Archiwalne

API i bezpłatne integracje z systemami CRM

20.04.2017

Kilka słów o API…

Jak wiadomo, interfejs programistyczny aplikacji (API) jest sposobem, rozumianym jako ściśle określony zestaw reguł i ich opisów, w jaki programy komputerowe komunikują się między sobą. API definiuje się na poziomie kodu źródłowego dla takich składników oprogramowania jak np. aplikacje, biblioteki czy system operacyjny. Zadaniem API jest dostarczenie odpowiednich specyfikacji podprogramów, struktur danych, klas obiektów i wymaganych protokołów komunikacyjnych.

Interfejs API od Zadarma pozwala na korzystanie z serwisu dla własnych aplikacji, a także integrację z dowolnymi systemami CRM i programami dla call centr.

Posługiwanie się API jest bardzo proste i właściwie każdy użytkownik powinien sobie z tymporadzić.

W API Zadarma dostępne są wszystkie podstawowe funkcje:

  • Wyświetlanie i zmiana ustawień SIP oraz centrali telefonicznej;
  • Wyświetlanie statystyk i stanu konta;
  • Wykonywanie połączeń (CallBack na numery wewnętrzne i zewnętrzne) oraz wysyłanie wiadomości SMS;
  • Powiadamianie serwera zewnętrznego o każdym połączeniu przychodzącym w centrali telefonicznej, a także wewnętrzne kierowanie połączeń.

Serwis Zadarma ciągle się rozwija, śledząc zapotrzebowanie klientów. Ostatnio zostałyudostępnione pewne integracje z popularnymi systemami CRM Bitrix24, AmoCRM, PlanFix, RetailCRM, U-ON.Travel.

Integracje są całkowicie darmowe i pozwalają na zwiększenie efektywności oferowanych przez Ciebie usług.

Funkcje integracji:

  • Wykonywanie połączeń z CRM w jedno kliknięcie.
  • Wyświetlanie karty klienta przy połączeniu przychodzącym znacznie uprości pracę managerów.
  • Integracja statystyki połączeń i nagrywania rozmów. Możliwość odsłuchania nagraniabezpośrednio z systemu CRM.
  • Przy przychodzącym połączeniu z nowego numeru zostanie utworzony Kontakt.
  • Połączenia od klientów mogą być automatycznie skierowane do konkretnego managera.
  • Wyświetlanie imienia klienta na Twoim telefonie-IP przy połączeniu przychodzącym.

Więcej na zadarma.com.

News Kompleksowe rozwiązania IT dla wymagających branż - przykład sukcesu

Współczesny rynek technologiczny oferuje szerokie spektrum rozwiązań dla różnych sektorów gospodarki. Przykładem firmy, która skutecznie realizuje projekty dla wymagających klientów branżowych, jest https://dogtronic.io/ - software house specjalizujący się w tworzeniu zaawansowanych aplikacji dla sektorów wymagających najwyższej precyzji i niezawodności.

czytaj więcej

News Radiotelefon VHF - jaki radiotelefon kupić na jacht lub łódź?

Radiotelefon VHF (Very High Frequency) to jedno z najważniejszych urządzeń zapewniających bezpieczeństwo na wodzie. Obowiązujące przepisy oraz zdrowy rozsądek nakazują, by każda jednostka pływająca, zwłaszcza ta wychodząca na wody otwarte, była wyposażona w sprawnie działający sprzęt do komunikacji. Właściwy dobór radiotelefonu VHF to istotny krok w zapewnieniu bezpieczeństwa i niezawodnej komunikacji na wodzie. Warto wiedzieć, jakie funkcje oferuje ten typ urządzenia, jakie są jego zastosowania oraz czym kierować się przy jego wyborze. czytaj więcej

News Przejście z ISDN na VoIP - Nowoczesna Telefonia Dla Firm

Przez wiele lat w telekomunikacji, dominowała technologia ISDN. Była niezbędnym rozwiązaniem dla firm, które potrzebowały stałych połączeń telefonicznych oraz dostępu do podstawowych funkcji cyfrowych telefonii, ponieważ umożliwia jednoczesne przesyłanie danych i głosu. Nowocześniejsze rozwiązania VoIP wypierają ISDN, pomimo jego zalet, takich jak niezawodność i jakość połączeń. czytaj więcej

News Skuteczność marketingu SMS w erze cyfrowej

W dzisiejszych czasach, kiedy dominujący udział w komunikacji marketingowej zdobyły platformy cyfrowe, takie jak media społecznościowe i e-mail marketing, marketing SMS zyskuje na znaczeniu jako jedno z najbardziej skutecznych narzędzi dotarcia do klientów. Marketing SMS, znany również jako reklama SMS, to strategia, która polega na wysyłaniu krótkich wiadomości tekstowych do grupy docelowej w celu promocji produktów, usług lub budowania relacji z klientami. czytaj więcej