Archiwalne

Abonament w Tele2 od stycznia 2007

22.10.2006



Tele2 Polska i Telekomunikacja Polska zawarły porozumienie w sprawie terminu realizacji zamówień na abonament, w ramach usługi WLR. Na mocy tego porozumienia, TP zacznie przyjmować zamówienia od 4 grudnia 2006 roku.

18 października 2006 roku spółki Tele2 Polska i Telekomunikacja Polska zawarły porozumienie w sprawie terminu realizacji decyzji Prezesa UKE o hurtowym zakupie abonamentu (WLR). Zawarte porozumienie zakłada, że TP zacznie przyjmować zlecenia abonentów na zmianę operatora 4 grudnia br., natomiast pierwsi klienci zmienią operatora na Tele2 8 stycznia 2007 roku.

W pierwszej kolejności zrealizowane zostaną zaległe zamówienia złożone przez abonentów od września do grudnia br. Począwszy od 9 stycznia 2007 roku zamówienia klientów na abonament w Tele2 będą przez TP realizowane na bieżąco zgodnie z Decyzją. Klienci będą w trybie indywidualnym informowani o dacie realizacji zamówienia na zmianę operatora.

Porozumienie oznacza również, że gdy będzie ono przez TP realizowane zgodnie z zawartym w nim harmonogramie, Tele2 zrezygnuje z dochodzenia od TP roszczeń z tytułu kar umownych przewidzianych w decyzji Prezesa UKE.
Opłacanie abonamentu w Tele2, zamiast w TP, jest możliwe dzięki decyzji Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej z 13 lipca br., poszerzającej umowę o połączeniu sieci Tele2 i TP o Hurtowy Dostęp do Sieci (WLR – Wholesale Line Rental).

Na podstawie WLR, klient uzyskuje dostęp do linii (opłaca abonament) i możliwość korzystania z połączeń za pośrednictwem operatora alternatywnego. Tele2 w pełni przejmuje na siebie obsługę klienta i staje się dla abonenta jedynym punktem kontaktu.

Cena hurtowa abonamentu ustalona jest na zasadzie upustu od ceny referencyjnej. Zgodnie z decyzją Prezesa UKE, uruchomiony zostanie podstawowy WLR, który obok abonamentu obejmuje połączenia na numery alarmowe, wybrane numery skrócone, typu 0-80x, biuro numerów. Inne usługi, jak połączenia o podwyższonej opłacie (typu 0-70x) oraz niektóre usługi dodane, nie są dostępne w podstawowej wersji WLR. Pełen WLR - obejmujący szerszą gamę usług i połączeń – ma zostać wdrożony na początku 2008 roku.

Źródło: eGospodarka.pl, Autor: Beata Szkodzin

News Kiedy warto wybrać pakiet Microsoft 365 Apps for business?

W dobie cyfrowej transformacji oraz rosnącej potrzeby pracy zdalnej i efektywnej współpracy, wybór odpowiednich narzędzi IT staje się istotny dla sprawnego funkcjonowania każdej firmy. Pakiet Microsoft 365 Apps for business to jedno z najbardziej popularnych i sprawdzonych rozwiązań dostępnych na rynku, które oferuje zestaw klasycznych aplikacji biurowych w nowoczesnej formule subskrypcyjnej. czytaj więcej

News Kamery do monitoringu - na co zwrócić uwagę przy zakupie i konfiguracji?

Wybór odpowiednich kamer do monitoringu może zadecydować o bezpieczeństwie Twojego domu lub firmy. Nie chodzi tylko o specyfikacje techniczne, ale także o to, jak dobrze urządzenia spełniają Twoje potrzeby. W tym artykule przyjrzymy się kluczowym aspektom, które warto rozważyć przy zakupie i konfiguracji systemu monitoringu, aby zapewnić sobie spokój i ochronę na najwyższym poziomie. czytaj więcej

News Jak szybko spieniężyć nieużywany smartfon bez kłopotów ze znalezieniem kupca

Posiadasz nieużywany smartfon i zastanawiasz się, jak szybko i bezproblemowo zamienić go na gotówkę? Profesjonalny skup smartfonów może być idealnym rozwiązaniem. W tym artykule dowiesz się, jak sprawnie sprzedać swój telefon bez straty czasu na poszukiwanie kupca, negocjacje czy spotkania. Poznasz prosty proces sprzedaży urządzenia online z dostawą kurierem lub do paczkomatu oraz zobaczysz, jakie korzyści oferuje skup telefonów w porównaniu do tradycyjnych metod sprzedaży. czytaj więcej

News Lojalność i zaangażowanie klientów dzięki aplikacjom mobilnym

Przygotowania do wykonania aplikacji mobilnych związane są z dokładną analizą celów, jakie mają one osiągnąć. W zależności od wymagań biznesowych warto dobrać takie ich funkcjonalności, które zapewnią oczekiwany efekt. Udostępniając określone rozwiązania, można zaproponować klientom dodatkowy kanał do rozwoju ich zaangażowania i budowy lojalności. czytaj więcej