Łącze telefoniczne SIP Trunk z numerami komórkowymi

Podłącz do swojej centrali telefonicznej numery komórkowe

Jeśli posiadasz centralę telefoniczną w swojej firmie, możesz do niej podłączyć w prosty sposób łącze z numerami komórkowymi. Takie rozwiązanie ulepszy komunikację z Twoimi klientami, ponieważ każdy z nas chętniej odbiera połączenia z numerów komórkowych oraz chętniej na nie dzwoni, jeśli są podane w kontakcie do danej osoby w firmie.

Najważniejsze elementy tej oferty:

Liczba numerów komórkowych: Liczba kanałów do rozmów: Opłata miesięczna:
50 sztuk 100 sztuk 150,00 zł netto

Pozostałe warunki świadczenia usługi:

  • usługa jest świadczona w modelu: telefonii internetowej,
  • czas trwania umowy: 24 miesiące,
  • opłata aktywacyjna: 1,00 zł netto jednorazowo,
  • standardowo 100 kanałów do rozmów w cenie: 150,00 zł netto miesięcznie (możliwość zwiększenia liczby kanałów).


Numeracja:

  • możliwość przeniesienia do usługi obecnie posiadanej numeracji stacjonarnej: TAK,
  • możliwość nadania nowej numeracji stacjonarnej lub komórkowej: TAK,
  • liczba numerów telefonicznych: 50 numerów komórkowych w cenie usługi,
  • każdy kolejny numer: 1,00 zł netto/miesięcznie.

 

Stawki za połączenia wychodzące w Polsce (opcja 1: rozliczanie za czas rozmów):

  • numery stacjonarne w Polsce: 0,06 zł netto/minuta,
  • numery sieci komórkowych w Polsce: 0,09 zł netto/minuta,
  • naliczanie: sekundowe.

Stawki za połączenia wychodzące w Polsce (opcja 2: pakiet minut + po wykorzystaniu pakietu, rozliczanie za czas rozmów):

  • pakiet 6000 minut na numery stacjonarne i komórkowe w Polsce: 360,00 zł netto (możliwe inne pakiety minut),
  • numery stacjonarne w Polsce po wykorzystaniu pakietu: 0,06 zł netto/minuta,
  • numery komórkowe w Polsce po wykorzystaniu pakietu: 0,06 zł netto/minuta,
  • naliczanie: sekundowe,
  • pakiety nie przechodzą na następny miesiąc jeśli nie zostaną wykorzystane.


Informacje dodatkowe:

  • e-faktura: TAK,
  •  
  • faktura wystawiana w: PLN,
  • panel do podglądu stanu usług i zarządzania nimi, m.in:
    • podgląd faktur, płatności oraz wpłat na konto,
    • sprawdzenie aktualnej listy usług,
    • analiza billingu połączeń telefonicznych,
    • zarządzanie danymi klienta, min. zmiana adresu email lub adresu korespondencyjnego.
  • współpraca z centralami IP: TAK,
  • możliwość dostarczenia niezależnego, bezpiecznego, szyfrowanego łącza IP: TAK,
  • czas realizacji usługi: do 7 dni roboczych po podpisaniu umowy.

Zapytaj o usługę: +48 796 097 197 lub wyślij do nas formularz kontaktowy:

* - Pola wymagane

 

Zobacz również: