Co to jest nagrywanie rozmów telefonicznych (Call Recording)?

To jest element działu: Jakie są dostępne systemowe usługi telefoniczne i/lub elementy oraz moduły wirtualnej centrali?

Nagrywanie rozmów telefonicznych (ang. Call Recording) jest usługą umożliwiającą utrwalenie w systemie przebiegu rozmowy telefonicznej. Rozmowa jest zapisana w pamięci systemu telekomunikacyjnego w postaci pliku dźwiękowego (najczęściej w formacie .mp3 lub .wav) z możliwością późniejszego jej odtworzenia bezpośrednio z panelu administracyjnego usługi lub pobrania jej do dalszego procesowania.

W dziale: "Jakie są dostępne systemowe usługi telefoniczne i/lub elementy oraz moduły wirtualnej centrali?" zobacz również:

 

W niektórych systemach istnieje możliwość nagrywania dwukanałowego, dzięki czemu jednego rozmówcę słychać w jednym kanale (głośniku), a drugiego w drugim. Taka forma nagrywania rozmów telefonicznych pozwala lepiej analizować treść rozmowy telefonicznej, łatwiej jest określić co kto powiedział, szczególnie w sytuacji gdy obaj rozmówcy mówili jednocześnie.

 

Pozyskane w ten sposób nagrania telefoniczne, mogą być przechowywane w: