Użytkownicy IKO mogą od dziś korzystać z kolejnej funkcji bankowości mobilnej – otwierać lokaty z poziomu aplikacji w swoim telefonie, w dowolnym miejscu i czasie. PKO Bank Polski przygotował ofertę specjalną lokat mobilnych z atrakcyjnym oprocentowaniem. Aplikacja IKO będzie też bohaterem kampanii reklamowej w telewizji i internecie, która ruszy 9 lutego br.
Lokaty mobilne mogą zakładać użytkownicy IKO, którzy korzystają z aplikacji powiązanej z kontem osobistym w PKO Banku Polskim lub Inteligo. Funkcjonalność ta jest dostępna dla telefonów z systemami Android, iOS i Windows Phone – wystarczy z odpowiedniego sklepu pobrać bezpłatnie nową wersję aplikacji IKO.
- IKO z aplikacji płatniczej staje się aplikacją bankowości mobilnej, która docelowo pozwoli klientom na pełną obsługę ich finansów i zakupów z poziomu telefonu komórkowego. Dotychczas użytkownicy IKO mogli nie tylko sprawdzić saldo i historię rachunku, ale także wykonać przelew na numer telefonu i numer rachunku bankowego. Dziś uzupełniamy ten wachlarz funkcji bankowych o możliwość założenia lokaty, na dodatek atrakcyjnie oprocentowanej. Nieustannie pracujemy nad rozwojem IKO w zakresie nowych funkcji płatniczych i bankowości mobilnej i jest to jeden z głównych kierunków rozwoju PKO Banku Polskiego – mówi Michał Macierzyński, Zastępca Dyrektora Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej w PKO Banku Polskim.
W nowej wersji aplikacji IKO, w menu pojawiła się ikona „Lokaty”, która umożliwia zakładanie lokat. Użytkownik wybiera rachunek źródłowy, rodzaj lokaty oraz kwotę i potwierdza jej założenie przyciskiem. Oferta specjalna lokat mobilnych z podwyższonym oprocentowaniem obejmuje lokaty 1-miesięczne (oprocentowanie 3% w skali roku, do 10 tys. zł), 3-miesięczne, 6–miesięczne oraz 12-miesięczne (oprocentowanie 2,15% w skali roku, bez ograniczenia kwotowego).
9 lutego w telewizji i internecie rozpocznie się kampania reklamowa aplikacji IKO, która potrwa do 15 marca br. Reklamy telewizyjne stworzone w ramach platformy komunikacyjnej „Organizm” pojawią się w stacjach ogólnopolskich oraz tematycznych, a hasło przewodnie kampanii to „Z IKO masz bankowość w jednym palcu”.
Spośród 240 tysięcy użytkowników IKO 83 proc. stanowią klienci PKO Banku Polskiego, 11 proc. - klienci Inteligo, zaś 6 proc. to osoby korzystające z portmonetki IKO. Od momentu wdrożenia IKO na rynek, użytkownicy wykonali za pomocą telefonów z IKO 1,7 miliona operacji na łączną kwotę 570 milionów złotych. W każdym tygodniu użytkownicy IKO dokonują średnio około 0,5 miliona logowań do aplikacji, dokonując w tym czasie nawet 40 tysięcy transakcji. Najczęściej są to przelewy na numer rachunku bankowego i numer telefonu, a także wypłaty gotówki z bankomatów.
Aplikacja mobilna IKO - rozwiązanie PKO Banku Polskiego łączące funkcje bankowości mobilnej z możliwością dokonywania płatności mobilnych - pojawiły się na rynku w marcu 2013 roku. Od tego czasu udało się zbudować sieć akceptacji IKO obejmującą 70 tysięcy terminali płatniczych eService, ponad 6 tys. bankomatów PKO Banku Polskiego i Euronet oraz 10 tys. sklepów internetowych, co czyni je najpopularniejszym i najbardziej rozwiniętym systemem płatności mobilnych w Polsce. Na bazie płatności IKO powstała koncepcja międzybankowego polskiego standardu płatności mobilnych BLIK, który jest budowany wspólnie z bankami partnerskimi i Krajową Izbą Rozliczeniową.
źródło: PKO Bank Polski
News Kiedy warto wybrać pakiet Microsoft 365 Apps for business?
W dobie cyfrowej transformacji oraz rosnącej potrzeby pracy zdalnej i efektywnej współpracy, wybór odpowiednich narzędzi IT staje się istotny dla sprawnego funkcjonowania każdej firmy. Pakiet Microsoft 365 Apps for business to jedno z najbardziej popularnych i sprawdzonych rozwiązań dostępnych na rynku, które oferuje zestaw klasycznych aplikacji biurowych w nowoczesnej formule subskrypcyjnej. czytaj więcejNews Jaki monitor do pracy biurowej wybrać?
Wybór odpowiedniego monitora do biura to decyzja, która może mieć bardzo duży wpływ na efektywność oraz komfort pracy. Dla wielu osób staje się on niemal podstawowym narzędziem, jakie wykorzystuje na co dzień, dlatego powinien być odpowiednio dopasowany do naszych indywidualnych potrzeb, jak też zadań, do których będzie najczęściej wykorzystywany. Mając na uwadze popularność pracy zdalnej, współcześnie monitor to nie tylko ekran, na którym wyświetlać można dokumenty, czy strony internetowe. Coraz częściej służy nam również do prowadzenia spotkań on-line, wideokonferencji, czy prezentacji. Ważne jest zatem, aby oferował między innymi wysoką jakość obrazy, jak też szereg funkcji, które wpłyną na komfort użytkowania.Jak zatem wybrać idealny monitor do pracy biurowej? Czym powinien się wyróżniać i jak może poprawić jakość wykonywania codziennych obowiązków zawodowych? Sprawdź koniecznie, czym powinien się wyróżniać nowoczesny monitor do biura. czytaj więcej