Co to jest przechowywanie nagrań na zewnętrznym serwerze?

To jest element działu: Jakie są dostępne systemowe usługi telefoniczne i/lub elementy oraz moduły wirtualnej centrali?

Przechowywanie nagrań na zewnętrznym serwerze umożliwia zwolnienie przestrzeni dyskowej przeznaczonej na nagrania telefoniczne w systemie wirtualnej centrali telefonicznej i archiwizację tych nagrań we własnych zasobach informatycznych.

W dziale: "Jakie są dostępne systemowe usługi telefoniczne i/lub elementy oraz moduły wirtualnej centrali?" zobacz również:

 

Oprócz oczywistego działania w postaci ręcznego przeniesienia nagrań w inne miejsce, ważniejszym działaniem dla tej usługi jest automatyczne przenoszenie nagrań co wybrany czas, na przykład raz na dobę. Najczęściej takie działanie jest realizowane poprzez planowe kopiowanie nagrać na zewnętrzny, wskazany przez klienta serwer FTP lub jeszcze lepiej serwer SFTP wraz z automatycznym tworzeniem katalogów porządkujących kopie nagrań wg zadanych kryteriów (np. data, numer telefonu lub podobne). Po wykonaniu automatycznej kopii danych i stwierdzeniu przez system wirtualnej centrali telefonicznej prawidłowości przesłania danych i ich kompletności, nagrania są trwale usuwane z zasobów dyskowych systemu telekomunikacyjnego.