Co to są warunki czasowe / kierowanie połączeń w zależności od czasu połączenia?

To jest element działu: Jakie są dostępne systemowe usługi telefoniczne i/lub elementy oraz moduły wirtualnej centrali?

Warunki czasowe i kierowanie połączeń w zależności od dnia i czasu połączenia, to mechanizm pozwalający sterować połączeniami telefonicznymi, które przychodzą do naszej firmy / organizacji i przekazywać je w odpowiednie miejsca w ramach naszego systemu telekomunikacyjnego.

W dziale: "Jakie są dostępne systemowe usługi telefoniczne i/lub elementy oraz moduły wirtualnej centrali?" zobacz również:

 

Klasycznym przykładem są tu godziny i dni pracy danej organizacji. W dniach i w godzinach w które pracuje firma, wszystkie połączenia przychodzące są kierowane na przykład do zapowiedzi IVR lub bezpośrednio do recepcji firmy, a w pozostałym czasie do informacji o tym, że firma już nie pracuje, a następnie do zapowiedzi słownej proszącej o zostawienie wiadomości w skrzynce poczty głosowej, aby pracownicy po jej odsłuchaniu mogli oddzwonić do klienta w godzinach ich pracy.

 

Systemy typu wirtualna centrala telefoniczna posiadają też często kalendarze, w których precyzyjniej można kierować ruchem przychodzącym do firmy i uwzględniać w nim niestandardowe warunki czasowe, na przykład święta ruchome, zmienne godziny pracy w zależności od dnia czy sytuacji w firmie lub inne zdarzenia, które wpływają na możliwość płynnego odbierania połączeń telefonicznych.