć w dyskusjach na forum publicznym.

Klienci mogą korzystać z innowacyjnych narzędzi komunikacyjnych środowiska Cisco Partner Space umożliwiających prowadzenie rozmów, wysyłanie wiadomości lub przedstawianie własnych propozycji. Dzięki możliwościom oferowanym przez fora, webcast, sesje pytań i odpowiedzi, klienci mogą wymieniać się swoimi doświadczeniami i uzyskiwać odpowiedzi na pytania. W ten sposób poprzez Cisco Partner Space partnerzy uzyskują dostęp do rozwiązania i jego producenta, dzięki czemu mogą zaproponować całościowe rozwiązanie dostosowane do potrzeb indywidualnego klienta, co z kolei przyczynia się do podniesienia skuteczności i poziomu satysfakcji klientów.

Cisco Partner Space jest przeznaczone dla wszystkich autoryzowanych partnerów firmy Cisco. Do korzystania z podstawowych funkcji serwisu nie jest konieczna rejestracja, natomiast, jeśli przeglądający stronę wyrazi taką chęć, proces rejestracji jest łatwy i szybki. Założenie konta daje dostęp do pełnego zakresu możliwości nawigacji, komunikacji oraz współpracy. Rozmowy prowadzone są po angielsku, natomiast w kwestii stoisk handlowych serwis oferuje pełne wsparcie dla różnych wersji językowych. Platforma jest dostępna z poziomu strony www.cisco.com, poprzez zakładkę „Partner Locator”.

źródło: Cisco

News Operatorzy sieciowi i ISO 27001 - jak standardy cyberbezpieczeństwa zmieniają branżę?

Branża operatorów sieciowych staje się coraz częściej celem zaawansowanych cyberataków, co wymusza systematyczne podejście do bezpieczeństwa informacji. Standard ISO 27001 zyskuje na znaczeniu jako narzędzie budowania kompleksowego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji. Sprawdź, jak międzynarodowe standardy cyberbezpieczeństwa transformują działalność operatorów i dlaczego ich wdrożenie staje się koniecznością biznesową. czytaj więcej

News PLFON w nowej odsłonie - nowoczesna strona internetowa już dostępna

Peoplefone Polska, działająca pod marką PLFON, ogłasza uruchomienie nowej wersji swojej strony internetowej. Nowa odsłona serwisu powstała w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby użytkowników oraz dynamiczny rozwój rynku usług online. czytaj więcej

News Laptopy poleasingowe - czy używany sprzęt biznesowy to mądra inwestycja?

Zakup komputera to decyzja, która często wiąże się z dużym wydatkiem. Dla wielu osób alternatywą dla nowego sprzętu są laptopy poleasingowe, szczególnie te, które wcześniej służyły w biznesie. Czy takie rozwiązanie to dobry wybór? Jakie korzyści oferują laptopy używane, a na co warto uważać? W tym artykule znajdziesz odpowiedzi na te pytania. czytaj więcej

News Lojalność i zaangażowanie klientów dzięki aplikacjom mobilnym

Przygotowania do wykonania aplikacji mobilnych związane są z dokładną analizą celów, jakie mają one osiągnąć. W zależności od wymagań biznesowych warto dobrać takie ich funkcjonalności, które zapewnią oczekiwany efekt. Udostępniając określone rozwiązania, można zaproponować klientom dodatkowy kanał do rozwoju ich zaangażowania i budowy lojalności. czytaj więcej