Alcatel-Lucent bierze udział w pierwszym na świecie komercyjnym teście mobilnej telewizji wykorzystującej standard OMA BCAST Smartcard Profile.
Firma Alcatel-Lucent bierze udział w pierwszym na świecie komercyjnym teście nowego standardu BCAST Smartcard Profile organizacji Open Mobile Alliance (OMA). Jest to nowy, kluczowy standard ochrony serwisów w telewizji mobilnej. Test ten jest przeprowadzany przez Alcatela-Lucenta dla singapurskiego operatora telekomunikacyjnego MobileOne (M1) oraz dla jednej z największych krajowych firm multimedialnych o nazwie MediaCorp.
Rozpoczęty na początku sierpnia 2008 roku test jest oparty na najlepszym w branży rozwiązaniu interaktywnej telewizji mobilnej Alcatela-Lucenta. Rozwiązanie to będzie podczas testu obsługiwać platformę DVB-H (ang. Digital Video Broadcasting-Handheld, czyli cyfrowa transmisja sygnału wideo w oparciu o broadcast do urządzeń przenośnych). W teście wykorzystane są także urządzenia mobile firmy Samsung oraz zgodne ze standardem Smartcard Profile karty SIM firmy Gemalto.
Platforma DVB-H Alcatela-Lucenta obsługuje wdrażany na całym świecie standard OMA BCAST SCP. Jest to system ochrony usług oparty na karcie SIM, pozwalający operatorom telewizji mobilnej na oferowanie elastycznych modeli subskrypcji, obejmujących usługi takie jak: „opłata za emisję” (ang. „pay-per-view”), „opłata za czas” (ang. „pay-per-time”), „nagrana treść” (ang. „recorded content”) i inne.
Rozwiązanie Unlimited Mobile TV Alcatela-Lucenta to kompletne rozwiązanie „pod klucz”, dające użytkownikom dostęp do zróżnicowanej oferty telewizji mobilnej opartej na zestawie kanałów broadcastowych oraz nielimitowanej liczbie kanałów unicastowych. Dzięki obsłudze wielu standardów (3G, DVB-H oraz DVB-SH), rozwiązanie to obsługuje większość terminali z DVB-H, łącznie z modelami zgodnymi ze standardami DRMP (Digital Right Management Profile) oraz SCP (Smartcard Profile).
źródło: Alcatela-Lucent
News Responsywność to podstawa - jak tworzyć strony na każde urządzenie?
W erze cyfrowej, gdzie użytkownicy każdego dnia korzystają z niezliczonej liczby urządzeń do surfowania w sieci, responsywność stron internetowych nie jest już dodatkiem, lecz koniecznością. To fundamentalny krok do zapewnienia sobie przewagi konkurencyjnej na rynku online. Agencja Reklamowa Green Parrot, specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach marketingowych, doskonale rozumie, jak ważne jest tworzenie stron internetowych dostosowanych do różnych ekranów. W niniejszym artykule dowiesz się, jak projektować elastyczne i estetyczne strony, które działają płynnie na każdym urządzeniu.
czytaj więcejNews Kiedy warto wybrać pakiet Microsoft 365 Apps for business?
W dobie cyfrowej transformacji oraz rosnącej potrzeby pracy zdalnej i efektywnej współpracy, wybór odpowiednich narzędzi IT staje się istotny dla sprawnego funkcjonowania każdej firmy. Pakiet Microsoft 365 Apps for business to jedno z najbardziej popularnych i sprawdzonych rozwiązań dostępnych na rynku, które oferuje zestaw klasycznych aplikacji biurowych w nowoczesnej formule subskrypcyjnej. czytaj więcejNews Kompleksowe rozwiązania IT dla wymagających branż - przykład sukcesu
Współczesny rynek technologiczny oferuje szerokie spektrum rozwiązań dla różnych sektorów gospodarki. Przykładem firmy, która skutecznie realizuje projekty dla wymagających klientów branżowych, jest https://dogtronic.io/ - software house specjalizujący się w tworzeniu zaawansowanych aplikacji dla sektorów wymagających najwyższej precyzji i niezawodności.
czytaj więcej